rotzooi vind ik wel meevallen ... en vleeskeuring is dat sommige de hele dag in zwembroek/ bikini lopen ...quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:16 schreef mario390 het volgende:
op youtube werd bij de gran hermano clips zo gezeurd,
wat dat huis vor rotzooi is, en en vleesbekijking en zo foute bewohner
Omdat Maica zo vies van vuil isquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:38 schreef mario390 het volgende:
de keuken ruimen ze altijd op,
poetsen
Ja dat bedoel ik daarmee.. ze kan geen vuil zijn dus alles wordt gepoetst.. en ontsmet met chloorquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij poetst bijna elke dag de Bad
jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik daarmee.. ze kan geen vuil zijn dus alles wordt gepoetst.. en ontsmet met chloor
GH chat?quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:54 schreef mario390 het volgende:
jemand wurde 168 uren uit de chat verbannt,wegen polemik geen idee
Weet ik niet Mario... oh ja als haar geheim geraden is misschien wel .. maar dat geldt dan voor iedereen die een geheim heeft ..quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
kann dat echt gebeuren vanavond datt violeta in
secret ziehen moet??
deswegen zei ik jou dat hierquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet Mario... oh ja als haar geheim geraden is misschien wel .. maar dat geldt dan voor iedereen die een geheim heeft ..
Ik weet niet of die er in kwamen toen Luis en Vio al in het echte huis zaten ...quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
maar violeta weet toch ook niet dat nu silvia en vanessa ,daniela
nog daar zitten of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |