Preciesquote:
Liegen, keihard liegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies![]()
Wat hebben ze jou misdaan?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Land van Cuijk is de gezelligste gemeente van Nederland
@:puzzie Land van Cuijk
Nou ja, ze noemen, Heerlen (op 1) en Vlaardingen/Den Haag (2 en 3), de minst gezellige. Iets snappen ze er dus wel vanquote:
Kom gerust eens langsquote:
Dat klinkt al wat betrouwbaarderquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze noemen, Heerlen (op 1) en Vlaardingen/Den Haag (2 en 3), de minst gezellige. Iets snappen ze er dus wel van
Wow!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Land van Cuijk is de gezelligste gemeente van Nederland
@:puzzie Land van Cuijk
quote:Zelf woont hij al 62 jaar in Cuijk. "Ik ben hier geboren. Ik heb even een uitstapje gemaakt naar het buitenland, maar ik ben toch weer teruggekomen. Ik werk nu in Utrecht, maar ik ben bewust hier blijven wonen."
Gezellig!quote:
Ja wat zou die dan doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
80 jaar en dan als inwoner van Cuijk nog in Utrecht werken
NS, geen idee. Iedereen in Utrecht werkt toch bij de NS?quote:
Dat is waar ja, maar wel een slechte pensioenregeling dan daar bij de NSquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NS, geen idee. Iedereen in Utrecht werkt toch bij de NS?
Ik snap wel dat ze af en toe staken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar wel een slechte pensioenregeling dan daar bij de NS
Wat een hufters.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja zeg, mijn post is op een ander board verwijderd
Had je 'm verkeerd geadresseerd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja zeg, mijn post is op een ander board verwijderd
Te weinig portokosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |