Maar daar past een dopper ook in.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Een dopper is wel iets heel nederlands. Elke keer als ik iemamd in het buitenland met een dopper zie is het een nederlander![]()
Kende die stanley cups niet, maar na even googelen zie ik dat dat zo'n typisch amerikaanse beker is die je in de cup holder van je auto kwijt kan.
Klopt, maar in de VS is het normaal om enorme afstanden te rijden, dus daar neem ik ook altijd een grote(re) beker mee. Een dopper is handig voor in je rugzak/tas.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar daar past een dopper ook in.
water uit de kraan is ook niet zo best in veel landen dat zal allicht meespelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Een dopper is wel iets heel nederlands. Elke keer als ik iemamd in het buitenland met een dopper zie is het een nederlander![]()
Kende die stanley cups niet, maar na even googelen zie ik dat dat zo'n typisch amerikaanse beker is die je in de cup holder van je auto kwijt kan.
Deze schijnen dus niet in de cup holder te passen. Moet je weer apart iets voor aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Of grote dopper en sportdopquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:13 schreef gianni61 het volgende:
standaard dopper is veel te klein.
tijdens het rijden onhandig te openen met 1 hand
rammelt in de bekenhouder
Stanley cups zijn overigs ook maar een rage.
de oplossing:
een sigg https://sigg.com/en/water-bottle-shield-one-black-0-75-l
55 gulden betalen voor een plastic flesjequote:Op vrijdag 20 september 2024 13:13 schreef gianni61 het volgende:
standaard dopper is veel te klein.
tijdens het rijden onhandig te openen met 1 hand
rammelt in de bekenhouder
Stanley cups zijn overigs ook maar een rage.
de oplossing:
een sigg https://sigg.com/en/water-bottle-shield-one-black-0-75-l
Oh, dan snap ik die hype die er blijkbaar is niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze schijnen dus niet in de cup holder te passen. Moet je weer apart iets voor aanschaffen.
Wat is een gulden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
55 gulden betalen voor een plastic flesje
Status. Hij is in allerlei variaties te krijgen en je kunt hem opleuken met de meest idiote dingen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik die hype die er blijkbaar is niet.
Omdat die shit lekt. Omdat ik geen idee heb of er wel of geen bpa in zit. Omdat ik mijn water graag koud drink.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik snap niet wat er mis was met de bidon. Ik heb ook doppers, maar dat komt omdat je die krengen overal krijgt. Een bidon kan je voor een paar euro bij de action kopen en kan je alle situaties gebruiken. Doppers zijn zoals al gezegd minder handig in de auto en deze grote units die blijkbaar stanley cups heten zijn weer niet praktisch in je tas of bij het sporten. Bidons dus!
Echt nooit last van. Verder staat er gewoon op 'bpa vrij'. En als je hem niet vol in de zon zet blijft het koud. Is daarin niet anders dan een dopper tenzij je zo'n thermo dopper gebruikt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat die shit lekt. Omdat ik geen idee heb of er wel of geen bpa in zit. Omdat ik mijn water graag koud drink.
bidons zijn onhygiënisch. Kunnen nooit écht schoongemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik snap niet wat er mis was met de bidon. Ik heb ook doppers, maar dat komt omdat je die krengen overal krijgt. Een bidon kan je voor een paar euro bij de action kopen en kan je alle situaties gebruiken. Doppers zijn zoals al gezegd minder handig in de auto en deze grote units die blijkbaar stanley cups heten zijn weer niet praktisch in je tas of bij het sporten. Bidons dus!
no joke, ik volg veel te veel tiktokkers die hun Stanley-cup vullen met water uit plastic flesjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
water uit de kraan is ook niet zo best in veel landen dat zal allicht meespelen
60 euro voor zo'n waterfles hierquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
55 gulden betalen voor een plastic flesje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |