Hoe kan dat nou? De aarde is plat en hij zit aan de onderkant.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat dat dezelfde is als hier he?

Ja maar toen ik er was verbrande ik me zelfs onder een parasol.. en de ozonlaag kan ook meespelenquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat dat dezelfde is als hier he?

Aan de onderkant kun je niet zijn, dan val je er vanafquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? De aarde is plat en hij zit aan de onderkant.
Natuurlijk moet dat ook een andere zon zijn

Natuurlijk wel, daar zorgt de zwaartekracht voor hequote:Op zaterdag 28 september 2024 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de onderkant kun je niet zijn, dan val je er vanaf

Je hebt zelf de OP leeggehaaldquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
JUI / FOK! bestaat dit jaar 25 jaar...........!

Ja, lees eens verder. Dat was uit ballorigheid. Ik werd weer eens op de huis gezeten door kutjanussen.quote:

)
  )

Smakelijk!quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Tagliatelle met truffelsaus (gemaakt door mijn zus)

Gezellig! Veel plezier! Zit je nog steeds in Argentinië?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wij hebben vanavond een barbecue met collega's

quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Veel plezier! Zit je nog steeds in Argentinië?
 dankje.
 dankje. 

Oh nee, jullie moeten allemaal direct in isolatie. En maar kijken hoeveel er weer levend uitkomenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:22 schreef engine het volgende:
[..]dankje.
Dus ik verwacht grote steaks vanavond
Heb volgens mij wel een mini beetje covid te pakken. Het begon bij een collega die achteraan in de container zit maar inmiddels heeft het mijn bureautje bij de ingang bereikt. Ook van de lokale collega's zijn er steeds meer flink aan het hoesten.

Argentijns rundvleesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:22 schreef engine het volgende:
[..]dankje.
Dus ik verwacht grote steaks vanavond
Heb volgens mij wel een mini beetje covid te pakken. Het begon bij een collega die achteraan in de container zit maar inmiddels heeft het mijn bureautje bij de ingang bereikt. Ook van de lokale collega's zijn er steeds meer flink aan het hoesten.

quote:

welk topic van Tong?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
Hela dat topic van Tong is gewoon dicht

Dat hij hierboven aan het spammen wasquote:

Als je het nou over vergaande glorie hebt ..........quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
Hela dat topic van Tong is gewoon dicht

Neuhquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij voelt je verantwoordelijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |