abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215071361
quote:
Hamtramck - De burgemeester van de enige Amerikaanse gemeente die door moslims wordt bestuurd, steunt Donald Trump bij de komende verkiezingen. „Hij is de juiste keuze in deze moeilijke tijden,” schrijft Amer Ghalib in het Arabisch op Facebook.

De leider van de gemeente Hamtramck (27.000 inwoners), in de regio Detroit, had een korte ontmoeting met de Republikeinse presidentskandidaat. „We zijn het lang niet over alles eens, maar hij is een man van principes,” citeert Al Jazeera hem.

„Wat de uitkomst van de verkiezingen ook zal zijn, ik blijf achter mijn beslissing staan. Wat de consequenties ook zullen zijn,” aldus de 43-jarige burgervader. Trump plaatste de mededeling van Amer Ghalib gelijk door op zijn eigen social media platform Truth Social.

Jemen
Tijdens het twintig minuten durende onderhoud sprak Ghalib volgens Detroit News over zaken waar Arabische Amerikanen zich zorgen over maken en over de situatie in Jemen, het land waar hij vandaan komt.

Hamtramck is de enige Amerikaanse stad waar de lokale overheid onder controle staat van moslims. Meer dan 40% van de bevolking is niet in Amerika geboren. Hamtramck valt onder de staat Michigan, een van de zeven belangrijke ’swingstates’ waar het spannend wordt wie uiteindelijk gaat winnen.
Bron.

Al die woke/liberalen kozen voor een moslim-gemeenteraad in kader van diversiteit en heeft diezelfde gemeenteraad alles wat met LHQBT te maken heeft verboden.

Nu hebben ze aangekondigd Donald Trump te steunen. _O-
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215071429
Tja, knettergek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215071459
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, knettergek.
Moeten zij weten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 23 september 2024 @ 12:17:34 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_215071469
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef HSG het volgende:

[..]
Moeten zij weten.
blijkbaar vind jij het ook niet standaard anders zou je er geen topic over openen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_215071487
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
blijkbaar vind jij het ook niet standaard anders zou je er geen topic over openen
Nee het is gewoon hilarisch hoe een groep mensen dubbel genaaid worden terwijl ze dat zelf veroorzaakt hebben.
pi_215071524
haha ok
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 23 september 2024 @ 12:26:34 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215071570
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen en Trump is conservatief en moet ook niks hebben van die LGBTQRY-onzin.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 september 2024 @ 12:27:17 #8
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_215071574
Trumpgod
pi_215071610
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen en Trump is conservatief en moet ook niks hebben van die LGBTQRY-onzin.

Koekoek. 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215071615
quote:

Dit wisten ze van tevoren. Het was voorspelbaar dat, als je een groep mensen met een bepaalde religie aan de macht helpt die jouw ideeën niet delen, er een verbod op jouw ideeën zou komen. Dit was al duidelijk, maar toch hebben ze de kop in het zand gestoken onder het mom van diversiteit.

Trouwens... er waren degelijk oorlogen onder Trump administratie zoals de oorlog tegen IS.
pi_215071625
Het is een dorp waar al een meerderheid moslims woont. De 'city council' bestaat ook maar uit 6 zetels.
Dus tsja, die paar lhbtiq'ers hadden waarschijnlijk de keus tussen een moslim of een witte oude conservatieve man.

Beetje kansloos topic.
pi_215071655
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2024 12:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Koekoek. 8)7
Denk dat de troll wel een lekker koe koekje lust. :X
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 september 2024 @ 12:39:28 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215071667
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2024 12:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Denk dat de troll wel een lekker koe koekje lust. :X
Toch begrijp ik het wel. Trump is voor traditionele waarden. Mooie conservatieve vent. Wel een met een deukje.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 september 2024 @ 12:40:47 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215071678
Een burgemeester van een nietszeggend plaatsje met maar 27k inwoners. Lekker boeiend.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215071703
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch begrijp ik het wel. Trump is voor traditionele waarden. Mooie conservatieve vent. Wel een met een deukje.

Ja klopt. Echt een topgozer. O+ met een deukje en een mooie kamover.

Alleen jammer van het constante liegen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_215071725
Conservatieve imbeciel stemt op conservatieve imbeciel. Stop de persen.
Conscience do cost.
pi_215071749
Trump is dan ook een halve Wahhabitische Islamiet

alles wat de Bank of Moscow niet aan zijn schulden kon financieren, hebben de Saudi's overgenomen...
sowieso is het sterk onderbelicht wat er in 2016 aan Saudische inmenging gebeurde.. De samenwerking qua beleidsvoorstellen met russische buitenlandse agenten heeft veel aandacht gekregen, maar deze was even groot met saudische, arabische emiraten en Qatarese investeerders:
https://www.aljazeera.com(...)-trump-2016-campaign
https://www.vox.com/polic(...)rabia-russia-meeting

Grootste aanval van de Saudi's op de amerikaanse democratie sinds september 2001
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215071753
Een moslimgemeente waarvan de naam met Ham begint? Daar is vast goed over nagedacht. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator maandag 23 september 2024 @ 13:12:15 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215071872
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.

Al die woke/liberalen kozen voor een moslim-gemeenteraad in kader van diversiteit en heeft diezelfde gemeenteraad alles wat met LHQBT te maken heeft verboden.

Nu hebben ze aangekondigd Donald Trump te steunen. _O-
Zal meer te maken hebben met het feit dat het de enige Amerikaanse stad is met een meerderheid aan moslims dan aan de woke liberalen vermoed ik

Ook niet toevallig dat er geen vrouwen verkozen werden of komt dat ook door woke

Grab them by the pussy
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215084711
quote:
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')