Ik geloof dit onmiddelijk, MisterButterflyy.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben hoogbegaaft en heb ook een piemel van 30 cm.
Je raakt me nu wel heel erg diep zeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Gezien jouw extreem zwart-witte standpunten in het Israëlisch-Palestijns conflict geloof ik er niks van dat jij hoogbegaafd bent.
Amateur. 80 hier.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben hoogbegaaft en heb ook een piemel van 30 cm.
Een IQ van 80 wijst volgens mij niet op hoogbegaafdheid.quote:
Wat je zelf aanwijst ben je zelf.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een IQ van 80 wijst volgens mij niet op hoogbegaafdheid.
Dus een IQ van 80 is ook daarmee niet hoogbegaafd?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat je zelf aanwijst ben je zelf.
Waarmee ? Ik ben geniaal. Ik sta boven hoogbegaafd. Mijn genialiteit is niet te meten. Van Gogh en Cruijff worden ook niet om hun hoogbegaafdheid geprezen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dus een IQ van 80 is ook daarmee niet hoogbegaafd?
Het is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarmee ? Ik ben geniaal. Ik sta boven hoogbegaafd. Mijn genialiteit is niet te meten. Van Gogh en Cruijff worden ook niet om hun hoogbegaafdheid geprezen.
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven
Vond Willy Nelson beter bij je passenquote:
Dit dus. Ze verstaan je niet dus kom je al snel dom over.quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bizar zeg, dit verwacht je niet.
Alleen al het feit dat jij mij zo neerzet, bewijst dat jij niet hoogbegaafd bent.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je raakt me nu wel heel erg diep zeg.
Iemand die aan de kant van een moorddadige bezetter staat en de schendingen van Israël goed praat, neem ik zelden serieus.
Primaquote:Op donderdag 26 september 2024 10:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat jij mij zo neerzet, bewijst dat jij niet hoogbegaafd bent.
Geef ik je gelijk is het nog niet goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zeg dan een keer wat verstandigs man: het is alleen maar sloganesk gepraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |