abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215082957

Welkom in Flora en Fauna, het forum over alles wat de natuur heeft voortgebracht!

In dit topic vind je een aantal richtlijnen die hier gelden naast de algemene policy. Ook kan je hier terecht voor je feedback en vragen.

Als eerste een paar belangrijke punten:

[*] Dierenhandel hebben we liever niet, ook niet in V&A.

Dieren gratis aanbieden mag wel, als iemand een beter thuis kan bieden voor een dier is dat natuurlijk alleen maar goed.

[*] F&F is geen online dokter

Als je denkt dat je dier ziek is bel dan als eerste een dierenarts.

[*] Recepten over beestjes mogen in CUL.

Om users van dienst te zijn bij een aantal veel voorkomende situatie's en vragen hebben we een handige-linkjes-topic gemaakt: handige-linkjes-topic
Er is een hoop informatie te vinden over bijvoorbeeld: asiels, broodfok, ziektes, etc, dus zeker de moeite van het bekijken waard :)

Over een aantal veelbesproken onderwerpen loopt een centraal topic. Hierin kan je vaak al een boel antwoorden vinden, en je eigen vragen stellen. Ook met de zoekfunctie kun je vaak al een boel informatie vinden over allerlei onderwerpen.
Kan je niet vinden wat je zoekt, kan je met je vraag niet in een centraal topic terecht of heb je gewoon liever een eigen topic? voel je dan vrij om een nieuw topic te openen :).

Zoals aangegeven kunnen vragen en feedback in dit topic geplaatst worden. Als je iets opvallends ziet in een topic en je ons er op wilt wijzen kun je ook de topicreport ( mod.gif) gebruiken.
Kom je er nog steeds niet uit dan kun je ons altijd mailen of klik op onze namen hieronder om ons een PM te sturen.

Mail: senesta@fok.nl
PM: Senesta

Of

[b]Guppyfriend

PM: Guppyfriend

Veel lees- en postplezier!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215083025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag modjes & co, is er een topic over dierenverzekeringen (kat)?
Of gewoon een consensus welke ik hebben moet? :+
F&F / Verzekering voor kat, waar moet ik op letten?

Dit is de jongste :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215085070
quote:
Ik ga ‘m toch even doorlezen en anders open ik zelf wel even een topic. Dank voor je hulp!
Ik dacht dat er misschien een topic liep en dat ik het over het hoofd zag. Nogmaals dank!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 27 september 2024 @ 16:43:17 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_215109327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik ga ‘m toch even doorlezen en anders open ik zelf wel even een topic. Dank voor je hulp!
Ik dacht dat er misschien een topic liep en dat ik het over het hoofd zag. Nogmaals dank!
Het is best al oud denk ik? Je kunt ook een nieuw topic openen hoor. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 23:10:02 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_216361143
Schopte?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_216361407
Hartelijk dank voor het wijzigen van de topictitel van mijn topic *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: