abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 14:15:32 #76
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215080755
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zie de vleugel (niet de flap). De RBR is stijf terwijl McLaren en Ferrari (verder) doorbuigen. Hopelijk zien we dit over drie weken in de VS bij RBR ook

[ x ]
Lijkt net een fladderend vogeltje!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215081231
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zie de vleugel (niet de flap). De RBR is stijf terwijl McLaren en Ferrari (verder) doorbuigen. Hopelijk zien we dit over drie weken in de VS bij RBR ook

[ x ]
Ik denk dat je de complexiteit iets onderschat als je denkt dat ze 'alleen' even een iets flexibelere vleugel erop moeten schroeven.

Zeker gezien het feit dat RB dit heus ook wel had geprobeerd als ze eraan gedacht hadden en ze dit dus nog niet eerder hadden ontwikkeld...
Jack does it in real time...
  dinsdag 24 september 2024 @ 16:54:25 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215081820
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:36 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Ik denk dat je de complexiteit iets onderschat als je denkt dat ze 'alleen' even een iets flexibelere vleugel erop moeten schroeven.

Zeker gezien het feit dat RB dit heus ook wel had geprobeerd als ze eraan gedacht hadden en ze dit dus nog niet eerder hadden ontwikkeld...
Hebben ze zoiets niet eerder gehad? Ik meen vorig jaar maar kan ook een jaar eerder zijn geweest en zijn toen gecorrigeerd door de FIA maar kan het me niet goed herinneren.
  dinsdag 24 september 2024 @ 17:09:37 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215081935
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hebben ze zoiets niet eerder gehad? Ik meen vorig jaar maar kan ook een jaar eerder zijn geweest en zijn toen gecorrigeerd door de FIA maar kan het me niet goed herinneren.
Vorig jaar nog kwam de FIA met een TD over flexiwings.

Het slechte presteren van RBR in Singapore werd in eerste instantie daar aan gelinkt, maar bleek dus iets anders te zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 25 september 2024 @ 09:06:38 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215086995

Russell net nadat hij uit de W15 kwam geklommen in Singapore. :o
Iedereen had het heet, maar het waren de Mercedes coureurs die daar het meeste last van leken te hebben. En dat is niet de eerste keer.
  Moderator woensdag 25 september 2024 @ 09:19:35 #81
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215087131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Iedereen had het heet, maar het waren de Mercedes coureurs die daar het meeste last van leken te hebben. En dat is niet de eerste keer.
Auto was een sauna zei George. Gecombineerd met het klimaat daar een niet fijne ervaring. Maar ze hebben het gered _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215087372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Voorgaande races waren ze ook al aan het 'klagen' over een hete stoel, zit daar iets niet helemaal goed in de cockpit.

Zou de FIA best wel eens wat aan mogen doen qua regels met een sensor of iets dergelijks.
pi_215087916
https://www.nu.nl/formule-1/6329367/verstappen-ziet-ook-hoofdstrateeg-courtenay-vertrekken-bij-red-bull.html

Dit begint wel zorgwekkend te worden, weer een van de leidinggevende figuren weg bij RBR. Mensen die er al heel lang zitten. Toen het goed ging bleven ze, en toen zal er ook aan ze getrokken zijn door andere teams. Of de sfeer is verpest, of ze voelen aan dat het fundament niet goed, en kunnen daar zelf weinig aan doen, dus pakken ze hun biezen. Ik vermoed een beetje van beiden. Newey zou het op de rails kunnen krijgen, maar is denk ik het gezeik zat, en zocht een andere uitdaging. Wheatley kon niet verder groeien, zeker niet in salaris. Courtenay...had misschien de job van Wheatley gewild? Hij gaat immers de rol doen bij McLaren die Wheatley bij RBR had. Dat geeft ook wel aan dat er mensen ontevreden zijn binnen RBR.
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2024 @ 16:22:11 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215090619
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215090738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
https://www.nu.nl/formule-1/6329367/verstappen-ziet-ook-hoofdstrateeg-courtenay-vertrekken-bij-red-bull.html

Dit begint wel zorgwekkend te worden, weer een van de leidinggevende figuren weg bij RBR. Mensen die er al heel lang zitten. Toen het goed ging bleven ze, en toen zal er ook aan ze getrokken zijn door andere teams. Of de sfeer is verpest, of ze voelen aan dat het fundament niet goed, en kunnen daar zelf weinig aan doen, dus pakken ze hun biezen. Ik vermoed een beetje van beiden. Newey zou het op de rails kunnen krijgen, maar is denk ik het gezeik zat, en zocht een andere uitdaging. Wheatley kon niet verder groeien, zeker niet in salaris. Courtenay...had misschien de job van Wheatley gewild? Hij gaat immers de rol doen bij McLaren die Wheatley bij RBR had. Dat geeft ook wel aan dat er mensen ontevreden zijn binnen RBR.
Klinkt goed allemaal! Alle ongemotiveerde mensen eruit en nieuwe ambitieuze (jongere) mensen erin die met een frisse wind aan de slag gaan. Meteen ook minder kosten aan salaris en dus meer budget aan ontwikkelingen. Dat oude rotte eruit gaan hoeft echt niet slecht te zijn voor een bedrijf.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_215090976
quote:
Safety car werkloos aan het huilen terwijl hij Logan mist.

Werelds. Echt werelds.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 26 september 2024 @ 09:51:04 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_215096843
met lollypop sluiten we de nabeschouwing af
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')