Wij hebben ook een veilinghuis ingeschakeld voor de kostbaarheden van mama Symph, paar keer een auto vol afgeleverd in Haarlem en ik heb nu nog een doos met spul dat ik wel zelf kan verkopen denk ik, het is verzamelspul uit de VS dat daar veel meer zou opbrengen. Misschien dat ik Catawiki nog probeer, maar ik denk gewoon Vinted.quote:Op maandag 23 september 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, echt niet!
Mijn whisky gaat tzt ook naar een veiling, ik heb geen zin om er zelf mee te moeten leuren…
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef livelink het volgende:
Nou, kom maar op met die nineties. Hele week geoefend..
Ben wel blij dat de eerste een cadeautje wasquote:
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond livelink en Melting
Luister een gedeelte mee
Ik heb het ook nooit gezien. Wij hadden toen nog geen kabel tv.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
Twin Peaks heb ik nooit gekeken. Was toen een ontzettende hype en daar zet ik me over het algemeen tegen af.
Hoi aRd. Leuk. Ga je ook meeraden?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond livelink en Melting
Luister een gedeelte mee
Was dat alleen op kabel dan? Ik zie het als een VPRO-serie.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien. Wij hadden toen nog geen kabel tv.
Zal een poging wagen, maar verwacht niet dat ik uit die periode echt veel ken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi aRd. Leuk. Ga je ook meeraden?
Dan heb ik me ernstig vergist.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat alleen op kabel dan? Ik zie het als een VPRO-serie.
Ik ken dit zeker wel, maar ik kan het niet labelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Deze komt uit 1991 en heeft toen zelfs op 1 gestaan.
+1quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dit zeker wel, maar ik kan het niet labelen
livelink heeft heel de week geoefend. Dan zet ik mijn geld daarop.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, hequote:Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik me ernstig vergist.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Helaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
livelink heeft heel de week geoefend. Dan zet ik mijn geld daarop.
Dat is nog een paar jaar voor mijn bouwjaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Deze komt uit 1991 en heeft toen zelfs op 1 gestaan.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Had ik nou maar nooit gezegd dat ik geoefend had....
quote:
quote:
quote:
Gelukkig hebben we de reddende engel nog in ons midden.quote:
Alternatieve muziek uit de nineties ken ik wel, al weet ik ook niet altijd de artiestquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de reddende engel nog in ons midden.
Welkom Ddm.
Dat zou een just me-reactie kunnen zijn.quote:
Nog steeds hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Zo, mooie overgang (of is het nog hetzelfde nummer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |