Was er een HUDDLE na de wedstrijd? Dan zou ik nu dat maasgebouw al bestormen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Bijlow niet binnen nu en drie wedstrijden op kool staat kan ik de Deense demagoog niet serieus nemen.

Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was er een HUDDLE na de wedstrijd? Dan zou ik nu dat maasgebouw al bestormen.

Maar dit kan toch nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buitenspel telde niet.
Dit kan niet.

Dit kan écht niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet
@:alaphilippe_ heeft hier ook een mening over

Wel eens. Volgens mij is het een prima vent, en niet eens per se zo’n slechte trainers, maar ik begin me wel af te vragen of hij het nog omgedraaid gaat krijgen. Wat wellicht Dennis nog meer aan te rekenen valt dan hem zelf.quote:

Is 100% Dennis aan te rekenen. Al is het vooral Priske aan te rekenen dat hij Wellenreuther en Zerrouki blijft opstellen die week in week uit door de mand vallen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel eens. Volgens mij is het een prima vent, en niet eens per se zo’n slechte trainers, maar ik begin me wel af te vragen of hij het nog omgedraaid gaat krijgen. Wat wellicht Dennis nog meer aan te rekenen valt dan hem zelf.

Iedere trainer had het moeilijk gehad na Slot, maar de selectie is ook niet goed ververst en hij lijkt ook geen plan te hebben, dat zie je op het veld terug.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel eens. Volgens mij is het een prima vent, en niet eens per se zo’n slechte trainers, maar ik begin me wel af te vragen of hij het nog omgedraaid gaat krijgen. Wat wellicht Dennis nog meer aan te rekenen valt dan hem zelf.

Nah, gisteren was er wel een plan te ontdekken op het veld hoe Bayer opgevangen werd etc. etc.. Alleen helpt het niet mee als je bij 3 goals gewoon echt telkens 1 hoofdschuldige kan aanwijzen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedere trainer had het moeilijk gehad na Slot, maar de selectie is ook niet goed ververst en hij lijkt ook geen plan te hebben, dat zie je op het veld terug.

Laat Priske het zo snel mogelijk op de rit krijgen want het universum is momenteel aan het voorsorteren op een nieuwe treinramp.quote:

Priske was heel erg klaar met de pers gisteren. Merkte je voor de wedstrijd al toen iemand weer begon over die formaties.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Gurneyisbestoke Tijd om real te zijn. Vind je dat gejank over die huddle terecht?
Als je als journalist onironisch deze vraag stelt op een avond dat Feyenoord door Leverkusen geschoold wordt, moet je de accreditatie echt ontzegd worden.
“De huddle is iets kleins natuurlijk, maar je doet natuurlijk wel een concessie aan iets waarvoor jij staat. Ben je niet bang dat dat je geloofwaardigheid raakt?”
Waarschijnlijk heb je mensen die zeggen dat Priske zich uit de tent laat lokken, maar als je wekenlang dit soort debiele vragen krijgt, is het ook tijd om van leer te trekken.
“I’m sorry man, i get no answer to your question. I don’t think it’s time to throw in something like this. We lost the game and we prepared the boys in the best way possible and i think you have to stop trying to make this personal."

Ik ben gewoon vooral blij dat hij die huddle niet meer deed na deze wedstrijd, de wedstrijd zelf was al vernederend genoeg. Dus punten voor Priske dat hij er van is afgestapt en flauw dat vEersel ging doorvragen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Gurneyisbestoke Tijd om real te zijn. Vind je dat gejank over die huddle terecht?
Als je als journalist onironisch deze vraag stelt op een avond dat Feyenoord door Leverkusen geschoold wordt, moet je de accreditatie echt ontzegd worden.
“De huddle is iets kleins natuurlijk, maar je doet natuurlijk wel een concessie aan iets waarvoor jij staat. Ben je niet bang dat dat je geloofwaardigheid raakt?”
Waarschijnlijk heb je mensen die zeggen dat Priske zich uit de tent laat lokken, maar als je wekenlang dit soort debiele vragen krijgt, is het ook tijd om van leer te trekken.
“I’m sorry man, i get no answer to your question. I don’t think it’s time to throw in something like this. We lost the game and we prepared the boys in the best way possible and i think you have to stop trying to make this personal."

quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zal echt niet zoveel ploegen tegenkomen nog dit seizoen tegenkomen die zo goed zijn op alle fronten.

Ja, naam Serginho.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan er uitgezocht worden of Lotomba een tweelingbroer heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |