Bron.quote:Hamtramck - De burgemeester van de enige Amerikaanse gemeente die door moslims wordt bestuurd, steunt Donald Trump bij de komende verkiezingen. „Hij is de juiste keuze in deze moeilijke tijden,” schrijft Amer Ghalib in het Arabisch op Facebook.
De leider van de gemeente Hamtramck (27.000 inwoners), in de regio Detroit, had een korte ontmoeting met de Republikeinse presidentskandidaat. „We zijn het lang niet over alles eens, maar hij is een man van principes,” citeert Al Jazeera hem.
„Wat de uitkomst van de verkiezingen ook zal zijn, ik blijf achter mijn beslissing staan. Wat de consequenties ook zullen zijn,” aldus de 43-jarige burgervader. Trump plaatste de mededeling van Amer Ghalib gelijk door op zijn eigen social media platform Truth Social.
Jemen
Tijdens het twintig minuten durende onderhoud sprak Ghalib volgens Detroit News over zaken waar Arabische Amerikanen zich zorgen over maken en over de situatie in Jemen, het land waar hij vandaan komt.
Hamtramck is de enige Amerikaanse stad waar de lokale overheid onder controle staat van moslims. Meer dan 40% van de bevolking is niet in Amerika geboren. Hamtramck valt onder de staat Michigan, een van de zeven belangrijke ’swingstates’ waar het spannend wordt wie uiteindelijk gaat winnen.
blijkbaar vind jij het ook niet standaard anders zou je er geen topic over openenquote:
Nee het is gewoon hilarisch hoe een groep mensen dubbel genaaid worden terwijl ze dat zelf veroorzaakt hebben.quote:Op maandag 23 september 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar vind jij het ook niet standaard anders zou je er geen topic over openen
Koekoek.quote:Op maandag 23 september 2024 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen en Trump is conservatief en moet ook niks hebben van die LGBTQRY-onzin.²
Dit wisten ze van tevoren. Het was voorspelbaar dat, als je een groep mensen met een bepaalde religie aan de macht helpt die jouw ideeën niet delen, er een verbod op jouw ideeën zou komen. Dit was al duidelijk, maar toch hebben ze de kop in het zand gestoken onder het mom van diversiteit.quote:Op maandag 23 september 2024 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen en Trump is conservatief en moet ook niks hebben van die LGBTQRY-onzin.²
Denk dat de troll wel een lekker koe koekje lust.quote:
Toch begrijp ik het wel. Trump is voor traditionele waarden. Mooie conservatieve vent. Wel een met een deukje.quote:Op maandag 23 september 2024 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk dat de troll wel een lekker koe koekje lust.
Ja klopt. Echt een topgozer.quote:Op maandag 23 september 2024 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het wel. Trump is voor traditionele waarden. Mooie conservatieve vent. Wel een met een deukje.²
Zal meer te maken hebben met het feit dat het de enige Amerikaanse stad is met een meerderheid aan moslims dan aan de woke liberalen vermoed ikquote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Bron.
Al die woke/liberalen kozen voor een moslim-gemeenteraad in kader van diversiteit en heeft diezelfde gemeenteraad alles wat met LHQBT te maken heeft verboden.
Nu hebben ze aangekondigd Donald Trump te steunen.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp het wel. Tijdens de Trump administratie waren er geen oorlogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |