SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mja dacht misschien heb je ook periodes dat het wat beter is, maar niet echt dus.quote:Op maandag 23 september 2024 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , dat vocht maakt die huid zo strak dus je moet er niet in gaan drukken ofzo
oh ja zeker wel. Met slechtere periodes is zelfs scheren pijnlijkquote:Op maandag 23 september 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dacht misschien heb je ook periodes dat het wat beter is, maar niet echt dus.
rauw?quote:
Het giet hier, maar proost daarquote:Op maandag 23 september 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Buitenzitweer![]()
Lekkere gersterakkertjes meegeneemt uit La Douce France![]()
Het is bijna kerst en jij zit in je korte broekquote:Op maandag 23 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer even de korte broek aan ook
Dit is wel heel erg overdreven hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer even de korte broek aan ook
Nou inderdaad, tenzij...quote:Op maandag 23 september 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is bijna kerst en jij zit in je korte broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die van mij zijn zwart, zoals mijn ziel.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Modus het volgende:
Of de kleur van mijn wasrek matcht met iets anders is wel het allerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerlaatste waar ik me bezig houd.
Ik zet het toch ook gewoon netjes in een spoiler verder.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Modus het volgende:
Of de kleur van mijn wasrek matcht met iets anders is wel het allerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerlaatste waar ik me bezig houd.
Wat ga je voor jezelf doen?quote:Op maandag 23 september 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
We zijn een halve dag verder en ik begin dat eigen onderneming deel nog veel te serieus te nemen ook
Beter krijg ik donderdag gewoon goed nieuws bij dat gesprek, zijn we daar ook weer van af
quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg overdreven hoor.
neequote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef Haags het volgende:
Zullen we eerst gewoon even genieten van de herfst en winter
Zo mag het nog wel even blijven ja.quote:Op maandag 23 september 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Prima weertje vandaag. Halfbewolkt en zon en niet koud.
Rijk wordenquote:Op maandag 23 september 2024 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je voor jezelf doen?
hier nog niet. erg helder buiten.quote:
Zou eten.quote:Op maandag 23 september 2024 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat je in de snackbar besteld
Regio 't Gooi nu als Algoritme??quote:Op maandag 23 september 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben uit het christelijke algoritme en word nu overspoeld door Anne-Fleurs. Interessant.
én zzp'ersquote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Regio 't Gooi nu als Algoritme??
Anne-Fleursquote:Op maandag 23 september 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben uit het christelijke algoritme en word nu overspoeld door Anne-Fleurs. Interessant.
Denk het. De laatste woont in Amsterdamquote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Regio 't Gooi nu als Algoritme??
Jouw dinnetje is wel een anne-fleur hequote:
Is het dimmydebimmy?quote:Op maandag 23 september 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het. De laatste woont in Amsterdam
*bestelTquote:Op maandag 23 september 2024 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat je in de snackbar besteld
Ja, ik zag het ook net. Ik heb enkel een Jeweled Lotus, maar niet in een deck zitten. Dus voor mij maakt het eigenlijk niet zo uit. En ook zelden in een play gezien die kaarten.quote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Announcement Date: September 23, 2024
Commander:
Dockside Extortionist is banned.
Jeweled Lotus is banned.
Mana Crypt is banned.
Nadu, Winged Wisdom is banned.
😭🤯
Dit klinkt voor mij als echt bajababakslejwqba. Maar gaat over die kaarten.quote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
Commander:
Jeweled Lotus is banned.
Mana Crypt is banned.
😭🤯
Mooi, kan ik ook eens winnenquote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
Commander:
Jeweled Lotus is banned.
Mana Crypt is banned.
😭🤯
Meteen een match?quote:Op maandag 23 september 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Kom iemand tegen met bijna precies hetzelfde als perfecte vakantie als wat ik heb ingevuld.
Dat is bijna eng.
Vraag vlug wat ze het liefst ruikt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Kom iemand tegen met bijna precies hetzelfde als perfecte vakantie als wat ik heb ingevuld.
Dat is bijna eng.
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar je foto's daar of wat je in je informatie hebt gezet als je vrijwel nooit een match hebt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Of ik ben de eerste.
waarschijnlijk net als zijn CVquote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar je foto's daar of wat je in je informatie hebt gezet als je vrijwel nooit een match hebt.
Voor mij is het toch een beetje een:quote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
Commander:
Jeweled Lotus is banned.
Mana Crypt is banned.
😭🤯
Ik wil weten of ik likes heb ontvangen die ik niet heb teruggegevenquote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar je foto's daar of wat je in je informatie hebt gezet als je vrijwel nooit een match hebt.
Vrouwen swipen sowieso wel kieskeuriger.quote:Op maandag 23 september 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik likes heb ontvangen die ik niet heb teruggegeven
Maar het is wel een beetje deze app eigen dat men iets kieskeuriger swipet. Het is geen Tinder, en zoiets wil ik ook niet.
Dat komt er ook nog overheenquote:Op maandag 23 september 2024 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen swipen sowieso wel kieskeuriger.
Beetje goedkoop welquote:Op maandag 23 september 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
294 euro per dag om een boot te huren waarop je kunt slapen met maximaal 4 personen, zouden jullie dat overwegen?
Nee want dat klinkt als een boot met een lek.quote:Op maandag 23 september 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
294 euro per dag om een boot te huren waarop je kunt slapen met maximaal 4 personen, zouden jullie dat overwegen?
Dit zou zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 23 september 2024 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want dat klinkt als een boot met een lek.
Nee, ik ken geen drie andere mensen waarmee ik zou willen slapen.quote:Op maandag 23 september 2024 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan er zo wel 55 opnoemen.quote:Op maandag 23 september 2024 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen drie andere mensen waarmee ik zou willen slapen.
Ja want voor datzelfde geld heb je 2 hotelkamers met fatsoenlijke bedden, meer ruimte, en eigen badkamersquote:Op maandag 23 september 2024 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou ja, vergeleken met een hotelkamer ook?
Prototypequote:Op maandag 23 september 2024 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw dinnetje is wel een anne-fleur he
Ja kwaliteit is het allemaal wel, dat hebben de meeste mensen niet thuis zo'n slaapkamer, keuken, interieur en badkamer.quote:Op maandag 23 september 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want voor datzelfde geld heb je 2 hotelkamers met fatsoenlijke bedden, meer ruimte, en eigen badkamers
En hoeveel is het echt waard?quote:Op maandag 23 september 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, weer eentje. "Mijn vader is ooit vanuit Noorwegen naar USA geëmigreerd en heeft op Spitsbergen gewerkt. Heeft dit biljetje meegenomen. Kan er niks mee, wie weet wat het is en is het wat waard?"
Tuurlijk schat. Je zeer zeldzame hoewel best vuile biljetje is in deze toestand 400 waard, maar zie het maar te verkopen. Ik bied 250.
Okee
400, ik ben eerlijkquote:Op maandag 23 september 2024 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel is het echt waard?
Het is waard wat de gek er voor geeft.quote:Op maandag 23 september 2024 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel is het echt waard?
Voor cEDH heeft dit echt mega impact.quote:Op maandag 23 september 2024 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net. Ik heb enkel een Jeweled Lotus, maar niet in een deck zitten. Dus voor mij maakt het eigenlijk niet zo uit. En ook zelden in een play gezien die kaarten.
Ik geloof niet dat jij de persoon bent om te bepalen wie "de gek" dan zou zijnquote:Op maandag 23 september 2024 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is waard wat de gek er voor geeft.
Ehhh watquote:Op maandag 23 september 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij de persoon bent om te bepalen wie "de gek" dan zou zijn
47quote:Op maandag 23 september 2024 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Pensioengerechtigde leeftijd in andere landen;
Saudi Arabië - 47
Turkije - 52
Indonesië - 57
De gemiddelde levensverwachting in het land is 74 jaar dus dan heb je nog even om je dagen te vullen.quote:
Ja maar goed als de gemiddelde levensverwachting 114 is wordt de pensioenleeftijd ook niet 95quote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde levensverwachting in het land is 74 jaar dus dan heb je nog even om je dagen te vullen.
Tuinieren in die zandbak gaat ook niet echt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde levensverwachting in het land is 74 jaar dus dan heb je nog even om je dagen te vullen.
Heerlie de peerlie. Ik heb er pas 1/3e van m'n werkende leven opzittenquote:Op maandag 23 september 2024 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riyad is niet een stad die u meteen omverblaast, het voelt soms een beetje als een bij elkaar geraapt zooitje, een eindeloze betonnen jungle met af en toe een uitschieter in de vorm van een architectonisch verantwoorde wolkenkrabber en voor het woordje gezelligheid bent u absoluut bij het verkeerde volk.quote:Op maandag 23 september 2024 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tuinieren in die zandbak gaat ook niet echt.
Ik zit al toffe plekjes in Saudi Arabië voor je te zoeken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik over 2 maanden mogen
Ja ik 4 jaar geleden al.quote:Op maandag 23 september 2024 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik over 2 maanden mogen
Ergens een grote bibliotheek.quote:Op maandag 23 september 2024 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al toffe plekjes in Saudi Arabië voor je te zoeken.
Ik hou niet van zandquote:Op maandag 23 september 2024 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al toffe plekjes in Saudi Arabië voor je te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |