quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Als een overlijden niet bekend is dan kun je hem toch niet posten? Want dan is het wel bekend.
Hier kunnen all spamberichten van een bepaalde user wiens naam ik niet ga zeggen naar verplaatst worden. Ik vind het wel handig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Maar nu moet een mod dus bepalen of iemand bekend genoeg was? Nooit van Stefan Verwey gehoord zelf, dus hier ook maar even:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)fan-verwey-1946-2024
En zijn cartoons ken je ook niet? Die kerel en zijn cartoons zijn heel bekendquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Maar nu moet een mod dus bepalen of iemand bekend genoeg was?
Ik had overigens nooit van Stefan Verwey gehoord zelf, dus hier ook maar even:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)fan-verwey-1946-2024
Geen idee waar ik dat zou zien johquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En zijn cartoons ken je ook niet? Die kerel en zijn cartoons zijn heel bekend
Stefan Verwey is geen onbekende dus die mag open blijvenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef Nober het volgende:
Deze kunnen ook dicht:
NWS / Stefan Verwey (78) overleden
NWS / Pieter Bouwman (66) overleden
Volkskrant.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee waar ik dat zou zien joh
Vandaar.quote:
Het loopt inderdaad storm met overlijdens de afgelopen (dag)en.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goed idee om het aantal topics nog verder te verminderen.
RIP. Geef mijn condoleance aan ze door.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:56 schreef GGMM het volgende:
Mijn overbuurvrouw heeft een neef in Drenthe wonen en die zijn bakker is laatst overleden.
Waaromquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:11 schreef Nober het volgende:
Deze kunnen ook dicht:
NWS / Stefan Verwey (78) overleden
NWS / Pieter Bouwman (66) overleden
Briljante OP.quote:
Pieter Bouwman ook.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stefan Verwey is geen onbekende dus die mag open blijven
Fucking heftig weer... sterkte aan iedereen die hierdoor wordt geraakt!quote:Actrice Kathryn Crosby is overleden. De weduwe van zanger Bing Crosby stierf vrijdag op negentigjarige leeftijd in haar woning in het Californische Hillsborough. Dat heeft haar familie gemeld aan Amerikaanse media, waaronder Variety.
Crosby verscheen in de jaren vijftig in verscheidene films toen ze nog Kathryn Grandstaff heette. Ze speelde in films als The 7th Voyage of Sinbad, Anatomy of a Murder en Operation Mad Ball.
Later werd ze vooral bekend als de vrouw van Bing Crosby. Ze ontmoette hem tijdens een interview op de set van zijn kerstklassieker White Christmas. In 1957 trouwden ze, waarna Crosby haar acteercarričre op een laag pitje zette. Ze was daarna actief als verpleegkundige en lerares.
Toch verscheen Crosby nog in een aantal films en was ze ook met haar familie te zien in de kerstspecials die haar man maakte. Daarnaast presenteerde ze in de jaren zeventig haar eigen talkshow, The Kathryn Crosby Show, op een lokaal tv-station in San Francisco. In 1996 speelde Crosby op het New Yorkse Broadway in de musical State Fair.
Na de dood van Bing Crosby in 1977 hertrouwde Crosby in 2000. Haar tweede man Maurice Sullivan kwam in 2010 om het leven bij een auto-ongeluk.
Dekt de lading beter ja, want nu vallen hier ook actrices onder die een handvol films hebben gemaakt in de jaren 50 en daarna alleen nog maar 'bekend' waren omdat ze de vrouw van waren. Thanksquote:
Nancy Reagan ?quote:Op zondag 22 september 2024 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dekt de lading beter ja, want nu vallen hier ook actrices onder die een handvol films hebben gemaakt in de jaren 50 en daarna alleen nog maar 'bekend' waren omdat ze de vrouw van waren. Thanks
Precies, en hiermee ondervang je alle topics die door 2 users worden geopend voor allerlei obscure overlijdens. Win-win.quote:Op zondag 22 september 2024 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dekt de lading beter ja, want nu vallen hier ook actrices onder die een handvol films hebben gemaakt in de jaren 50 en daarna alleen nog maar 'bekend' waren omdat ze de vrouw van waren. Thanks
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen ƒ 200.quote:Op maandag 23 september 2024 14:51 schreef tesssssssss het volgende:
...en als je er 1 post en iemand kent hem of haar toch?
Ja, vervelend als mensen niet eerst een mensonterende lijdensweg hebben gehad...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Bram Volders (55) is overleden aan de ziekte van Plots.
[ x ]
Vaccinatieschade is vervelend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, vervelend als mensen niet eerst een mensonterende lijdensweg hebben gehad...
Je kunt iets doen tegen die verveling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |