quote:Op maandag 23 september 2024 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, niet direct beginnen met dreigen, daarnaast ben je over 5 weken van ze af, dus ik zou vooral geduld hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
Het geduld is na anderhalve week zonder internet zitten meer dan op. Dreigen is het enige dat ze bij Delta snappen.quote:Op maandag 23 september 2024 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, niet direct beginnen met dreigen, daarnaast ben je over 5 weken van ze af, dus ik zou vooral geduld hebben.
quote:Met deze brief bied ik u een laatste kans om binnen drie dagen mijn klacht op te lossen. Doet u dat niet? Dan ontbind ik het abonnement.
Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per e-mail.
Hoe triest het ook is, bij veel bedrijven heb je tegenwoordig zo'n mailtje nodig om te krijgen waar je recht op hebt.quote:Op maandag 23 september 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit printen ze uit daar op kantoor bij DELTA en hangen ze op in kantine
Het hoort niet maar als DELTA zou ik ook niets sturen. TS levert geen geld meer op en de kans dat hij uberhaupt verdere stappen gaat nemen is minimaal.quote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoe triest het ook is, bij veel bedrijven heb je tegenwoordig zo'n mailtje nodig om te krijgen waar je recht op hebt.
Klopt.quote:Op maandag 23 september 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het hoort niet maar als DELTA zou ik ook niets sturen. TS levert geen geld meer op en de kans dat hij uberhaupt verdere stappen gaat nemen is minimaal.
Ze handelen dat soort dingen dan altijd weer via privéberichten af.quote:Op maandag 23 september 2024 14:44 schreef ReplaR het volgende:
Dit soort dingen moet je niet via mail doen maar bv via Twitter. Op twitter kan de hele wereld meekijken en dat is niet goed voor hun PR.
echter dat is bij hun iets intern om te doen en niet iets waarvan ze tegen TS moeten zeggen dat hij via zijn nieuwe provider moet annuleren zodat die order er bij Delta uit gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 14:22 schreef Olga het volgende:
Ik gok dat door een open order het modem niet kan worden omgeruild. Het is dus iets administratiefs,
Wat je wel kan doen is opzegorder annuleren. Dan kan het modem worden omgeruild en vervolgens kan je weer opzeggen
Bron: Ik werk in deze wereld, niet bij Delta trouwens.
Snap ik hoor. Daar niet van.quote:Op maandag 23 september 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter dat is bij hun iets intern om te doen en niet iets waarvan ze tegen TS moeten zeggen dat hij via zijn nieuwe provider moet annuleren zodat die order er bij Delta uit gaat.
ja dat is wat ik zeg, het is aan delta om een oplossing te geven. al dan niet kwijtschelding laatste maandkosten en vergoeding voor alternatief of de opzegorder omzeilen dat er wel een modem naar toe gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Daar niet van.
Ik gok dat hij het via een overstapservice heeft gedaan vandaar dat ze hebben gevraagd om de overstap te annuleren omdat zij dat zelf niet kunnen.
Ik ken een case die eigenlijk hetzelfde had maar bij een andere provider. Modem was stuk met nog een maand te gaan en opzegging stond er ook al in. Hierdoor kon ik het modem ook niet omruilen. Toen heb ik een credit gemaakt voor periode van zonder werkend modem. (dus tot einde contract) en via tijdelijke simkaart ervoor gezorgd dat de klant toch nog iets van internet had.
Ik ken het systeem van delta niet maar iki ben bang dat dan die opzegorder in de weg zit.quote:Op maandag 23 september 2024 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is wat ik zeg, het is aan delta om een oplossing te geven. al dan niet kwijtschelding laatste maandkosten en vergoeding voor alternatief of de opzegorder omzeilen dat er wel een modem naar toe gaat.
Desnoods sturen ze een monteur aan voor een totaal ander probleem en zetten ze in die order dan die een nieuw modem mee moet nemen.
Maar het probleem van Delta naar TS en de nieuwe provider verplaatsen vind ik getuigen van slechte service
Als het mijn bedrijf was zou ik juist wél het probleem oplossen (of eigenlijk: ik had gezorgd dat het probleem al lang opgelost was).quote:Op maandag 23 september 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het hoort niet maar als DELTA zou ik ook niets sturen. TS levert geen geld meer op en de kans dat hij uberhaupt verdere stappen gaat nemen is minimaal.
Welk reputatieschade?quote:Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef shazaam het volgende:
[..]
Als het mijn bedrijf was zou ik juist wél het probleem oplossen (of eigenlijk: ik had gezorgd dat het probleem al lang opgelost was).
Het sturen van een modem kost misschien 2 tientjes, de reputatie schade die dit soort beleid veroorzaakt kan echter vele malen meer kosten.
Dat klinkt heel erg als KPNquote:Op maandag 23 september 2024 14:22 schreef Olga het volgende:
Ik gok dat door een open order het modem niet kan worden omgeruild. Het is dus iets administratiefs,
Wat je wel kan doen is opzegorder annuleren. Dan kan het modem worden omgeruild en vervolgens kan je weer opzeggen
Bron: Ik werk in deze wereld, niet bij Delta trouwens.
Freedom laat je abonnement nu vroeger ingaan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:47 schreef MisterFox het volgende:
Ze kunnen door de beperkingen van hun software (ofzo) inderdaad geen RMA inschieten als er een overstap loopt.
Morgen is de laatste dag dat ze het probleem op kunnen lossen: donderdag is het contract dus ontbonden.
Gelukkig is Freedom niet zo moeilijk en sturen ze mij gewoon wat ik nodig heb.
Klopt, maar is nog niet definitiefquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Freedom laat je abonnement nu vroeger ingaan?
Toch jammer dat je niet alvast in je e-mail wat concreter een aantal data had opgenomen en dat de consequentie van uitblijven actie/contractbreuk concreet zou betekenen dat je geen abonnementsgeld meer gaat betalen over oktober.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:52 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Klopt, maar is nog niet definitief
Maar je hoeft toch sowieso niet te betalen zonder contract?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet alvast in je e-mail wat concreter een aantal data had opgenomen en dat de consequentie van uitblijven actie/contractbreuk concreet zou betekenen dat je geen abonnementsgeld meer gaat betalen over oktober.
Maar je noemt nergens een datum per wanneer je dan het contract als ontbonden beschouwt. Duidelijkheid is altijd in je eigen voordeel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:15 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch sowieso niet te betalen zonder contract?
Ja, duidelijkheid is in je eigen voordeel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je noemt nergens een datum per wanneer je dan het contract als ontbonden beschouwt. Duidelijkheid is altijd in je eigen voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |