SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Heeequote:
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.quote:
kijk dat zie ik graagquote:Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee
Dat duurde lang Koen, maar heb rustig gewacht tot je klaar was met nieuw topic openenrespect voor de oude mannetjes!
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint![]()
![]()
![]()
ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'
laatste zegt ook echt nu aflekker op tijd
Uitslapen dus morgenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaag, mn collega's hebben allemaal afgezegd voor een les die morgenvroeg begint![]()
![]()
![]()
ik had dit begin van de week al gezegd tegen een collega 'is te vroeg, die gaan niet komen'
laatste zegt ook echt nu aflekker op tijd
hey waar is de derde?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Dit betekent dat een les die we met zn vieren moesten geven, nu gegeven gaat worden door mij and only me
![]()
![]()
![]()
man man
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Er staat een max tijd voor die verschillende onderdelen, wat mede bepalend is voor de eindscore.
nouquote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dan dat je er daar pas achterkomt toch?
daarom heb ik slaappillenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt
[..]
noudit slaat eigenlijk nergens op maar soms hoor ik dit soort dingen dan pas last minute want dan is er geen tijd om te ergeren en zit je meteen in 'ok hoe gaan we dit doen' modus
Dat probeer ik nu ook wel rationeel te bedenken, en ook dat het hoe dan ook wel goed komt.. ik weet ook dat ik hier vanacht slecht door ga slapen en over ga dromen blabla![]()
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)quote:
ik denk dat ik daar ook gek op zou zijn, dus laten we dat vooral niet doen zolang het niet nodig isquote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom heb ik slaappillen
KOEN, NU FF NIEquote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel de 3e man, het is man man man, geen man man ;-)
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes maar kan toch wel drie uur lang bezig zijn dan? Met al die verschillende onderdelen? Of werkt dat niet zo?
Weet niet hoelang de uitleg duurt
Geen ideequote:[..]
'ok hoe gaan we dit doen' modus
ohquote:Op donderdag 19 september 2024 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe dat hier ging maar ik meen dat je sowieso enige pauze gegund werd tussendoor als je dat wenste.
[..]
Geen idee
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom heb ik slaappillen
Da's waarquote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Na al dat makin' love elke avond val jij toch altijd als een roos in slaap?
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Nu even naar mn collega appen dat ik het begrijp blabla xxoxoxo love you
Q#@%^$%&$#%%*$^%$^*$##
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |