SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:28 schreef mschol het volgende:
opweg; huis is behoorlijk aan kant🧹🧽🥱AH had vroeger wc-reiniger van hun huismerk. Daar kreeg je alles mee schoon. Maar ik weet niet of ze datzelfde spul nog hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet in op kwaliteit in plaats van kwantiteitquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:35 schreef Karzai het volgende:
Goedendag buda, je bent hier nog maar zelden de laatste tijd?
Daarom eet ik geen oestersquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:29 schreef Karzai het volgende:
maar lastig, laatst ook mijn halve duim open gehaald
Have funquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is vanavond de nacht van Strijp-S. 24 uur lang feest dus denk dat ik er ook nog maar even op uit ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Dat denk ik wel. Die chauffeur spreekt geen Engels, en Ballie nog geen Thai...quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:41 schreef Xilia het volgende:
Zit @:bitterbal nog steeds in een taxi onderweg naar haar nieuwe logement?
ah goeien tipquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk. Liverpool op open kanaal van Viaplay.
Het is bijna bbedtijd daar nu toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Die chauffeur spreekt geen Engels, en Ballie nog geen Thai...
ja. Maar het is wel weekend nu ook, dus wellicht mag ze langer opblijven. Nu bijna 22 uur.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het is bijna bbedtijd daar nu toch?
nee das morgen. lig nu in mijn bed. zo hopelijk lekker snurkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:41 schreef Xilia het volgende:
Zit @:bitterbal nog steeds in een taxi onderweg naar haar nieuwe logement?
stel je voorquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Die chauffeur spreekt geen Engels, en Ballie nog geen Thai...
Aaaw gelukkigquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das morgen. lig nu in mijn bed. zo hopelijk lekker snurken
snacks gedijen het beste bij een constant slaapritmequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Maar het is wel weekend nu ook, dus wellicht mag ze langer opblijven. Nu bijna 22 uur.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das morgen. lig nu in mijn bed. zo hopelijk lekker snurken
Constant eetritme ook.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snacks gedijen het beste bij een constant slaapritme
Das ook goed voor het krokante korstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Ama op 21-09-2024 17:10:52 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:03 schreef Ama het volgende:
Zo lekker nommen. Zag al van alles lekkers op de kaart.waar ga je etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ziet er goed uit, eet smakelijk straks![]()
Zo lekker nommen. Zag al van alles lekkers op de kaart.Yumm!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik ook wel iets van lusten![]()
Geniet ervan!It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik krijg nu al keuzestress haha. Meeste klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Yumm!!
Daar zou ik ook wel iets van lusten![]()
Geniet ervan!
Hier twee pannenkoeken van Uitgekookt! met appel, krenten en vanille saus. Man man man. Om de staafmixer bij af te likken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:56 schreef Karzai het volgende:
nou toch 4 oestertjes op gekregen, morgen nog vier
Zo lekker nommen. Zag al van alles lekkers op de kaart.Zakje mee om wat over is mee naar huis te nemen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
ze hebben wel erg veel lekker dingenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
Maar kan zoveel nemen als ik wil maar zag al dat geen mini porties zijn dus kan niet alles proberen haha.
Die wil ik zeker proberen ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze hebben wel erg veel lekker dingen
kreeftensoep en de entrecote
Ik geniet heel het jaar al van de Premier league. Wat een verschil met Nederland tegenwoordig. Ben een DutchGooner maar het is ook in Europa, geweldig om Man C. Liverpool en Arsenal te zien.quote:
Dubieus met deze TT.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AH had vroeger wc-reiniger van hun huismerk. Daar kreeg je alles mee schoon. Maar ik weet niet of ze datzelfde spul nog hebben.
wel kloppend met deze TTquote:
ja het topvoetbal zit daar, echt genieten in vergelijking met dat gepruts in nederlandquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet heel het jaar al van de Premier league. Wat een verschil met Nederland tegenwoordig. Ben een DutchGooner maar het is ook in Europa, geweldig om Man C. Liverpool en Arsenal te zien.
Het is in de TOP-landen altijd in de breedte beter geweest dan hier, maar het verschil is nu enorm. Toen Italië het topland was, was het verschil helemaal niet zo groot. Ajax en PSV wonnen europese titels en Gullit werd Europees voetballer van het jaar spelend in de Eredivisie. Ik ben bang dat we dat nooit meer inhalen. Of een geweldige lichting zoals Ajax in 2019. Waar eigenlijk ook weinig van over is gebleven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het topvoetbal zit daar, echt genieten in vergelijking met dat gepruts in nederland
Nederland heeft genoeg topvoetballers en ajax leidt ze ook elk jaar weer op, maja tegen het grote geld kunnen we nu niet meer op, af en en toe incidenteel misschienquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is in de TOP-landen altijd in de breedte beter geweest dan hier, maar het verschil is nu enorm. Toen Italië het topland was, was het verschil helemaal niet zo groot. Ajax en PSV wonnen europese titels en Gullit werd Europees voetballer van het jaar spelend in de Eredivisie. Ik ben bang dat we dat nooit meer inhalen. Of een geweldige lichting zoals Ajax in 2019. Waar eigenlijk ook weinig van over is gebleven.
Teveel hoogtepunten uit het verleden. Gisteren was sterfdag van Gerrie Mühren die in Bernabeu tegen Real Madrid in 1972 even een balletje uit de lucht plukte en er mee hoog ging houden. Dat jaar won Ajax alle prijzen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nederland heeft genoeg topvoetballers en ajax leidt ze ook elk jaar weer op, maja tegen het grote geld kunnen we nu niet meer op, af en en toe incidenteel misschien
real madrid in eigen huis verslaan met 1-4 was wel een mooie
ja de competitie is te klein, maja ajax is groot gemaakt met eigen jeugdquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Teveel hoogtepunten uit het verleden. Gisteren was sterfdag van Gerrie Mühren die in Bernabeu tegen Real Madrid in 1972 even een balletje uit de lucht plukte en er mee hoog ging houden. Dat jaar won Ajax alle prijzen.
Plus CUL, KLB, FILM Etc....hef de SC's maar op dan.quote:
kunnen we die niet openen daar?quote:
What about groentjes?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:51 schreef Karzai het volgende:
Nog even een stokbroodje halen zo, dit is mijn avondeten
sturen we iedereen daar naar toe als ze te veel over voetjebal kletsenquote:
VBL / [VBL SC #8417] tong80 is welkom!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
sturen we iedereen daar naar toe als ze te veel over voetjebal kletsen
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #8417] tong80 is welkom!
Hier is zelfs tongetje welkom
quote:
Ja vinnik ookquote:
Blijf nog effe gap, ik kom net binnen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:31 schreef Karzai het volgende:
gegeten, beetje dood hier, ik sluit af, fijne avond mensen
Spannend, ik hoop dat je dan snel geholpen wordt en weer langzaam de weg omhoog te pakken krijgt..quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
Vanaf 1 november kan ik mij via de huisarts aanmelden voor de eerste postcovidklinieken. Zo op het eerste gezicht voldoe ik aan de voorwaarden, maar grote kans dat ik eerst op de wachtlijst kom
Ben benieuwd
Wat fijn!quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
Vanaf 1 november kan ik mij via de huisarts aanmelden voor de eerste postcovidklinieken. Zo op het eerste gezicht voldoe ik aan de voorwaarden, maar grote kans dat ik eerst op de wachtlijst kom
Ben benieuwd
Ja dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spannend, ik hoop dat je dan snel geholpen wordt en weer langzaam de weg omhoog te pakken krijgt..
Er zijn wel veel onderzoeken, vooral met wat er allemaal mis gaat in je lijf en cellen. Maar nog geen echte behandelingen. Maaar als je iig wat diepgaandere onderzoekjes kan krijgen dan de standaard bloedtest bij de HA..quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat fijn!
Zijn er speciale behandelingen/technieken/inmiddels verworven inzichten die ze nog voor je kunnen inzetten?
Ja precies!quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Hopelijk kunnen ze in ieder geval iets voor je betekenen!
Je zou toch zeggen dat ze vooral ook even goed in de keuken van de andere buren moeten kijken wat daar wel en niet goed werkt.
Het gaat prima aan de Vetkampstraatquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een volle dag. Weer veel WO1 droefenis, uiteindelijk in de middag een brouwerij bezocht, dat was leuk voor de afwisseling. bij de ABnB nog even in het zwembad en de jacuzzi gelegen en verder weer een avondje schlansfabliek naar binnen zitten persen. We gaan zo slapen, en morgen weer naar huis allen
Gewoon zelf wat aanrommelen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Hopelijk kunnen ze in ieder geval iets voor je betekenen!
Je zou toch zeggen dat ze vooral ook even goed in de keuken van de andere buren moeten kijken wat daar wel en niet goed werkt.
Zelf onderzoek doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon zelf wat aanrommelen.
Hier,quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon zelf wat aanrommelen.
dOe Je EiGeN oNdErZoEk!quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Die doos merci met heel groot MAMA erop die ik voor de buren had gekocht? Ik had vanmorgen snel een gewone doos gekocht. Wil ik de vorige doos aan m'n moeder geven, haalt ze zo het papiertje met MAMA eraf. Dat kon dus. Ik dacht dat die tekst in het deksel zat.
ze lust ze niet graag of een ondankbare reden?quote:
Dat eerste.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze lust ze niet graag of een ondankbare reden?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat eerste.
Maar ik had ook gezegd dat ik zo dom was om die voor de buren te kopen, had ik misschien niet moeten doen
Dus nu heb je jezelf maar opgeofferd?quote:
naja dan moet je ze zelf maar opetenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat eerste.
Maar ik had ook gezegd dat ik zo dom was om die voor de buren te kopen, had ik misschien niet moeten doen
dan ook geen sjokola voor jouquote:
Is dit het gevolg van geen sjokola?quote:
Lage bloedsuikerspiegelquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit het gevolg van geen sjokola?
Danzig, best een imposant figuur. 1 keer live gezien. Onbedoeld in een pit terecht gekomen, waar mijn bril afviel, gelukkig werd ie snel gevonden door behulpzame mensen..quote:
Joey Castillo, de drummer, dat is ook net alsof je een Neanderthaler achter een drumstel zetquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Danzig, best een imposant figuur. 1 keer live gezien. Onbedoeld in een pit terecht gekomen, waar mijn bril afviel, gelukkig werd ie snel gevonden door behulpzame mensen..
Die Danzig herinner ik me nog een Pinkpop interview van.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joey Castillo, de drummer, dat is ook net alsof je een Neanderthaler achter een drumstel zet![]()
Keer live te gast bij The Cult zien en horen drummen, dag trommelvliezen
Wiens lever gaan we eten?quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
well helllloooo, slowchat
[ afbeelding ]
We hebben gesauteerde Dimmy-lever met pepersaus; is een delicatesse wegens de hoge wijn-graadquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens lever gaan we eten?
heb je wat gekocht bij bol.com?quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eerste drie punten zijn binnen
Kunnen we niet die van @bitterbal doen? Smaakt naar crispy porkquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We hebben gesauteerde Dimmy-lever met pepersaus; is een delicatesse wegens de hoge wijn-graad
nee das de deurkruk, die geeft iedereen een handjequote:Op zaterdag 21 september 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis
oooooooh zie je dat @bitterbalquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we niet die van @:bitterbal doen? Smaakt naar crispy pork
Wat vriendelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das de deurkruk, die geeft iedereen een handje
klopt.quote:
Meeste mensen overlijden in hun slaap tussen 03:00 en 04:00 dus wie weet bestaat de ochtend helemaal niet.quote:
Onze optimistquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen overlijden in hun slaap tussen 03:00 en 04:00 dus wie weet bestaat de ochtend helemaal niet.
jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oooooooh zie je dat @:bitterbal
*boekt ticket naar Bangkok*quote:Op zondag 22 september 2024 02:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit te ver weg voor je vreemde culinaire experimentjes
quote:Op zondag 22 september 2024 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*boekt ticket naar Bangkok*
quote:Op zondag 22 september 2024 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja over twaalf uur moet je over je schouder kijken
Nee das ook buiten bangkok en de recensies zijn niet echt super. Dus weet niet of het de moeite waard isquote:Op zondag 22 september 2024 04:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je al bij Moo Deng gaan kijken?
Heb je al gezwommen in het mooie zwembad?quote:Op zondag 22 september 2024 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das ook buiten bangkok en de recensies zijn niet echt super. Dus weet niet of het de moeite waard is
Heb je heel Thailand al failliet gegeten?quote:Op zondag 22 september 2024 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das ook buiten bangkok en de recensies zijn niet echt super. Dus weet niet of het de moeite waard is
Ja weet ik ook niet. Was een tiktok sensatie.quote:Op zondag 22 september 2024 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Probeer wat minder te etenquote:Op zondag 22 september 2024 05:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je heel Thailand al failliet gegeten?
quote:Op zondag 22 september 2024 05:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Probeer wat minder te eten
Hey Karzaiquote:
Wachten is niet een van je specialiteiten of wel?quote:Op zondag 22 september 2024 07:02 schreef bitterbal het volgende:
uitgechecked en nu wachten totdat ik naar de volgende kan om 1400
nee niet echtquote:Op zondag 22 september 2024 07:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wachten is niet een van je specialiteiten of wel?
Mijn excuses.quote:
Dat ben je nog niet verleerd dus.quote:Op zondag 22 september 2024 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Had zon grab genomen. Perongeluk door gedrukt terwijl ik nog niet wilde gaan. Nu kom ik er veel te vroeg
Bizar onderzoek.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen overlijden in hun slaap tussen 03:00 en 04:00 dus wie weet bestaat de ochtend helemaal niet.
Nee is niet erg thaiquote:Op zondag 22 september 2024 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ben je nog niet verleerd dus.
Is een lekker bakje Senseo ook goed?quote:Op zondag 22 september 2024 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou een lekker bakkie dolce gusto zou ik wel kunnen waarderen.
Zal je toch echt zelf moeten regelenquote:Op zondag 22 september 2024 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou een lekker bakkie dolce gusto zou ik wel kunnen waarderen.
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 22 september 2024 09:04 schreef Karzai het volgende:
Ik kan enkel kanis en gunnink filter koffie aanbieden
Nee kut is dat. Eerst kreeg je nog wel korting maar dat is ook afgeschaft.quote:Op zondag 22 september 2024 08:56 schreef Karzai het volgende:
Hmm museumkaart is daar niet geldig lees ik
Nee.quote:Op zondag 22 september 2024 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een lekker bakje Senseo ook goed?
Was het een dikkie?quote:Op zondag 22 september 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Kom een profiel tegen van iemand die claimt sportief te zijn.
Nou... tja... uhm...
Ik ben ook sportief. Ik kijk vrij veel sport.quote:Op zondag 22 september 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou... tja... uhm...
Ik sport ook meestal 2, soms 3 keer in de week, maar ik houd ook van suiker.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 22 september 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook sportief. Ik kijk vrij veel sport.
Ik heb weer enorm genoten afgelopen zomer.quote:
Persoonlijk record 200 gr paprika chips eten in 2:17.quote:Op zondag 22 september 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou... tja... uhm...
Niet zo extreem, want dan ben je me al kwijt voor ik überhaupt het profiel open, maar verder klonk het als iemand die zich hier prima thuis had gevoeld.quote:
2x per week tik je de 5000 stapjes aan?quote:Op zondag 22 september 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sport ook meestal 2, soms 3 keer in de week, maar ik houd ook van suiker.
Haha dit is beledigend naar zowel diegene als iedereen in het topic als naar jezelf want je zit ook in het topicquote:Op zondag 22 september 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo extreem, want dan ben je me al kwijt voor ik überhaupt het profiel open, maar verder klonk het als iemand die zich hier prima thuis had gevoeld.
Vast wel. Mijn telefoon ligt dan in mijn tas, dus die registreert het niet. En ik ga niet tellen hoeveel stappen ik dan zet.quote:Op zondag 22 september 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x per week tik je de 5000 stapjes aan?
Bbw? @dud0rquote:Op zondag 22 september 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou... tja... uhm...
quote:Op zondag 22 september 2024 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu naar de sporthal voor competitiewedstrijd.
Leuke mensen dus. Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 22 september 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo extreem, want dan ben je me al kwijt voor ik überhaupt het profiel open, maar verder klonk het als iemand die zich hier prima thuis had gevoeld.
quote:Op zondag 22 september 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En blijf nou eens van die suiker af
Te laatquote:Op zondag 22 september 2024 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke mensen dus. Gewoon eens proberen.
Wel de eenvoudigste manier om een vrouw tevreden te houden.quote:Op zondag 22 september 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, jullie kunnen mijn hapjeskast niet plunderen.
quote:Op zondag 22 september 2024 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vader zei laatst:
Maak je niet druk uiteindelijk worden ze allemaal lelijk.
Echte KSC'ers laten hun hapjeskast niet plunderenquote:Op zondag 22 september 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de eenvoudigste manier om een vrouw tevreden te houden.
@Dr_Flash @Nattekat @Zipportal @Wereldgozer gefeliciteerd allen.quote:Vanmiddag om 14:44 uur begint officieel de astronomische herfst.
*rolt Haags van een duin af*quote:Op zondag 22 september 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dr_flash @:nattekat @:zipportal @:wereldgozer gefeliciteerd allen.
Tjeempje. Maar goed dat ik de volgende zin niet kopieer uit dat artikel..quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjeempje. Maar goed dat ik de volgende zin niet kopieer uit dat artikel..Blaadjes van de bomen. Nachttemperatuur richting de 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2024 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjeempje. Maar goed dat ik de volgende zin niet kopieer uit dat artikel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook nietquote:
Whooohooooquote:Op zondag 22 september 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dr_flash @:nattekat @:zipportal @:wereldgozer gefeliciteerd allen.
In de bergen ligt al wel sneeuw jaquote:Op zondag 22 september 2024 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lag er bij jou niet al een pak sneeuw?
Je bént de hapjeskast.quote:Op zondag 22 september 2024 10:04 schreef mschol het volgende:
ik heb er geen nodig, elk hapje wordt gelijk geconsumeerd
Ik merk dat de hoge luchtvochtigheid van de afgelopen weken ook echt niet helpt met sporten.quote:Op zondag 22 september 2024 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klimmen valt weer niet mee. Weer even tijdje inkomen voordat ik weer op m’n normale niveau zit.
Goed plan!quote:Op zondag 22 september 2024 10:17 schreef Karzai het volgende:
het is al behoorlijk warm buiten, denk dat de korte broek wel aan kan
Laatste dag dat het kan van het jaar dus er even goed van genietenquote:Op zondag 22 september 2024 10:17 schreef Karzai het volgende:
het is al behoorlijk warm buiten, denk dat de korte broek wel aan kan
Moet je niet naar de sportschool?quote:Op zondag 22 september 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lig lekker te bakken in m'n woonkamer
Einde van de dag is ie viesdikquote:Op zondag 22 september 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je niet naar de sportschool?
Ik heb gisteren gesport, vandaag is om weer bij te tanken.quote:Op zondag 22 september 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je niet naar de sportschool?
Op jouw leeftijd is dat toch nog niet nodig?quote:Op zondag 22 september 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gesport, vandaag is om weer bij te tanken.
Ah, het is jouw schuldquote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Haags het volgende:
Hier aan de kust is de herfst al begonnen. De zon komt er niet doorheen.
Heb toch gewoon een korte broek aangedaan. 💪🏻quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Haags het volgende:
Hier aan de kust is de herfst al begonnen. De zon komt er niet doorheen.
Is ook warm zatquote:Op zondag 22 september 2024 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb toch gewoon een korte broek aangedaan. 💪🏻
Ga je nog naar het strand vandaag?quote:
Neen, ga naar mn tuin. Moeten wat stronken uit dus opzich niet erg als het wat bewolkt blijftquote:Op zondag 22 september 2024 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog naar het strand vandaag?
Prima weer om buiten te werken idd. Vandaag geen strand. Wel een mini meet met @Haags want wij doen altijd tegelijkertijd boodschappen.quote:Op zondag 22 september 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, ga naar mn tuin. Moeten wat stronken uit dus opzich niet erg als het wat bewolkt blijft
Ben wel van plan om vaker naar het strand te gaan in de winter omdat het echt altijd heerlijk ismaar volgens mij zeg ik dit ieder jaar
![]()
jij?
Ik zit in de zon met een jurkje aan, blote armen en benenquote:
Zou Nattekat ook een jurkje dragen denk je?quote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit in de zon met een jurkje aan, blote armen en benen
zou hem vast leuk staanquote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Nattekat ook een jurkje dragen denk je?
Ik acht dit zeer waarschijnlijkquote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Nattekat ook een jurkje dragen denk je?
quote:Op zondag 22 september 2024 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik acht dit zeer waarschijnlijk
Wat gezellig, bij de DE-automaat?quote:Op zondag 22 september 2024 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima weer om buiten te werken idd. Vandaag geen strand. Wel een mini meet met @:Haags want wij doen altijd tegelijkertijd boodschappen.
Dit jaar gaat het vast anders. Zo lekker om dan uit te waaien en dan een bak koffie en/of een goede lunch bij een strandtent.
Of bij de zelfscan. Samen mopperen dat we slachtoffer zijn van een random steekproef.quote:Op zondag 22 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat gezellig, bij de DE-automaat?
Jaa, je komt meteen tot rust, ook al zou je maar voor heel even gaan
Uiteraard blijft hij gewoon welkom. Zo inclusief zijn wij.quote:Op zondag 22 september 2024 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik acht dit zeer waarschijnlijk
Niet heel handig als je in je tuin aan de slag gaat.quote:Op zondag 22 september 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag niet vaak jurkjes maar nu het er hier zo over gaat heb ik er zin inook weinig gedoe, een jurkje
Ik vind jurkjes heerlijkquote:Op zondag 22 september 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag niet vaak jurkjes maar nu het er hier zo over gaat heb ik er zin inook weinig gedoe, een jurkje
Zekerquote:Op zondag 22 september 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
zijn
[..]
Uiteraard blijft hij gewoon welkom. Zo inclusief zijn wij.
Doet me denken aan zo'n meneer die werd aangehouden in het verkeer en vond dat dat onterecht was 'want ik ben van stand, halloquote:Op zondag 22 september 2024 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of bij de zelfscan. Samen mopperen dat we slachtoffer zijn van een random steekproef.
quote:Op zondag 22 september 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet heel handig als je in je tuin aan de slag gaat.
Ik voel me eigenlijk nergens mooi in. Altijd gewoon 'normaal'.quote:Op zondag 22 september 2024 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes heerlijk
Ik voel mij er mooi in, je hebt ze in tig verschillende stijlen, ze zijn comfortabel en idd gewoon weinig gedoe
Mooie jurk aan je hebt gelijk je outfit compleet
jaquote:Op zondag 22 september 2024 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes heerlijk
Ik voel mij er mooi in, je hebt ze in tig verschillende stijlen, ze zijn comfortabel en idd gewoon weinig gedoe
Mooie jurk aan je hebt gelijk je outfit compleet
Waar kan ik die bestellenquote:Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk nergens mooi in. Altijd gewoon 'normaal'.
Maar voel me het prettigst in sportkleding. En in m'n brandweerpak, gek genoeg zit dat best lekker en je hoeft je geen zorgen te maken over dat er ergens een vetrolletje zichtbaar zou zijn![]()
jij hebt al genoeg koffers bij jequote:
quote:Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar voel me het prettigst in sportkleding. En in m'n brandweerpak, gek genoeg zit dat best lekker en je hoeft je geen zorgen te maken over dat er ergens een vetrolletje zichtbaar zou zijn![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Foto's van de airb&bLekker weer daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zou dit ook 100x liever hebben dan wat ik naar kantoor moet dragen. En dan elke ochtend ook inderdaad weer nadenken over wat je aandoet, wat bij elkaar past..quote:Op zondag 22 september 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik vond het hebben van werkkleding ook heerlijk; zat ook wijd (je kon ook voor een slim shirt kiezen) en relaxt en je hoeft niet na te denken over wat je aan doet
M.I. van een michelinbrandweermannetjequote:Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor in de winter warmere jurken. Shirtje eronder, gewatteerde panty..quote:Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
alleen op de fiets vind ik het niet chill en in de winter ook niet echt maar heb ook geen lange jurken
Die ergens blijft vaststeken in een raamquote:Op zondag 22 september 2024 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een michelinbrandweermannetje
Geen probleem, gewoon eruit trekken en laten stuiteren op die vetrollenquote:Op zondag 22 september 2024 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ergens blijft vaststeken in een raam
*plop*quote:Op zondag 22 september 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen probleem, gewoon eruit trekken en laten stuiteren op die vetrollen
Precies! Wat is de dresscode bij je op het werk?quote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zou dit ook 100x liever hebben dan wat ik naar kantoor moet dragen. En dan elke ochtend ook inderdaad weer nadenken over wat je aandoet, wat bij elkaar past..
Zijn die van dikkere stof?quote:Op zondag 22 september 2024 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor in de winter warmere jurken. Shirtje eronder, gewatteerde panty..
Business dat enigszins casual mag zijn. Inderdaad ook liever geen blote schouders, blote voeten, etc.quote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies! Wat is de dresscode bij je op het werk?
Bij ons best standaard; bij voorkeur geen bloten voeten, blote schouders etc en geen heftige dingen zoals een doodshoofd oid. Er is geen verbod op ofzo maar liever niet. Voor de rest maakt het niet uit en mag je eruit zien hoe je wil
[..]
Zijn die van dikkere stof?
Mijn bovenlichaam is vaak warm en benen niet![]()
Ja. Panty's met 140 denier oid zijn al warmer, maar je hebt ook die dikte met dan nog extra stof erin. Dan is het aan de buitenkant een pantylook maar aan de binnenkant een warme maillot.quote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij ons best standaard; bij voorkeur geen bloten voeten, blote schouders etc en geen heftige dingen zoals een doodshoofd oid. Er is geen verbod op ofzo maar liever niet. Voor de rest maakt het niet uit en mag je eruit zien hoe je wil
[..]
snowboots en thermoondergoed onder een lange jurkquote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm die ken ik niet, maar lijkt me wel comfy.quote:Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Panty's met 140 denier oid zijn al warmer, maar je hebt ook die dikte met dan nog extra stof erin. Dan is het aan de buitenkant een pantylook maar aan de binnenkant een warme maillot.
Heerlijk warm
Denk dat dat op de meeste plekken zo is. En als het een chique hakje is met een bloot voetje dan mag het weer wel blablaquote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Business dat enigszins casual mag zijn. Inderdaad ook liever geen blote schouders, blote voeten, etc.
Ohjaaa, die heb ik ookquote:Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Panty's met 140 denier oid zijn al warmer, maar je hebt ook die dikte met dan nog extra stof erin. Dan is het aan de buitenkant een pantylook maar aan de binnenkant een warme maillot.
Heerlijk warm
zijn wel super chill om in te wandelenquote:Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
snowboots en thermoondergoed onder een lange jurk
Wat is dat voor behandeling? En ga je dan niet ergens zweten omdat het toch uit je lichaam wil ofzo?quote:Op zondag 22 september 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zojuist ook maar contactformulier ingevuld voor een intake om mn oksels te laten behandelen. Bye bye zweet, ik wil je niet meer![]()
![]()
Zag een filmpje van de procedure, die begon automatisch. Had dat liever niet gezien![]()
MiraDry heet het, het werkt permanentquote:Op zondag 22 september 2024 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor behandeling? En ga je dan niet ergens zweten omdat het toch uit je lichaam wil ofzo?
alleen je voetzolen niet en dan de hele dag in kletsnatte schoenen rond huppelenquote:Op zondag 22 september 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die behandeling op m'n hele lijf moeten doen.
En dan niet meer zweten? Dat wil je niet hoorquote:Op zondag 22 september 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die behandeling op m'n hele lijf moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |