Cancel culturequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Voor mij is dit een rede om voorlopig KLM over te slaan, dan ga ik wel met goedkopere andere maatschappijen zoals een Ryan-air. Reden om te vliegen met KLM was omdat het geen pauper imago heeft, maar nu met woke kijk ik daar anders tegenaan.
Wat vinden jullie? Zouden jullie om woke KLM mijden?
Nou is Splinter Chabot wel een ernstig grensgeval hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef heywoodu het volgende:
boos maken over welke BN'er wel of niet iets met KLM doet, nee.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen, mede door vliegangst. Daarom ga ik ditmaal niet vliegen met de KLM. Zijn ze een haartje betoeterd.
Ik moet voor werk nog wel eens vliegen. De laatste keer was 3 uur lang non stop turbulentie. Ben er echt totaal geen fan van.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen, mede door vliegangst. Daarom ga ik ditmaal niet vliegen met de KLM. Zijn ze een haartje betoeterd.
Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik moet voor werk nog wel eens vliegen. De laatste keer was 3 uur lang non stop turbulentie. Ben er echt totaal geen fan van.
KLM geen papierimago?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Amsterdam - Een deel van het personeel van KLM staat versteld dat de luchtvaartmaatschappij BN’ers Splinter Chabot, Özcan Akyol en anti-zwarte pietactivist Mitchell Esajas heeft gerekruteerd voor medewerking aan de komende ’diversiteitsweek’, terwijl de luchtvaartmaatschappij fors moet bezuinigen.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)r-maar-lelijk-eendje
Voor mij is dit een rede om voorlopig KLM over te slaan, dan ga ik wel met goedkopere andere maatschappijen zoals een Ryan-air. Reden om te vliegen met KLM was omdat het geen pauper imago heeft, maar nu met woke kijk ik daar anders tegenaan.
Wat vinden jullie? Zouden jullie om woke KLM mijden?
Over twee weken weer! We gaan langs de kerstman in Finland en dan moet je overstappen op Helsinki. De heenweg is nog wel ok, maar de retourvlucht zit je nog even 4 uur lang vast op een kutvliegveld met niks te doen behalve denken aan de volgende pleziervlucht.quote:
Die man is zo ontzettend vermoeiend om aan te horen. Ik heb nu al medelijden met het personeel dat verplicht hem moet aanhoren tijdens een diversiteitsweek. Ik luister echt 10x liever naar zo sneuneus als Mitchell Esajas dan naar Splinter Chabot.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou is Splinter Chabot wel een ernstig grensgeval hoor.
Dat scheelt!quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vlieg sowieso niet want het is slecht voor het milieu!
Echt helemaal niemand geeft een fuck.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Voor mij is dit een rede om voorlopig KLM over te slaan
Zal je zien dat-ie niet thuis is. Dat-ie langs komt gevlogen met z'n rendieren. Leer mij die vent kennen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Over twee weken weer! We gaan langs de kerstman in Finland en dan moet je overstappen op Helsinki. De heenweg is nog wel ok, maar de retourvlucht zit je nog even 4 uur lang vast op een kutvliegveld met niks te doen behalve denken aan de volgende pleziervlucht.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:38 schreef phpmystyle het volgende: Reden om te vliegen met KLM was omdat het geen pauper imago heeft, maar nu met woke kijk ik daar anders tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |