Ik zei toch dat het daar niet bij is ...quote:Op woensdag 25 september 2024 19:17 schreef mario390 het volgende:
waar zie je bij Atresplayer Gran hermano? ben je zeker?
no resultatos
[ afbeelding ]
Nee .. het loopt alleen bij Mitele al die andere zijn andere tv-zenders, media verstrekkers met eigen inhoud ..quote:Op woensdag 25 september 2024 19:35 schreef mario390 het volgende:
nu werkt wat komisch rtve.es, en serie lopt
geen idee op daar gr.hermano lopt
Het is voor heel Spanje, maar het met als bij BBNL alleen op speciale manier te kijken en helaas nog geen iptv streams dusquote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef mario390 het volgende:
is niet vor hele spanien gran hermano ??
Dat zegt niet zoveel als je niet kunt verbindenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:00 schreef mario390 het volgende:
zo is de vpn verbindung en de speed,en werkt niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel als je niet kunt verbinden
verbinden wel met server madrid, barcelona maar de seite werkt niet de mitele nur de reklamequote:Op woensdag 25 september 2024 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel als je niet kunt verbinden
heb je andere zenders geprobeerd? Want TVE werkte wel zei jequote:Op woensdag 25 september 2024 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
verbinden wel met server madrid, barcelona maar de seite werkt niet de mitele nur de reklame
rtve.es was en eigen seite niet mitelequote:Op woensdag 25 september 2024 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je andere zenders geprobeerd? Want TVE werkte wel zei je
Ja maar dan werkt VPN daar wel , want dat kun je ook niet zien zonder VPN volgens mij ..quote:Op woensdag 25 september 2024 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
rtve.es was en eigen seite niet mitele
Misschien moet ie werken of zo ?!?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet waarom de twitch vent niet online gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |