4-4-2 zou misschien wel beter passen bij deze uitgedunde selectie op dit moment. Vloeken in de kerkquote:Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou bijna van de boomen een vrije rol geven iig als invaller op 1 van die buitenplekken en dan die ballen pompen op Wout en Akpom, een soort van plan c.
Henderson valt niet op en dat is juist zijn kracht, maar als je 5 minuten op zijn positionering let zie je dat hij echt heel veel “dichtloopt”.quote:Op zondag 22 september 2024 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ligt toch helemaal niet aan Henderson deze ellendeHij is geen spelmaker, daar is hij niet voor gehaald. Het ontbreekt je vooral aan creativiteit op 10 en de vleugelspelers leveren niet genoeg. Met name Bertrand Traore verwacht je stuk meer van.
als je daarmee resultaat boekt dan moet dat maarquote:Op zondag 22 september 2024 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4-4-2 zou misschien wel beter passen bij deze uitgedunde selectie op dit moment. Vloeken in de kerk
Walgelijk dit, uitlokken van reacties. Schaam je dood!quote:Op zondag 22 september 2024 22:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat de leiding van Ajax net zo blij is met Henderson als de users hier. Laat maar verdampen dat geld. CL-salarissen betalen in combinatie met geen CL kunnen halen. Het recept voor een jarenlange shitshow. Laat de volgende Henderson zich maar aandienen
Hier heb ik jaren geleden al voor gewaarschuwd, maar toen werd het weggelachen en werd je neergezet als troll. De situatie waar we nu inzitten zouden we volgens vele hier nooit in terecht kunnen komen. Het kan verkeren.quote:Op zondag 22 september 2024 22:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat de leiding van Ajax net zo blij is met Henderson als de users hier. Laat maar verdampen dat geld. CL-salarissen betalen in combinatie met geen CL kunnen halen. Het recept voor een jarenlange shitshow. Laat de volgende Henderson zich maar aandienen
Jaquote:Op maandag 23 september 2024 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier heb ik jaren geleden al voor gewaarschuwd, maar toen werd het weggelachen en werd je neergezet als troll. De situatie waar we nu inzitten zouden we volgens vele hier nooit in terecht kunnen komen. Het kan verkeren.
De wedstrijd tegen GAE is verder niet uitzonderlijk te noemen op dit moment. Dit zijn wedstrijden waarvan we veel zullen gaan spelen dit seizoen.
Het Ajax dat we gezien hebben tegen GAE laat eigenlijk gewoon het werkelijke niveau zien van dit Ajax: we zijn ongeveer zo goed als een club als GAE. Niets meer, niets minder. Het is de keiharde realiteit die we nu vandaag de dag onder ogen moeten zien.
Het was wel ludiek natuurlijk dat men al sprak over plaats 2 or 3 en/of boven Feyenoord eindigen, ik heb hier ook om gelachen. Maar het is natuurlijk totaal niet realistisch. Deze selectie heeft een paar subtoppers, een paar spelers die pure middelmaat zijn en een deel dat, met alle respect, eerder in de Keukenkampioen divisie thuishoort dan bij ons in de eredivisie.
Los van de spelers heeft Fariola aangetoond niets toe te voegen aan dit Ajax. De man die hier zonder duidelijke reden wordt geprezen (want hij heeft nergens iets gepresteerd en nooit wat gewonnen als trainer) laat Ajax niet beter voetballen.
Verdedigend is het nog steeds slecht, aanvallend onmachtig, met balbezit hebben genoeg mensen nog steeds geen idee wat ze moeten doen en als we de bal kwijt raken is het als een kip zonder kop rondrennen zonder weinig effect want met twee passes ligt het achterin helemaal open.
Ajax heeft behoefte aan mensen die de club kennen en het Ajax-voetbal snappen. Dan kun je weer de basis leggen van het voetbal waar we ooit zo succesvol mee waren en vanuit daar verder bouwen. Nu is het na het gefaalde Mislintat-experiment blijkbaar tijd voor een experiment met een Italiaanse non-valeur dat wederom nergens toe gaat leiden.
Bah, komt weer zo’n Frank de Boer fanboy. Dacht dat die onderhand wel uitgestorven zou zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft behoefte aan mensen die de club kennen en het Ajax-voetbal snappen. Dan kun je weer de basis leggen van het voetbal waar we ooit zo succesvol mee waren en vanuit daar verder bouwen. Nu is het na het gefaalde Mislintat-experiment blijkbaar tijd voor een experiment met een Italiaanse non-valeur dat wederom nergens toe gaat leiden.
Eens. Kan hij wel heel populair afgeven op de periode dat we 4 linksbacks hadden, hij doet het nu nauwelijks beter.quote:Op maandag 23 september 2024 07:32 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Bah, komt weer zo’n Frank de Boer fanboy. Dacht dat die onderhand wel uitgestorven zou zijn.
Als je denkt dat het aan de trainer ligt, dan heb je echt een gigantisch bord voor je kop. Het ligt aan de kwaliteit van je spelers. De gehele selectie is uit balans en dat is vooral aan te rekenen door Kroes. We hebben 4 spitsen, maar geen enkel alternatief voor dd buitenposities. Ook het middenveld is echt zwaar ondermaats.
Ajax heeft 2 goede trainers gehad de laatste 20 jaar: Bosz en Ten Hag.quote:Op maandag 23 september 2024 08:58 schreef Tjacka het volgende:
Frank de Boer moeten ze nog steeds aan houden. Hij heeft jarenlang mijn zondagmiddag verkracht
Denk dat je Koeman in 2003 vergeet. Bosz was meer geluk dan wijsheid in Europa anders was het gewoon een middelmatig seizoen geweest.quote:Op maandag 23 september 2024 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax heeft 2 goede trainers gehad de laatste 20 jaar: Bosz en Ten Hag.
Verder was het treurige middelmaat en daar was Frank geen uitzondering op.
Koeman was toen toch ook al niet veel? 2003 was inderdaad een aardig seizoen met een absolute topselectie, weet eigenlijk niet of hij toen zo overgepresteerd heeft met een tweede plek en kwartfinale CL.quote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je Koeman in 2003 vergeet. Bosz was meer geluk dan wijsheid in Europa anders was het gewoon een middelmatig seizoen geweest.
Pak 'm beet twintig jaar. Verder wel eens dat het voornamelijk middelmaat als trainer was.quote:Op maandag 23 september 2024 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman was toen toch ook al niet veel? 2003 was inderdaad een aardig seizoen met een absolute topselectie, weet eigenlijk niet of hij toen zo overgepresteerd heeft met een tweede plek en kwartfinale CL.
Oja, en 2003 is langer dan 20 jaar geleden.
Ik heb die wedstrijd tegen Milan pas toevallig nog eens terug gekeken (lange samenvatting) maar ik vond Ajax op basis van de kansen eigenlijk wel duidelijk de mindere. Moment van scoren kan dan ook wat vertekenen, genoeg wedstrijden waarbij een team een dikverdiende overwinning in de laatste minuut pas weet te pakken toch?quote:Op maandag 23 september 2024 10:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pak 'm beet twintig jaar. Verder wel eens dat het voornamelijk middelmaat als trainer was.
Koeman vooral Europees natuurlijk het is dat de latere winnaar in de laatste minuut scoorden. Die had echt de Champions League kunnen winnen toendertijd.
Peter Bosz heeft, wat, 1 prijs gewonnen in 20 jaar? Wat een vernuft.quote:Op maandag 23 september 2024 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over de volledige 25 jaar van zijn trainersloopbaan vind ik het allemaal niet erg verheffend, vooral een pragmatische resultaattrainer. Niet het vernuft van Bosz of Ten Hag.
Ik weet niet of Ajax per se de mindere was, dat je tegen dat Milan in San Siro achteruit moet is logisch, denk ook wel een keuze van Koeman want zo speelde Ajax vaker in die periode. Volgens mij ook zelf best wat kansen gehad toen. Herinner me ook nog wel dat Lobont heerlijk stond te keepen. Volgens mij nog zo'n miraculeuze redding op een van richting veranderd schot.quote:Op maandag 23 september 2024 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd tegen Milan pas toevallig nog eens terug gekeken (lange samenvatting) maar ik vond Ajax op basis van de kansen eigenlijk wel duidelijk de mindere. Moment van scoren kan dan ook wat vertekenen, genoeg wedstrijden waarbij een team een dikverdiende overwinning in de laatste minuut pas weet te pakken toch?
Maar goed, Ajax was inderdaad goed dat seizoen. En het was een van die hoogtepunten van Koeman (net als Feyenoord 2012 en Oranje in 2018-2019) waar hij als trainer boven zichzelf uitsteeg.
Over de volledige 25 jaar van zijn trainersloopbaan vind ik het allemaal niet erg verheffend, vooral een pragmatische resultaattrainer. Niet het vernuft van Bosz of Ten Hag.
Gefeliciteerd met het behaalde punt van Heracles(Ajax) tegen Kowet.quote:Op maandag 23 september 2024 11:26 schreef Bugno3 het volgende:
Genoten van de vuurpijlen die van Wout's voeten schoten zodra hij wel eens gezocht werd.
@:PowerLoungen
Vind het de prestaties van Peter Bosz met PSV momenteel wel opmerkelijk. Ik meende namelijk altijd dat het een kut trainer was.quote:Op maandag 23 september 2024 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd tegen Milan pas toevallig nog eens terug gekeken (lange samenvatting) maar ik vond Ajax op basis van de kansen eigenlijk wel duidelijk de mindere. Moment van scoren kan dan ook wat vertekenen, genoeg wedstrijden waarbij een team een dikverdiende overwinning in de laatste minuut pas weet te pakken toch?
Maar goed, Ajax was inderdaad goed dat seizoen. En het was een van die hoogtepunten van Koeman (net als Feyenoord 2012 en Oranje in 2018-2019) waar hij als trainer boven zichzelf uitsteeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |