Hij noemde de VN een "flat earth society"quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
Heel de wereld is antisemitisch
[ x ]
En het hoofdkwartier nu ook kapot als ik het andere topic mag geloven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
Dat HeSSbollah heeft een grote bek maar tot nu toe presteren ze geen ene kut. Behalve dan dat de gehele top achter elkaar door de shredder gaat.
Als dat zo is, dikke prima.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En het hoofdkwartier nu ook kapot als ik het andere topic mag geloven.
Allemaal te achterlijk die Hermann Goringtjes om ook maar iets van luchtafweergeschut neer te zetten voor hun grond. En maar janken en huilen dat hunnie wel gebouwen kunnen opblazen met het grootste gemak.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
Dat HeSSbollah heeft een grote bek maar tot nu toe presteren ze geen ene kut. Behalve dan dat de gehele top achter elkaar door de shredder gaat.
Laffe honden die zich, zoals gebruikelijk, zich verstoppen achter burgers.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dat zo is, dikke prima.
Maar als ik de beelden zo zie is er iets meer kapot dan alleen dat...
Nou.....quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij noemde de VN een "flat earth society"
Ik denk dat het raak was.quote:
Nog onbevestigd volgens BRICSquote:
Denk het niet, hoor althans geen getoeter buiten en er worden geen koekjes uitgedeeld.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nog onbevestigd volgens BRICS
[ x ]
Nog niet, is een parodie die op Arabische telegram de ronde doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |