Na een kutpot zal het wel weer een uitstekende wedstrijd worden.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Matchday! Op naar glorie.
Ik ben benieuwd.
ik help je hopen. Maar wel een goede tegenstander in ieder geval.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een kutpot zal het wel weer een uitstekende wedstrijd worden.
Ik zie een patroon.
Ik verwacht duiding van de deskundigen alhier.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
Jaarcijfers zijn binnen. Netto verlies 9.8 miljoen, eigen vermogen van 226 miljoen. Platzak.
Ja hoe staat Besiktas er voor? Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik help je hopen. Maar wel een goede tegenstander in ieder geval.
Dit is een stuk erger dan ik dacht.quote:De netto-omzet daalde met ¤ 44,4 miljoen (23%) naar ¤ 152,0 miljoen, voornamelijk als gevolg van lagere Europese premies en lagere merchandise omzet.
De kosten daalden met ¤ 11,4 miljoen naar ¤ 191,3 miljoen (6%) door een daling van de spelerssalarissen en de inkoopkosten als gevolg van de lagere merchandise omzet.
Het operationeel verlies bedraagt dit boekjaar ¤ 39,3 miljoen, tegenover een operationeel verlies van ¤ 6,4 miljoen in 2022/2023.
Die 40 is het welbekende Champions League begrotingsgat.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is een stuk erger dan ik dacht.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. We kunnen dit gelukkig makkelijk hebben.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
nog steeds 152 miljoen omzet. Als we nou wat beter omgaan met de financien (en volgens mij wordt daar aam gewerkt) gaat dat wel goedkomen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
idd.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die 40 is het welbekende Champions League begrotingsgat.
spelen wel prima begreep ik. Paar goede spelers ook. Maarja turks team dus zo wisselvallig als de pest denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja hoe staat Besiktas er voor? Ik heb geen flauw idee.
Nog steeds de hoogste begroting van het land zelfs zonder best betalende Champions League ooit.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog steeds 152 miljoen omzet. Als we nou wat beter omgaan met de financien (en volgens mij wordt daar aam gewerkt) gaat dat wel goedkomen.
[..]
idd.
Ja dat snap ik ook wel maar ik zie ons niet 1,2,3 terugkeren in de CL en dus heb je het dan over een jaarlijks gat van 40 miljoen wat ieder jaar problematischer wordt en 25-30% snijden in de kosten om op een EL-begroting uit te komen is ook niet realistisch.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die 40 is het welbekende Champions League begrotingsgat.
Heel veel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heel benieuwd hoeveel uitsupporters er in de thuisvakken zitten
Een elftal bouw je van achteruit op, dat heeft Farioli goed gezien. Na AZ hebben we de minste tegengoals.quote:
Ja, redelijk wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
Jaarcijfers zijn binnen. Netto verlies 9.8 miljoen, eigen vermogen van 226 miljoen. Platzak.
Hoeveel staat er dan op de bankrekening? Is dat ergens gedeeld?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, redelijk wel.
Eigen vermogen klinkt heel leuk, alleen zit dat vaak vast en kan je het dus niet uitgeven.
Weinig, ze hebben een lening moeten afsluiten om de continuīteit te waarborgen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoeveel staat er dan op de bankrekening? Is dat ergens gedeeld?
34 miljoen op 30 juni.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoeveel staat er dan op de bankrekening? Is dat ergens gedeeld?
Geen lening maar een doorlopende kredietfaciliteit van 20 miljoen.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig, ze hebben een lening moeten afsluiten om de continuīteit te waarborgen.
Ajax is flink aan het blokkeren. Je moest allemaal papieren ondertekenen en verklaringen afleggen deze week als je kaarten had doorgestuurd in de Ajax app. Gingen zelfs bellen.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heel benieuwd hoeveel uitsupporters er in de thuisvakken zitten
Same same,quote:Op donderdag 26 september 2024 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen lening maar een doorlopende kredietfaciliteit van 20 miljoen.
Osdorp ook wel, gaan ze via lelylaan met de metro naar bijlmer. Makkelijk te bereikenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel veel waarschijnlijk.
Heel Amsterdam Slotermeer
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 11:30 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelde Baas eigenlijk niet tegen GAE? Blessure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |