SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Gevalletje "Oh woon je in Zwitserland? Ken je dan die-en-die?quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi staat er bij jou in de buurt ook een zelfmoordcapsule in een boshut?
Die ene stond hier wel redelijk in de buurt toevallig jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi staat er bij jou in de buurt ook een zelfmoordcapsule in een boshut?
Zeggen mensen hier tegen mij altijd.. "oh ken je jan de groot in Amsterdam? Is een kennis van mij"quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevalletje "Oh woon je in Zwitserland? Ken je dan die-en-die?"
En, ken je Jan de Groot?quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeggen mensen hier tegen mij altijd.. "oh ken je jan de groot in Amsterdam? Is een kennis van mij"
In den Bosch kennen ze ook wel Jan de Grootquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeggen mensen hier tegen mij altijd.. "oh ken je jan de groot in Amsterdam? Is een kennis van mij"
Wereld is soms kleinquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar zijn er ook maar vierduizend van of zoquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hij Hertog?quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In den Bosch kennen ze ook wel Jan de Groot
Lomo'squote:Op dinsdag 24 september 2024 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die loom praten aan de telefoon
1gb genomen?quote:
oh die is leukquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:04 schreef Ama het volgende:
https://jaysbrickblog.com(...)lego-winter-village/ Deze kerst LEGO setje vind ik stiekem ook wel leuk.
Ja die hebben natuurlijk niet genoeg snacks op voorraad en moeten eerst een nieuwe vrachtwagen laten aanrukken. Duurt even.quote:
Klinkt goed.quote:Over snacks gesproken; de 7-Eleven heeft een enorm assortiment. Zeewierchips, inktviskoekjes, green pea snacks, noodle soup en niet te vergeten de befaamde 7-Eleven tosti’s! Voornamelijk backpackers starten er hun dag met een verse kaas, ham, kip of hotdog tosti. Ja, dit is misschien wel een supermarkt, maar de tosti’s worden bij de kassa vers gebakken en dat voor maar 25 baht (60 eurocent).
en broodjes knakworstquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat kon je nog tosti's voor 60 cent kopen
Poh en hele goedkope belegde broodjes.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kocht je dat? Heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*schrijft knakworstjes op boodschappenlijstje*
Gewoon in de kantine.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar kocht je dat? Heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezien.
Toen ik op de middelbare school zat had je voor 60 cent een driepersoons indische rijsttafelquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2 frikandelbroodjes 1 euro bij de supermarktquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in de kantine.
Broodje frikandel 80 cent![]()
Broodje hete kip 1,50![]()
En ook gewoon niet dik worden want toch groeispurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |