Wel merkwaardig voor iemand die het bestaansrecht van Palestijnen ontkent.quote:Op zondag 22 september 2024 14:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Kom op moderatie: is het verboden het extremistisch te noemen als iemand het bestaansrecht van Isral ontkent?
''Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te benvloeden.''quote:Op zondag 22 september 2024 14:25 schreef Shigyn het volgende:
Gelieve de definitie van terrorist op te zoeken en correct te gebruiken.
Het aanpakken van terrorisme is geen terrorisme.quote:Op zondag 22 september 2024 15:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te benvloeden.''
Nou, elke definitie slaat precies op Israel![]()
![]()
Dat doet niemand, jij bent daarentegen het bestaansrecht van Isral aan het ontkennen op basis van een niet-bestaand land. Ik zal het nog maar eens herhalen: Isral (en tevens de Westelijke Jordaanoever) is het thuisland van de Joden, zij zijn daar de inheemse bewoners. Islamtische Arabieren niet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wel merkwaardig voor iemand die het bestaansrecht van Palestijnen ontkent.
Hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het aanpakken van terrorisme is geen terrorisme.
[..]
Dat doet niemand, jij bent daarentegen het bestaansrecht van Isral aan het ontkennen op basis van een niet-bestaand land. Ik zal het nog maar eens herhalen: Isral (en tevens de Westelijke Jordaanoever) is het thuisland van de Joden, zij zijn daar de inheemse bewoners. Islamtische Arabieren niet.
Anders kunnen we net zo goed het argument gaan maken dat overal waar de Islamtische Arabier de voet op de grond zet, zij dit stuk land in het bezit hebben. Vanuit dat perspectief zou Spanje, Sicili en de Balkan eigenlijk ook Islamtische grondgebied zijn. En nu weten we wel, in de radicale kringen bekijkt men het ook op die manier.
Jouw reactie is de definitie van terrorist, of moeten we maar negeren dat je zojuist hebt geschreven dat meer dan 1 miljard mensen die in het Westen wonen niet meer zullen bestaan?quote:Op zondag 22 september 2024 14:25 schreef Shigyn het volgende:
Als het Westen ingrijpt, zal het Westen niet lang meer bestaan.
Gelieve de definitie van terrorist op te zoeken en correct te gebruiken.
Als je de posts van de user Chadi een beetje hebt gevolgd in dit topic, zou je kunnen zien dat hij het bestaansrecht van Isral herhaaldelijk heeft zitten ontkennen.quote:
Het perspectief van de Gazanen wordt beperkt vanwege het feit dat deze mensen zelf Hamas als hun leiders hebben gekozen en vorig jaar met zijn allen in de straten stonden te juichen toen de Palestijnse terroristen van Hamas op brute wijze talloze Isralische dorpen aan het afslachten waren.quote:Op zondag 22 september 2024 16:18 schreef Peach_1985 het volgende:
Laat ik even voorop stellen dat ik geen partij kies, niet voor de palestijnen of Isral..
Wat ik alleen wel diep triest vind is dat de mensen in Gaza geen enkel perspectief hebben, alles wordt geblokkeerd door Isral en alles wordt bepaald door Isral, wat zou jij dan doen?
Het blijft een actie reactie situatie die echt niet gaat stoppen helaas, zeker niet nu Libanon zich er ook mee gaat bemoeien en Frankrijk al heeft gezegd Libanon te helpen..
Gaat Frankrijk VN resolutie 1701 afdwingen door Hezbollah te ontwapenen?quote:Op zondag 22 september 2024 16:18 schreef Peach_1985 het volgende:
Laat ik even voorop stellen dat ik geen partij kies, niet voor de palestijnen of Isral..
Wat ik alleen wel diep triest vind is dat de mensen in Gaza geen enkel perspectief hebben, alles wordt geblokkeerd door Isral en alles wordt bepaald door Isral, wat zou jij dan doen?
Het blijft een actie reactie situatie die echt niet gaat stoppen helaas, zeker niet nu Libanon zich er ook mee gaat bemoeien en Frankrijk al heeft gezegd Libanon te helpen..
Volgens zionisten liepen de palestijnen hun huizen uit en hadden ze deze geschonken aan het uitverkoren volk. De aanslagen op bioscopen, openbaar vervoer, VN gazanten etcetc en zelfs op hun eigen mensen in Irak ontkennen ze tot de dag van vandaag.quote:Op zondag 22 september 2024 15:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te benvloeden.''
Nou, elke definitie slaat precies op Israel![]()
![]()
Ik ontken niets. Alleen datgene wat zij (palestijnen) willen afstaan kan Isral zijn. Isral verschuift de grenzen continu dus wat nu Isral is, erken ik absoluut niet als Isral. Laat Isral maar eerst een palestijnse staat erkennen. Laten we het daar maar over hebben. Waarom zij nog steeds geen Palestijnse staat hebben erkend.quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het aanpakken van terrorisme is geen terrorisme.
[..]
Dat doet niemand, jij bent daarentegen het bestaansrecht van Isral aan het ontkennen op basis van een niet-bestaand land. Ik zal het nog maar eens herhalen: Isral (en tevens de Westelijke Jordaanoever) is het thuisland van de Joden, zij zijn daar de inheemse bewoners. Islamtische Arabieren niet.
Anders kunnen we net zo goed het argument gaan maken dat overal waar de Islamtische Arabier de voet op de grond zet, zij dit stuk land in het bezit hebben. Vanuit dat perspectief zou Spanje, Sicili en de Balkan eigenlijk ook Islamtische grondgebied zijn. En nu weten we wel, in de radicale kringen bekijkt men het ook op die manier.
Je draait weer langs het feit dat Arabieren al decennia bezig waren met aanvallen op Joodse gemeenschappen. Moeten we foto's en krantenartikelen er weer bijhalen van bijvoorbeeld de pogrom in Jerusalem van 1920, het bloedbad van Hebron in 1929 of de verdere pogroms dat jaar? Jouw selectiviteit is bijzonder om te aanschouwen wat dat betreft.quote:Op zondag 22 september 2024 16:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgens zionisten liepen de palestijnen hun huizen uit en hadden ze deze geschonken aan het uitverkoren volk. De aanslagen op bioscopen, openbaar vervoer, VN gazanten etcetc en zelfs op hun eigen mensen in Irak ontkennen ze tot de dag van vandaag.
Progrom is wat al sinds de jaren 20 plaats vind op Palestijnen. Daar hoor ik je niet overquote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait weer langs het feit dat Arabieren al decennia bezig waren met aanvallen op Joodse gemeenschappen. Moeten we foto's en krantenartikelen er weer bijhalen van bijvoorbeeld de pogrom in Jerusalem van 1920, het bloedbad van Hebron in 1929 of de verdere pogroms dat jaar? Jouw selectiviteit is bijzonder om te aanschouwen wat dat betreft.
De Palestijnen hebben zelf nog niet eens een Palestijnse staat geaccepteerd, dit terwijl Isral deze nu al meermaals heeft aangeboden. Normaal werkt het zo dat een land eerst een staat heeft alvorens deze door anderen wordt erkend. Jij verwacht Isral iets te erkennen, wat de mensen van wie dit land zouden zijn, zelf niet eens erkennen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Alleen datgene wat zij (palestijnen) willen afstaan kan Isral zijn. Isral verschuift de grenzen continu dus wat nu Isral is, erken ik absoluut niet als Isral. Laat Isral maar eerst een palestijnse staat erkennen. Laten we het daar maar over hebben. Waarom zij nog steeds geen Palestijnse staat hebben erkend.
Dat is niet waar en geschiedvervalsing. Dit conflict is begonnen met aanvallen van Arabieren op Joodse gemeenschappen omdat Arabieren de toestroom van Joden naar dit gebied als een bedreiging zagen, dus begon men maar met bruut geweld.quote:Op zondag 22 september 2024 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Progrom is wat al sinds de jaren 20 plaats vind op Palestijnen. Daar hoor ik je niet over
De Palestijnen hebben al sinds het begin een grote offer gebracht door de 67 grenzen als hun staat te erkennen. Het is dus een leugen daar de palestijnen hun staat niet voor zich hebben. Ze hebben grote offers gebracht door niet te gaan voor het plan in 48.quote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben zelf nog niet eens een Palestijnse staat geaccepteerd, dit terwijl Isral deze nu al meermaals heeft aangeboden. Normaal werkt het zo dat een land eerst een staat heeft alvorens deze door anderen wordt erkend. Jij verwacht Isral iets te erkennen, wat de mensen van wie dit land zouden zijn, zelf niet eens erkennen.
[..]
Dat is niet waar en geschiedvervalsing. Dit conflict is begonnen met aanvallen van Arabieren op Joodse gemeenschappen omdat Arabieren de toestroom van Joden naar dit gebied als een bedreiging zagen, dus begon men maar met bruut geweld.
Helaas zitten veel culturen in de Arabische en Islamistische wereld zo in elkaar: aan heethoofdige barbaren met losse handjes en zwaarden of machetes geen gebrek.
En Hamas is zeker een verzetsgroep die de Palestijnen beschermt tegen Isral. Niet een corrupte dictatuur die de macht heeft in Gaza, geen tegenstand duldt, leiders die met miljarden op de bank in het veilige Quatar wonen, Palestijnen onderdrukken en als menselijk schild gebruiken terwijl ze zelf in tunnels verstopt zitten, en keer op keer Isral aanvallen om bombardementen/invasies in Gaza uit te lokken, zodat iedereen als puppies achter ze aan huppelen?quote:Op zondag 22 september 2024 16:18 schreef Peach_1985 het volgende:
Conflict is begonnen toen immigranten uit Europa knokploegen oprichtten omdat de Ottomaanse politie boeren niet snel genoeg optyften van opgekochte boerderijen zodat het gebied niet meer bewerkt of bewoond zou worden door niet-jodenquote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet waar en geschiedvervalsing. Dit conflict is begonnen met aanvallen van Arabieren op Joodse gemeenschappen omdat Arabieren de toestroom van Joden naar dit gebied als een bedreiging zagen, dus begon men maar met bruut geweld.
1967 was het Jordani. Je kunt het beter hebben over de grens van 1949, van toen net na de verloren oorlog.quote:Op zondag 22 september 2024 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben al sinds het begin een grote offer gebracht door de 67 grenzen als hun staat te erkennen.
Hezbollah kan toch ophouden, probleem opgelost, maar ja, liever mensen dood dan macht kwijt, dus dan krijg je dit soort posts ja.quote:Op zondag 22 september 2024 17:19 schreef egayalS het volgende:
Israelis zijn altijd slachtoffer, nooit dader. Deze post doet me ook denken aan een walgelijke Golda Meir citaat waar deze mantra tot kunst wordt verheven. "Wij zullen de Arabieren nooit vergeven dat ze ons dwingen om hun kinderen te doden". Altijd slachtoffer ook wanneer ze kinderen vermoorden.
[ x ]
Zolang Iran niet wordt aangepakt zal dit conflict door blijven etteren tot in de eeuwigheid. De Palestijnen zijn in feite slachtoffer van zowel Israel als Iran...quote:Op zondag 22 september 2024 17:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hezbollah kan toch ophouden, probleem opgelost, maar ja, liever mensen dood dan macht kwijt, dus dan krijg je dit soort posts ja.
En waarom is Hezbollah nodig? Wat zou er veranderen, behalve een hogere kans op vrede?. Niet alsof Isral dan Libanese burgers zou gaan afslachten. Als Iran Hezbollah die kans zou krijgen...
Bij mijn weten houd Egypte de grens met Gaza ook hermetisch gesloten.quote:Op zondag 22 september 2024 16:18 schreef Peach_1985 het volgende:
Na Iran, geef je de schuld aan Egypte, daarna aan Saoedi-Arabi.quote:Op zondag 22 september 2024 17:43 schreef AFA2022 het volgende:
Zolang Iran niet wordt aangepakt zal dit conflict door blijven etteren tot in de eeuwigheid. De Palestijnen zijn in feite slachoffer van zowel Israel als Iran...
Kerel kijk eens in de spiegel. Dat is moeilijk voor moslims, ik weet het. Maar als er n volk is dat zich altijd slachtoffer waant dan zijn het moslims, Arabieren etc. Boehoee islamofobie..boehoee discriminatiequote:Op zondag 22 september 2024 17:19 schreef egayalS het volgende:
Israelis zijn altijd slachtoffer, nooit dader.
Nee, het conflict is dus begonnen toen Arabieren de Joodse gemeenschappen daar begonnen aan te vallen. Nota bene van de inheemse bewoners van dit gebied die terugkwamen naar hun plek van oorsprong. Dat zouden de Arabieren ook eens moeten doen en dat is toch echt een stuk Oostelijker dan waar Isral ligt.quote:Op zondag 22 september 2024 17:17 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Conflict is begonnen toen immigranten uit Europa knokploegen oprichtten omdat de Ottomaanse politie boeren niet snel genoeg optyften van opgekochte boerderijen zodat het gebied niet meer bewerkt of bewoond zou worden door niet-joden
Nee hoor, de Palestijnen zijn nog altijd bezig met het proberen te vernietigen van Isral, dus dit gaat niet op. Daarnaast had men er totaal geen problemen mee toen Jordani de Westelijke Jordaanoever had geannexeerd en Egypte de Gazastrook. Kortom, de drang voor een eigen staat was er toen niet eens er was alleen een drang om Isral te vernietigen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben al sinds het begin een grote offer gebracht door de 67 grenzen als hun staat te erkennen. Het is dus een leugen daar de palestijnen hun staat niet voor zich hebben. Ze hebben grote offers gebracht door niet te gaan voor het plan in 48.
Geschiedvervalsing is niet erkennen dat Isral staat op de grond waar palestijnen woonden en daar verjaagd zijn om er een start te stichten. Niet erkennen dat israel continu telt een geen vrede wil omdat het liever landje pik speelt ondersteund door het westen. Dat is de geschiedenis die je hier ontkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |