Heeft geen zin. Waarom is al uitgelegdquote:Op zondag 22 september 2024 15:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach ze hebben nu 4 weken de tijd om zo vleugel te maken en ik hoop ook dat ze het gaan doen , en dan gewoon 1 a 2 sec sneller zijn dan de rest.
Want zo als het nu gaat half legale auto's en full legaal auto's is geen eerlijk strijd.
Ja, top he, die RICquote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef Marcoss het volgende:
Ricciardo verpest ook de Grand Slam voor Norris dus
De voorvleugel van Perez flexte er redelijk op losquote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zeg het nu, zodra Red Bull Die flexwings introduceert is het moment dat ze verboden worden.
Een plens water op je bakkes bij 100 graden? Graagquote:
Het grote publiek is altijd voor de uitdager.quote:Op zondag 22 september 2024 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando is wel echt de definitieve internationale fan favorite geworden. Op internationale banen zonder orange army is het echt crickets bij Max tegenwoordig, Lando krijgt overal veel bijval.
PR technisch een schot in de roos voor McLaren.
Norris komt dan ook bijna altijd veel prettiger over, in het algemeen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando is wel echt de definitieve internationale fan favorite geworden. Op internationale banen zonder orange army is het echt crickets bij Max tegenwoordig, Lando krijgt overal veel bijval.
mwah zo gaat het altijd, Lewis was dominant, hele wereld zat te juichen voor Max, Max was dominant, nou juicht iedereen voor Norris, straks is Norris te lang dominant en komt er iemand anders ...quote:Op zondag 22 september 2024 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hahaquote:Op zondag 22 september 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norris komt dan ook bijna altijd veel prettiger over, in het algemeen.
Dit roepen alle hopers al weken en het gebeurt dus niet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef RealistAtheist het volgende:
Norris komt een paar keer echt goed weg. 1 keer bijna je voorvleugel er af rijden en 1 keer lekker met bandje tegen de muur. Je ziet aan Mag dat dat zomaar een puncture kan zijn. Foutloos was het dus zeker niet. Hopelijk kan het verbieden van de flexvleugel (die hier niet nauwelijks meespeelt) en de beloofde update van RB het speelveld iets meer gelijk trekken de volgende keer.
Ik zie het in de races die nog te gaan zijn overigens ook nog wel een keer mis gaan met Lando. Maakt teveel fouten.
Hij heeft gewoon een punt. Bij RedBull heeft de FIA notabene halverwege het seizoen de manier van testen aangepast. Nu hoor je alleen krekels als meerdere teams de FIA op de McLaren flexvleugel wijzen. Maar goed ik heb de FIA nog nooit op consequent handelen kunnen betrappen dus dit verbaast natuurlijk niet.quote:
Grappig is dat je die trollen nooit ziet, maar nu het even wat minder gaat en wel bekeken niet eens zo slecht ze overal weer opduiken.quote:Op zondag 22 september 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat je op basis van hoe de welbekende figuren hier reageren al precies kan inschatten hoe de meltdown op reddit eruit gaat zien.
Ik herinner me enorm veel gejuich voor Lewis, ook na 7 wereldtitels.quote:Op zondag 22 september 2024 15:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
mwah zo gaat het altijd, Lewis was dominant, hele wereld zat te juichen voor Max, Max was dominant, nou juicht iedereen voor Norris, straks is Norris te lang dominant en komt er iemand anders ...
Ik zie de welbekende figuren continu hoor.quote:Op zondag 22 september 2024 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Grappig is dat je die trollen nooit ziet, maar nu het even wat minder gaat en wel bekeken niet eens zo slecht ze overal weer opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |