Lijkt net een fladderend vogeltje!quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zie de vleugel (niet de flap). De RBR is stijf terwijl McLaren en Ferrari (verder) doorbuigen. Hopelijk zien we dit over drie weken in de VS bij RBR ook
[ x ]
Ik denk dat je de complexiteit iets onderschat als je denkt dat ze 'alleen' even een iets flexibelere vleugel erop moeten schroeven.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zie de vleugel (niet de flap). De RBR is stijf terwijl McLaren en Ferrari (verder) doorbuigen. Hopelijk zien we dit over drie weken in de VS bij RBR ook
[ x ]
Hebben ze zoiets niet eerder gehad? Ik meen vorig jaar maar kan ook een jaar eerder zijn geweest en zijn toen gecorrigeerd door de FIA maar kan het me niet goed herinneren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat je de complexiteit iets onderschat als je denkt dat ze 'alleen' even een iets flexibelere vleugel erop moeten schroeven.
Zeker gezien het feit dat RB dit heus ook wel had geprobeerd als ze eraan gedacht hadden en ze dit dus nog niet eerder hadden ontwikkeld...
Vorig jaar nog kwam de FIA met een TD over flexiwings.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets niet eerder gehad? Ik meen vorig jaar maar kan ook een jaar eerder zijn geweest en zijn toen gecorrigeerd door de FIA maar kan het me niet goed herinneren.
Auto was een sauna zei George. Gecombineerd met het klimaat daar een niet fijne ervaring. Maar ze hebben het geredquote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Russell net nadat hij uit de W15 kwam geklommen in Singapore.![]()
Iedereen had het heet, maar het waren de Mercedes coureurs die daar het meeste last van leken te hebben. En dat is niet de eerste keer.
Voorgaande races waren ze ook al aan het 'klagen' over een hete stoel, zit daar iets niet helemaal goed in de cockpit.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Russell net nadat hij uit de W15 kwam geklommen in Singapore.![]()
Iedereen had het heet, maar het waren de Mercedes coureurs die daar het meeste last van leken te hebben. En dat is niet de eerste keer.
Klinkt goed allemaal! Alle ongemotiveerde mensen eruit en nieuwe ambitieuze (jongere) mensen erin die met een frisse wind aan de slag gaan. Meteen ook minder kosten aan salaris en dus meer budget aan ontwikkelingen. Dat oude rotte eruit gaan hoeft echt niet slecht te zijn voor een bedrijf.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
https://www.nu.nl/formule-1/6329367/verstappen-ziet-ook-hoofdstrateeg-courtenay-vertrekken-bij-red-bull.html
Dit begint wel zorgwekkend te worden, weer een van de leidinggevende figuren weg bij RBR. Mensen die er al heel lang zitten. Toen het goed ging bleven ze, en toen zal er ook aan ze getrokken zijn door andere teams. Of de sfeer is verpest, of ze voelen aan dat het fundament niet goed, en kunnen daar zelf weinig aan doen, dus pakken ze hun biezen. Ik vermoed een beetje van beiden. Newey zou het op de rails kunnen krijgen, maar is denk ik het gezeik zat, en zocht een andere uitdaging. Wheatley kon niet verder groeien, zeker niet in salaris. Courtenay...had misschien de job van Wheatley gewild? Hij gaat immers de rol doen bij McLaren die Wheatley bij RBR had. Dat geeft ook wel aan dat er mensen ontevreden zijn binnen RBR.
Safety car werkloos aan het huilen terwijl hij Logan mist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |