SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
En dit?quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook fijn nummer, maar ik vind Enya ook fijn klinken. Meeste van Vangelis ook, ik ben beetje ouderwets misschienJaren 60 muziek? Heerlijk.
![]()
Floor is serieus goed (dat mokkeltje voor haar was onvoorstelbaar kut!quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen Tarja Nightwish verliet stopte mijn hart te pompen......![]()
![]()
) maar niemand kan aan Tarja tippen! Echt een verschil van dag en de duisterste krochten van de diepste putten van de hel.
En serieus: ik vind Floor echt niet slecht, maar de vergelijking tussen hen gaat absoluut mank!
En dat mokkeltje voor Floor....Als Tarja een 0 is en Floor een 6, dan was die Anette Olzon een minus honderdmiljoenmiljard!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was begonnen te luisteren maar de Sony koptelefoon ff losgehaald en de Senheisser erin gedouwd. Die is wat minder bombastisch... Ik hou hier wel van. Zit nog te luisteren.quote:Lach met een schone bips![]()
Nja, 't is dat jij het bentquote:. Heb je Abingdon al geboekt of krijg je het niet voor elkaar met je vrouwtje?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Klopt, ben met Nightwish gestopt na Tarja. Floor kan het wel, maar ik mis het gevoel wat je bij Tarja wel had bij de muziek.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Floor is serieus goed (dat mokkeltje voor haar was onvoorstelbaar kut!![]()
![]()
) maar niemand kan aan Tarja tippen! Echt een verschil van dag en de duisterste krochten van de diepste putten van de hel.
En serieus: ik vind Floor echt niet slecht, maar de vergelijking tussen hen gaat absoluut mank!
En dat mokkeltje voor Floor....Als Tarja een 0 is en Floor een 6, dan was die Anette Olzon een minus honderdmiljoenmiljard!
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
Gezondheid is er tussen gekomen, van uitstel komt afstel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, 't is dat jij het bent. Heb je Abingdon al geboekt of krijg je het niet voor elkaar met je vrouwtje?
Gelukkig is ze gezond.~FEYENOORD~
Welke koptelefoons heb je?quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was begonnen te luisteren maar de Sony koptelefoon ff losgehaald en de Senheisser erin gedouwd. Die is wat minder bombastisch... Ik hou hier wel van. Zit nog te luisteren.
Ik hou juist wel van bombastisch.
Ik heb nu een Topping dac in mijn systeem zitten die een duistere sound zou hebben, maar vergeleken met mijn simpele ouwe Yamaha Steinberg UR22 klinkt dit maar iel zeg!![]()
![]()
Echt ja!quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, ben met Nightwish gestopt na Tarja. Floor kan het wel, maar ik mis het gevoel wat je bij Tarja wel had bij de muziek.
Sowieso Floor....ben een paar keer naar After Forever concerten geweest, maar na een stuk of 3 nummers stond de sound me gewoon echt tegen.![]()
![]()
Beter dan dit ga je het niet krijgen:quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Sowieso Floor....ben een paar keer naar After Forever concerten geweest, maar na een stuk of 3 nummers stond de sound me gewoon echt tegen.
Lach met een schone bips![]()
Oww. Dat is minder. Komt vast goed. Beterschap aan je vrouw! Volgende keer dan misschienquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gezondheid is er tussen gekomen, van uitstel komt afstel.
Gelukkig is ze gezond.![]()
Ik heb de vliegtickets (4 stuks), autohuur (stuur aan de verkeerde kant
) en de tickets voor de show al wel
Nu nog de hotels regelen. Denk 2 dagen Oxford (want leuk i.v.m. de universiteiten en vlakbij abingdon (10km ofzo)) en 1 dag Londen
Moet prima te doen zijn tochquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oww. Dat is minder. Komt vast goed. Beterschap aan je vrouw! Volgende keer dan misschien![]()
Ik heb de vliegtickets (4 stuks), autohuur (stuur aan de verkeerde kant
) en de tickets voor de show al wel
Nu nog de hotels regelen. Denk 2 dagen Oxford (want leuk i.v.m. de universiteiten en vlakbij abingdon (10km ofzo)) en 1 dag Londen
~FEYENOORD~
Beter dan dit ga je het niet krijgen:quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Sowieso Floor....ben een paar keer naar After Forever concerten geweest, maar na een stuk of 3 nummers stond de sound me gewoon echt tegen.
Geen idee, de Sony koptelefoon kreeg ik ooit bij mijn telefoon. De Sennheiser was ook maar iets van 200 euro. Alleen die Senheisser geeft de klanken zo veel beter door.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke koptelefoons heb je?
Ik hou juist wel van bombastisch.
Ik heb nu een Topping dac in mijn systeem zitten die een duistere sound zou hebben, maar vergeleken met mijn simpele ouwe Yamaha Steinberg UR22 klinkt dit maar iel zeg!Lach met een schone bips![]()
De live versie van Swanheart is pas geniaal!quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beter dan dit ga je het niet krijgen:
Maar Wishmaster natuurlijk ook!
En zo zijn er nog wel meer geniale nummers.
Tarja was alleen een onvoorstelbaar kreng, maar haar stem.....dam!!!!![]()
![]()
Dat links rijden met het stuur aan de verkeerde kant? Jawel, ik kijk af en toe wat YT filmpjesquote:
Ah!quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beter dan dit ga je het niet krijgen:
[..]
Geen idee, de Sony koptelefoon kreeg ik ooit bij mijn telefoon. De Sennheiser was ook maar iets van 200 euro. Alleen die Senheisser geeft de klanken zo veel beter door.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: