SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Na het schot van Hwang
Wat een leuk gifjequote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Na het schot van Hwang
Mooie bijdrage.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Na het schot van Hwang
Huh? Hoe snel is hij de tribune op geklommen na dat schot?quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Na het schot van Hwang
Maar nu hebben we In-Beom.quote:Op zondag 22 september 2024 11:36 schreef TweedeKlum het volgende:
NAC parkeert 3 bussen, zou ik ook doen, gaat weer erg moeizaam worden.
Hang In Boom is zeker hoopgevend, we gaan het zien.quote:
Hoop doet leven, dit, datquote:Op zondag 22 september 2024 11:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hang In Boom is zeker hoopgevend, we gaan het zien.
Waar hoop is, is er leven en waar leven is, is er hoop.quote:
Kloptquote:Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef TweedeKlum het volgende:
is het Lotomba zelf of weer zijn tweelingbroer?
Ja daar staat hij dus niet bij.quote:Op zondag 22 september 2024 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gernot is een kwetsbare jongen, dus hij zit vandaag op de bank.
Kijk nog een keer goed naar de wissels.quote:Op zondag 22 september 2024 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2024 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk.quote:
Traint alweer mee met de groep, deze wedstrijd kwam net te vroeg.quote:Op zondag 22 september 2024 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Het opstellen van smal baart me zorgen
DIe bueno blijft nu wel heel lang weg
Verkeerde topic, gok ik, maar wel eensquote:Op zondag 22 september 2024 13:55 schreef bbuddybb het volgende:
Hier mag je ook best rood voor geven.
Verkeerde tabblad open.quote:Op zondag 22 september 2024 13:55 schreef bbuddybb het volgende:
Hier mag je ook best rood voor geven.
Zou ook heel onverstandig zijn met deze backs.quote:Op zondag 22 september 2024 14:41 schreef fetX het volgende:
Van dat drukzetten komt toch maar weinig terecht.
Hef jezelf opquote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben een doelpunt nodig....
[ afbeelding ]
Dat is zeker een verademing.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Binge-watch het volgende:
Goede corners tot nu toe van Hwang
Hadden we Sem Steijn maar.quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben een doelpunt nodig....
[ afbeelding ]
Is gewoon een goede spelerquote:
Ik vind Osman tot nu toe inderdaad helemaal niet zo razendsnel.quote:Op zondag 22 september 2024 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Pass is niet te hard, Osman is te traag.
@Caland wilde een standbeeld voor Dennis voor dit stukje topbeleidquote:Op zondag 22 september 2024 14:54 schreef Kerftminister het volgende:
Wel mooi, verhuren we Sauer. Gaan we vervolgens een jeugdspeler van een Engelse club rechtsbuiten zetten terwijl dat eigenlijk een linksbuiten is. En die speler laat in alles zien dat het een project is die nog lang niet klaar is om als basisspeler te leveren.
Dat zeiden mensen ook over Minteh vorig seizoen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:54 schreef Kerftminister het volgende:
Wel mooi, verhuren we Sauer. Gaan we vervolgens een jeugdspeler van een Engelse club rechtsbuiten zetten terwijl dat eigenlijk een linksbuiten is. En die speler laat in alles zien dat het een project is die nog lang niet klaar is om als basisspeler te leveren.
Tja dat is ook ontzettend zonde geweest. Voor een Engelse club een speler ontwikkelen. Gaan we dat nu gewoon weer doen en heb je weer minimaal een half jaar iemand die er weinig tot niks van bakt, terwijl je Sauer gewoon onder contract hebt.quote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen ook over Minteh vorig seizoen.
Minteh was meer een uitzondering dan een bevestiging denk ik. Bovendien past hij perfect in Slotball.quote:Op zondag 22 september 2024 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen ook over Minteh vorig seizoen.
Nou, zo slecht als Santi bij tijden speelt, is het mss beter dat hij een tijdje niet speelt.quote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, het was toch al een kutseizoen.
Hoeft hij iig een tijdje niet naar dat kut mexicoquote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nou, zo slecht als Santi bij tijden speelt, is het mss beter dat hij een tijdje niet speelt.
Wat ook gaat helpenquote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoeft hij iig een tijdje niet naar dat kut mexico
Santi gaat 6 weken uitrusten en niet naar Mexico reizen voor interlands, die komt als herboren terug.quote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch de komende maanden met Ueda en Carranza dus
Aids.
Leidt de wederopstanding van Feyenoord in & we worden alsnog kampioen...quote:Op zondag 22 september 2024 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Santi gaat 6 weken uitrusten en niet naar Mexico reizen voor interlands, die komt als herboren terug.
Wacht maar tot Don Dennis gaat koken.quote:Op zondag 22 september 2024 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Als we nog 20 miljoen voor hem krijgen, zou dat al een wonder zijn.
Beetje opportuun maar het moment van cashen lag afgelopen zomer denk ik. Al moet hij zelf ook willen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Als we nog 20 miljoen voor hem krijgen, zou dat al een wonder zijn.
We gaan het zien, ik denk het ook maar eigenlijk was die tweede seizoenshelft vorig seizoen te matig. Jammer dat Ueda zo ontzettend matig was, anders had Feyenoord hem echt wel verkocht afgelopen zomer. Nu kon je de gok niet nemen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje opportuun maar het moment van cashen lag afgelopen zomer denk ik.
als je die ehbo mensen zag lopen, zat ik te wachten tot ze hem op de grond flikkeren.. zag er niet stabiel uitquote:Op zondag 22 september 2024 15:03 schreef TweedeKlum het volgende:
In de vernieuwde Kuip een hellingbaan voor de brancard.
Vertrokken met Jan Arendquote:Op zondag 22 september 2024 15:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is het hoge druk zetten? Waar is de hoge intensiteit?
Was echt maar een one season wonderquote:Op zondag 22 september 2024 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje opportuun maar het moment van cashen lag afgelopen zomer denk ik. Al moet hij zelf ook willen natuurlijk.
For sure.quote:
Dennis is een indische straatverkoperquote:Op zondag 22 september 2024 15:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wacht maar tot Don Dennis gaat koken.![]()
![]()
![]()
Ow wacht...
De tijd van mondjes snoeren.quote:Op zondag 22 september 2024 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De aanhouder wint @:dombohetolifantje1
Haaland zet de TV nu uit.quote:Op zondag 22 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je niet wint van een club waartegen Ueda scoort op assist van Smal kunnen we wel opdoeken, dus deze is binnen.
Ueda beweegt tenminste wel.quote:Op zondag 22 september 2024 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat ik weer zo een voorzet in de zestien zie komen uitgerekend als santi er niet staat
Jij houdt wel van een scheve smoel?quote:Op zondag 22 september 2024 15:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Echt schattig hoe blij hij is haha
Windje gelaten.quote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen mondjes gesnoerd en nu juichen voor Ueda (lol)
Dit waardeer ik.quote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef GGMM het volgende:
Ueda snoert mondjes
Voorlopig mag er iets minder bijdehand gedaan worden tegen @:dombohetolifantje1
dat doet santi ook....quote:Op zondag 22 september 2024 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda beweegt tenminste wel.
Spelen iig niet als te gare noedelsquote:Op zondag 22 september 2024 15:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Fc azie is aan het vlammen vandaag
De UEFA is nog steeds kut...quote:Op zondag 22 september 2024 15:10 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk om te zien dat alle Uefa haters nu stil zijn
Ueda kan er geen kut vanquote:Op zondag 22 september 2024 15:10 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk om te zien dat alle Ueda haters nu stil zijn
Messi ookquote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang heeft wel hele korte beentjes.
Afbinden van de voetjes als kind.quote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang heeft wel hele korte beentjes.
Ik hoop het echt.quote:Op zondag 22 september 2024 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De tijd van mondjes snoeren.
Die kunnen hem niet betalen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom loopt die Hwang niet bij Real Madrid?
Inderdaad, alleen Hwang (en Bueno) lijkt een geslaagde aankoop.quote:Op zondag 22 september 2024 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Osman vooralsnog een tegenvallende draver
Ik vind dat zo’n komisch gezicht bij die jongen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao is iets teveel in zichzelf gaan geloven.
Dat tweede komt ook wel omdat je nog geen enkele keer dezelfde opstelling hebt gehad.quote:Op zondag 22 september 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan de bal vind ik het alleraardigst, maar zonder bal is het drie niveaus lager dan onder Slot.
Er wordt ook gewoon veel minder druk gezet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tweede komt ook wel omdat je nog geen enkele keer dezelfde opstelling hebt gehad.
ik blijf het bijzonder vinden hoe elke keer naar sauer wordt verwezen, die breekt ook geen potten tochquote:Op zondag 22 september 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Osman is nog niet best.
Je wissel mogelijkheden zijn Ivanusec en Hadj Moussa dat is ook niet best ondertussen speelt Sauer bij de tegenstander.
Ik vraag me echt af of zo’n Read het nou zoveel minder zou doen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:28 schreef hhh38 het volgende:
Het is ook niet makkelijk voetballen als je achter je iemand hebt die letterlijk niets doet. Wat een dooie die Lotomba
Ik heb nog niks gezien dit seizoen van de 'high intensity'quote:Op zondag 22 september 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan de bal vind ik het alleraardigst, maar zonder bal is het drie niveaus lager dan onder Slot.
Ik vind het aan de bal ook niet zo goed eigenlijk, op 10 minuutjes na. Het is een matig potje en je moet maar weer hopen dat ‘ie er niet per ongeluk invalt straks.quote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien dit seizoen van de 'high intensity'
Timber begint nu te dicht bij de goal vaak.quote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijk wel uit naar een middenveld Hwang - Stengs - Timber.
Het Willem II scenario blijft gevaarlijk zolang je niet nog 1 of 2 goals maakt.quote:Op zondag 22 september 2024 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het aan de bal ook niet zo goed eigenlijk, op 10 minuutjes na. Het is een matig potje en je moet maar weer hopen dat ‘ie er niet per ongeluk invalt straks.
Timber vervalt ook in oude fouten af en toe. Loopt en draait teveel.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timber begint nu te dicht bij de goal vaak.
Ik heb het nog niet opgegeven met Priske, maar als opvolger van Slot om het aanvallende voetbal van afgelopen seizoenen door te zetten is gewoon een lachwekkende keuze geweest. Totaal andere soort trainer. Te Kloese snapt niks van voetbal.quote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien dit seizoen van de 'high intensity'
For sure.quote:Op zondag 22 september 2024 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al moet je Osman wel snel gaan wisselen want dat is nu net weer zo'n speler die zijn tweede gele kaart pakt.
dat is dan ook het echte probleem, te traag en te onnauwkeurig om elkaar te kunnen vindenquote:Op zondag 22 september 2024 15:45 schreef fetX het volgende:
We kunnen nog geen bal over een meter passen
Ik vind het vooral zo ontzettend zonde dat ze niet meer echt afjagen. Stap terug in de tijd.quote:Op zondag 22 september 2024 15:45 schreef fetX het volgende:
We kunnen nog geen bal over een meter passen
vandaag was hij wat mij betreft gewoon 13 in een dozijn buitenspeler, geen bijzondere acties en moet even wakker geschud worden dat er ook een verdediger op het veld staat.quote:Op zondag 22 september 2024 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond Osman wel goed spelen
Hij heeft wel snelheid alleen de ruimte was te beperkt
hij heeft zich gewoon aan zijn taken gehoudenquote:Op zondag 22 september 2024 15:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
vandaag was hij wat mij betreft gewoon 13 in een dozijn buitenspeler, geen bijzondere acties en moet even wakker geschud worden dat er ook een verdediger op het veld staat.
ivanusecquote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Kunnen we Paixao niet wisselen?
Ik weet alleen niet voor wie.
Lukaquote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Kunnen we Paixao niet wisselen?
Ik weet alleen niet voor wie.
Kunnen we een schandpaal opstellen voor mensen die Wellenreuther beter vinden dan Bijlow?quote:
Die zie ik ook niet echt potten breken eerlijk gezegd.quote:
We beginnen met @onlogischquote:Op zondag 22 september 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we een schandpaal opstellen voor mensen die Wellenreuther beter vinden dan Bijlow?
Er is een reden dat Priske hem niet eens meer laat invallen. Die hadden ze afgelopen zomer moeten dumpen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet echt potten breken eerlijk gezegd.
En @Pistoleroquote:Op zondag 22 september 2024 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We beginnen met @:onlogisch
Prima voorzet, er stond alleen niemand.quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lotomba doet iets goeds
En dan dit
jammer ja, denk je net dat iemand wat vertrouwen kan krijgen...quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lotomba doet iets goeds
En dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |