Bron: Wikipedia gewoonquote:Hwang In-beom (Daejeon, 20 september 1996) is een Zuid-Koreaans voetballer die doorgaans speelt als middenvelder.
Hwang speelde voor Daejeon Hana Citizen, Asan Mugunghwa, Vancouver Whitecaps, Roebin Kazan, FC Seoul en Olympiakos Piraeus voordat hij in september 2023 voor naar verluidt ¤ 5 miljoen de overstap maakte naar Rode Ster Belgrado, waarmee hij in zijn eerste seizoen de dubbel won. In september 2024 ondertekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord.
Hwang won in 2018 met Zuid-Korea een gouden medaille op de Aziatische Spelen. Hij debuteerde in 2018 in het Zuid-Koreaans voetbalelftal, waarmee hij in 2022 deelnam aan het WK, in 2019 en 2024 deelnam aan het Aziatisch kampioenschap en in 2019 het Oost-Aziatisch kampioenschap won.
Als ik een goede vriend (en ja, daar bedoel ik jou mee) een plezier kan doen dan open ik graag een topicquote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Als de eerste persoon die geloofde in Hwang ben ik blij dat mijn goede vriend @:ggmm dit topic heeft geopend.
Hier klopt helemaal niks van.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Als de eerste persoon die geloofde in Hwang (in tegenstelling tot bijna alle Feyenoorders) ben ik blij dat mijn goede vriend @:ggmm dit topic heeft geopend.
Prima speler.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Boom houdt van tafeltennis. Ik verwacht dat @:gurneyisbestoke snel aanhaakt.
heeee brian priskequote:Op zondag 22 september 2024 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het een verademing om naar te kijken vandaag, draait makkelijk open beide kanten en prima balbehandeling. Hang in Boom heeft ook al een liedje;
[ x ]
PIEBE GODquote:Op zondag 22 september 2024 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het een verademing om naar te kijken vandaag, draait makkelijk open beide kanten en prima balbehandeling. Hang in Boom heeft ook al een liedje;
[ x ]
Wat leuk van Piebe-Guido.quote:Op zondag 22 september 2024 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hij mag dat als minderheid gewoon zeggen over een andere minderheid. Zo werkt dat.quote:Op zondag 22 september 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben overigens tegen racisme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |