quote:Op donderdag 26 september 2024 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel beter dan dit nummer is er niet
Hoorde jaren geleden een mooi verhaal:quote:Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe mij maar Robert Plant.
Dat verhaal klinkt mij ook wel bekent.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde jaren geleden een mooi verhaal:
Iemand had autopech in de middle of nowhere, in een godvergeten oord in de woestijn..... weet niet meer of het Hati, Mexico of whatever... en die belde aan bij het eerste beste huisje.. en Palmer deed open.. en heeft hem weer op weg geholpen..
Altijd bijgebleven.. die anekdote
We hebben het over cultureel hoogwaardige muziek.quote:
Geweldig! Good times!quote:
quote:
Doe eens een nieuwe poging.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIjn ouders waren niet zo van de muziek.. we hadden drie Elpee's ... en dit was er eentje van. Die ouwe van me had een oogje op die fietsenstalling![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens een nieuwe poging.
Die was ver voor jou tijd, maar ik herinner m nog van toen eind 60squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Neuh, komt wmb niet in de buurt.quote:
Ik ben wel meer opgegroeid met muziek van voor mijn tijd en ben daarmee ook weer groot geworden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was ver voor jou tijd, maar ik herinner m nog van toen eind 60s
Dat noem jij tempo?quote:
Hier heb je tempo.quote:
Das nog tammer als een Caviaquote:
Als je parkiet of badeend had gezegd...quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das nog tammer als een Cavia
Goede film.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch nog ff een glas rum ingeschonken...
En hoe was het?quote:Op donderdag 26 september 2024 16:53 schreef Prisha het volgende:
Zo richting Amsterdam karren.....Nick Cave and the Bad Seeds. Hl erg benieuwd, ik heb er hoge verwachtingen van
Het was geweldig!! Echt geweldig. Wat een man. Zo intens en energiek en dat in een groot venue als Ziggo, echt niet normaal. Ik heb meerdere keren gehad dat tranen over de wangen liepen. Uiteraard bij Into my Armsquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:31 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoe was het?![]()
Nog last gehad van de 'supporters'?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was geweldig!! Echt geweldig. Wat een man. Zo intens en energiek en dat in een groot venue als Ziggo, echt niet normaal. Ik heb meerdere keren gehad dat tranen over de wangen liepen. Uiteraard bij Into my Arms![]()
En Jubilee Street, holy shit. Echt. Wat een avond. Dit is met stip mijn beste concert van dit jaar.
Alle reviews zijn goed behalve dat van het parool, die man heeft een heel ander concert gezien volgens mij.
Ha ja na afloop wel last gehad, het duurde een uur eer we Amsterdam uit waren. Daarna ging het snel maar was toch om 1 uur thuis.
Schitterend. Heb hem gejat van je.quote:
Mooi mooi mooiquote:
Jippie!!quote:
quote:
Domquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
WTF, de polisie is gehakt
Of gehackt
Alle namen van medewerkers zijn 'buitgemaakt'. Dus ook de undercoveragenten etc.
https://www.ad.nl/politie(...)uitgemaakt~ac7d6588/
Preciesquote:
Liegen, keihard liegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies![]()
Wat hebben ze jou misdaan?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Land van Cuijk is de gezelligste gemeente van Nederland
@:puzzie Land van Cuijk
Nou ja, ze noemen, Heerlen (op 1) en Vlaardingen/Den Haag (2 en 3), de minst gezellige. Iets snappen ze er dus wel vanquote:
Kom gerust eens langsquote:
Dat klinkt al wat betrouwbaarderquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze noemen, Heerlen (op 1) en Vlaardingen/Den Haag (2 en 3), de minst gezellige. Iets snappen ze er dus wel van
Wow!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Land van Cuijk is de gezelligste gemeente van Nederland
@:puzzie Land van Cuijk
quote:Zelf woont hij al 62 jaar in Cuijk. "Ik ben hier geboren. Ik heb even een uitstapje gemaakt naar het buitenland, maar ik ben toch weer teruggekomen. Ik werk nu in Utrecht, maar ik ben bewust hier blijven wonen."
Gezellig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |