quote:Maar dat vinden we heus niet erg hoor
Op zondag 2 maart 2003 16:58 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hijs Zuid-Afrikaan
Is al jaren in Nederland.
quote:Mido wordt vrijwel zeker al gedropt........!!
Op vrijdag 28 februari 2003 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft vandaag volgens VI Planet salarisverhoging gekregen. Misschien droppen ze Mido dan wel, dan is er geld vrij.
VDV eat your heart out
quote:Donder op, zeg.
Op maandag 13 oktober 2003 20:44 schreef perfect_kiss het volgende:
wat een kneus is dat zeg. Een lompe aap die denkt goed te kunnen voetballen. En als hij scoort moet hij weer even laten zien dat hij de evolutie heeft gemist.
quote:En jij bent?
wat een kneus is dat zeg. Een lompe aap die denkt goed te kunnen voetballen. En als hij scoort moet hij weer even laten zien dat hij de evolutie heeft gemist.
quote:jaaaah Willem
quote:Leuke docu idd.
Op maandag 13 oktober 2003 20:04 schreef Duiveltja het volgende:
Nu op RTL5 een Docu over hem
Wat ik me alleen steeds afvroeg waarom ze in het Engels praten. Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om als verslaggever Afrikaans te verstaan. Het is praktisch Nederlands.
Die paar Afrikaanse woorden die ik hoorde, kon ik iig goed verstaan.
quote:dan zouden ze het evengoed moeten ondertitelen
Op maandag 13 oktober 2003 23:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Leuke docu idd.
Wat ik me alleen steeds afvroeg waarom ze in het Engels praten. Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om als verslaggever Afrikaans te verstaan. Het is praktisch Nederlands.
Die paar Afrikaanse woorden die ik hoorde, kon ik iig goed verstaan.
Maar ik ben denk ik de enige in Nederland. Uitleg hier: De meest overschatte speler van de HCE
quote:Zal zijn familie leuk vinden
Op vrijdag 28 februari 2003 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft vandaag volgens VI Planet salarisverhoging gekregen. Misschien droppen ze Mido dan wel, dan is er geld vrij.
quote:Sorry Doc.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:27 schreef Doc het volgende:
Jongens, niet zo laten trollen. Nu zou ik 5 reacties weg moeten halen, terwijl ik anders slechts 1 off-topic troll zou hoeven te verwijderen.
Maar het ging imo ietwat te ver.
quote:Hetgeen ook de bedoeling was van deze docu...
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vond het wel jammer dat er niet gevoetbald werdt, het ging nu alleen maar over hoe Pientje een voorbeeld is voor alle zuid-afrikanen enzo.
quote:Vond ik ook, en heb 't daarom verwijderd. Beste is in zo'n geval even een post in het FB topic
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sorry Doc.
Maar het ging imo ietwat te ver.
Blijft natuurlijk een heel mooi verhaal, hoewel Steven er eigenlijk wel klaar mee is. Met de publiciteit, bedoel ik dan. Vandaar ook zijn toestemming voor deze docu. Dan kan iedereen het zien en is het verhaal min of meer afgesloten.
quote:misschien wel maar ik had toch gehoopt op wat meer voetbal beelden, bijvoorbeeld van die vriend van hem
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hetgeen ook de bedoeling was van deze docu...
quote:Die inmiddels overleden vriend bedoel je? Hmmm. Ik denk dat als er beelden van hem waren geweest dat die wel gebruikt zouden worden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
misschien wel maar ik had toch gehoopt op wat meer voetbal beelden, bijvoorbeeld van die vriend van hem
quote:nee die vriend die in de gevangenis zit, die nog beter scheen te zijn dan Pientje.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die inmiddels overleden vriend bedoel je? Hmmm. Ik denk dat als er beelden van hem waren geweest dat die wel gebruikt zouden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |