quote:Zal zijn familie leuk vinden
Op vrijdag 28 februari 2003 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft vandaag volgens VI Planet salarisverhoging gekregen. Misschien droppen ze Mido dan wel, dan is er geld vrij.
quote:Sorry Doc.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:27 schreef Doc het volgende:
Jongens, niet zo laten trollen. Nu zou ik 5 reacties weg moeten halen, terwijl ik anders slechts 1 off-topic troll zou hoeven te verwijderen.
Maar het ging imo ietwat te ver.
quote:Hetgeen ook de bedoeling was van deze docu...
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vond het wel jammer dat er niet gevoetbald werdt, het ging nu alleen maar over hoe Pientje een voorbeeld is voor alle zuid-afrikanen enzo.
quote:Vond ik ook, en heb 't daarom verwijderd. Beste is in zo'n geval even een post in het FB topic
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sorry Doc.
Maar het ging imo ietwat te ver.
Blijft natuurlijk een heel mooi verhaal, hoewel Steven er eigenlijk wel klaar mee is. Met de publiciteit, bedoel ik dan. Vandaar ook zijn toestemming voor deze docu. Dan kan iedereen het zien en is het verhaal min of meer afgesloten.
quote:misschien wel maar ik had toch gehoopt op wat meer voetbal beelden, bijvoorbeeld van die vriend van hem
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hetgeen ook de bedoeling was van deze docu...
quote:Die inmiddels overleden vriend bedoel je? Hmmm. Ik denk dat als er beelden van hem waren geweest dat die wel gebruikt zouden worden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
misschien wel maar ik had toch gehoopt op wat meer voetbal beelden, bijvoorbeeld van die vriend van hem
quote:nee die vriend die in de gevangenis zit, die nog beter scheen te zijn dan Pientje.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die inmiddels overleden vriend bedoel je? Hmmm. Ik denk dat als er beelden van hem waren geweest dat die wel gebruikt zouden worden.
en is er iemand die een feestende Pienaar op film(s) heeft? en die natuurlijk kan posten hierquote:Op maandag 13 oktober 2003 20:44 schreef perfect_kiss het volgende:
En als hij scoort moet hij weer even laten zien dat hij de evolutie heeft gemist.
thxquote:Op maandag 24 mei 2004 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
sommige staan op supershota.tk
Afrikaans is op normaal tempo niet zo te volgen. Na een weekje naar Afrikaans luisteren is het echter wel goed te volgen, aangezien je dan een beetje gewend bent aan de klanken. Afrikaans is trouwens wezenlijk anders als Nederlands. Het is zoveel eenvoudiger. Opvallend is verder het schaamteloos letterlijk overnemen van engelse uitdrukkingen.quote:Op maandag 13 oktober 2003 23:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Leuke docu idd.
Wat ik me alleen steeds afvroeg waarom ze in het Engels praten. Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om als verslaggever Afrikaans te verstaan. Het is praktisch Nederlands.
Die paar Afrikaanse woorden die ik hoorde, kon ik iig goed verstaan.
ohquote:Op maandag 24 mei 2004 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
der staat er precies 1 op
Is nu eigenlijk al de beste nummer 10, naar Ajax-systeem gemeten.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:33 schreef tong80 het volgende:
Dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Typisch een speler die steeds beter wordt.
ik vind dat ie nog niet overal tussendoor dartelt zoals toen we in de kwartfinale kwamen..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
hij begint eindelijk op zijn ware niveau terug te komen na zijn blessure.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |