SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja dan zeg ik het gewoon nog een keer hoor:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb het een like gegevenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?
Omdat je de moeite nam het 2 keer te posten![]()
Ze hebben Mo al.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
Die Drenthe, is dat niks voor RKC?![]()
Dat vind ik zo sympathiek dat ik hier dan ook weer een like aan mocht geven.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het een like gegeven
Omdat je de moeite nam het 2 keer te postenUn dann rettet kein Kavallerie,
Laat mij er buiten peniskoker.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang mensen ook nog constant op @:wotte en @:cr7 blijven reageren hoef ik me nog láng geen zorgen te maken![]()
Ik zit nu Tussen de Palen te kijken. De Kromme is 80 gewordenEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Alweer?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:53 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit nu Tussen de Palen te kijken. De Kromme is 80 geworden![]()
Het volgende Malacia-verhaalquote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen Geertgod in de basis bij Leipzig.
Wat een debiel, die coach.
Maar oh wat was hij goed![]()
Nee, door dat kut ziggo zit alles achter een kastjequote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?
Kut ziggo![]()
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Boos.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, door dat kut ziggo zit alles achter een kastje
Kut ziggo![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Is de rest ergens op het open net te bekijken?![]()
Ja eens dat is superkutquote:Op donderdag 19 september 2024 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n teringhekel aan als dit gebeurt zodra ik een plaatje op zoek hé.
[ afbeelding ]
Jammer ik ben heel benieuwd welke originele grap je gemaakt zou hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: