Gaat nergens over.quote:
En daaruit gelijk de 3 1quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef tong80 het volgende:
Leuk voetbalavondje. Keeper stopt pingel.
Typisch hč. De kijker doet er niet toe.quote:
Veel spelers verdienen meer bij de amateurs. Of ze krijgen andere dingen aangeboden. Maat van me speelde hoofdklasse bij Desk. Mocht op hun kosten een trainerscursus volgen. Dan heb je het ook over duizenden euro's/guldens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef Näsenbar het volgende:
Genoeg spelers uit de Tweede Divisie die je als profclub ook kan halen in plaats van spelers uit de onderste regionen van het Litouwse profvoetbal die je alleen hebt zien spelen op een videoband.
Ik speelde, 40 jaar geleden, op twee na hoogste amateurniveau. Zeg maar derde Divisie/Hoofdklasse nu, en ik betaalde gewoon contributie. Nu speelt m'n club 3/4 klassen lager en ze betalen de spelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amateurclubs met zwart geld genot
Welke pot?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 05:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gelukkig niet gekeken, maar die statistieken liegen er niet om zeg. Hoe kun je daar nou maar 1x tot scoren komen?
Go Ahead had daar vorig jaar een verlenging nodig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HFC - FC Emmen
De EmmenGoden zullen weer traditioneel op hun bek gaan in de eerste ronde.
Gewoon lekker de complete sfeer uit het voetbal slopen omwille van wat bureaucraten in Zeist.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:25 schreef Caland het volgende:
Heeft Sander van Eijk nou serieus gestaakt omdat er een rookpotje werd afgestoken
Is ie een realistische pessimist dan ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:DombohetOlifantje1 zou clubwachter van Emmen moeten worden, hij heeft er kijk op.
is dit nog live of alleen in schakelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Spakenburg-supporters langs de zijlijn gingen wel helemaal uit hun plaat na de 2-2 in de 96e minuut.
Bij Feyenoord zit ik er ook al het hele seizoen BOENK op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:DombohetOlifantje1 zou clubwachter van Emmen moeten worden, hij heeft er kijk op.
Wat wordt het morgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zit ik er ook al het hele seizoen BOENK op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |