Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jouw wandelvrouwtje tactieken kan je dan net wat minder onherkenbaar uitvoeren
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellen
Lekker op missie Deezertje. Heel goed. Blijven proberenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellen
Na ruim een decennium aan zulke vakanties was die missie wel overquote:Op donderdag 19 september 2024 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op missie Deezertje. Heel goed. Blijven proberen
Heerlijk makker. En als je dan geil bent mag je best een beetje graaien niet dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Na ruim een decennium aan zulke vakanties was die missie wel over
Geil in het kwadraat
Morti zegt van niet maar die geloven we niet!quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk makker. En als je dan geil bent mag je best een beetje graaien niet dan?
Dat was geen speerpunt van de pvv volgens mij...quote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Lol die zwartgelakte asielstukken![]()
Nieuwe bestuurscultuur![]()
En het PVV-stemvee blijft zelfs nu volledig stil en kritiekloos
True, maargoed. het verschilt natuurlijk niet zoveel met andere praatjes die wijzen dat het nu helemaal anders gaat worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat was geen speerpunt van de pvv volgens mij...
Er hoeft maar 1 ding anders en dat is de genocide op het blanke volk stoppenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maargoed. het verschilt natuurlijk niet zoveel met andere praatjes die wijzen dat het nu helemaal anders gaat worden.
Morti ligt de halve avond te pompen en de andere halve avond bij te komen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Morti zegt van niet maar die geloven we niet!
pardon wat een walgelijke insinuatiequote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morti ligt de halve avond te pompen en de andere halve avond bij te komen.
de rest ook niet maat. Wel mooi deze shitshowquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Zowel Geert Dilan als Kerrelijn geeft geen ene neuk om de Nederlandse burger en als je dat nu nog steeds niet snapt ben je echt te achterlijk om te poepen
In de gym tochquote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pardon wat een walgelijke insinuatie
Wie welquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Zowel Geert Dilan als Kerrelijn geeft geen ene neuk om de Nederlandse burger en als je dat nu nog steeds niet snapt ben je echt te achterlijk om te poepen
Alle hoop op Koreaantje dan maarquote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef Solotovski het volgende:
Lekker boeie zo champions league
Ticket al geboekt ouwe pik?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle hoop op Koreaantje dan maar
Maar snel een paar kindertjes bij blanke dames maken dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 ding anders en dat is de genocide op het blanke volk stoppen
Had al ticket maat. Voor nu 2 oktober weg. Moet 1 oktober nog even tandartsjequote:Op donderdag 19 september 2024 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ticket al geboekt ouwe pik?
Dat duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had al ticket maat. Voor nu 2 oktober weg. Moet 1 oktober nog even tandartsje
Waar ga je heenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had al ticket maat. Voor nu 2 oktober weg. Moet 1 oktober nog even tandartsje
Ook dat is een avontuur op zichzelf natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2024 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet niet vol met syfilis terugkomen.
Gotta catch 'em all!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat is een avontuur op zichzelf natuurlijk
Zal die Halper wel acherna gaanquote:
Beetje uit de buurt blijven van die vrouwen die pingpongballetjes lanceren uit hun geslachtsdeel dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat is een avontuur op zichzelf natuurlijk
Oh dacht dat dat het enige leuke was aan die regionenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt blijven van die vrouwen die pingpongballetjes lanceren uit hun geslachtsdeel dan komt het vast goed.
Ik ben Halperquote:Op donderdag 19 september 2024 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal die Halper wel acherna gaan
Nu ik me daarover heb open gesteld de vorige keer zou je moeten weten dat ik daar niet bijzonder warm van zal wordenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt blijven van die vrouwen die pingpongballetjes lanceren uit hun geslachtsdeel dan komt het vast goed.
Weekendje Limburgquote:Op donderdag 19 september 2024 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal die Halper wel acherna gaan
Draaf nou toch eens niet zo door altijdquote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit feyenoord zou degraderen in de Bundesliga.
Die is voor FC Polen toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Oef @:bezsen heeft het zwaar vanavond
Zit niet eens te kijken joh. Hahaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Draaf nou toch eens niet zo door altijd
Begrijp echt niet wat Slot ooit in Zerrouki heeft gezien. Zijn grootste mispeerquote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit niet eens te kijken joh. Haha
Weet dat hij veel medestanders had. Zowel in de media als hier op fok.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp echt niet wat Slot ooit in Zerrouki heeft gezien. Zijn grootste mispeer
Mja, stap van Twente naar Feyenoord toch te groot. Smal lijkt het ook niet te trekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat hij veel medestanders had. Zowel in de media als hier op fok.
Deze jongen is 22 jaar en gaat een sensatie worden op de Nederlandse velden. Ja, daar mag je mij best op afrekenen straks. Niemand weet hoe dit afloopt, maar we hebben het over iemand met exceptioneel veel talent. Zó veel dat hij over een half jaar weer in Oranje kan staan. Zo goed is hij. En ik zie iemand die ontzettend graag wil en die topfit is.’’quote:Op donderdag 19 september 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat hij veel medestanders had. Zowel in de media als hier op fok.
Volgens wie is Ted de most evil man in history dan?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:07 schreef Rozevla het volgende:
Ik zag net de verkeerspolitie een donkere man aanhouden langs de snelweg.
Hij zag er wel crimineel uit
😍😍😍😍quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zoekt een pussy, geen bussy!
0:26quote:Op donderdag 19 september 2024 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zoekt een pussy, geen bussy!
Waarom ken je dit?quote:
Die dikke Timmermans wel dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wacht na al die jaren behalve zijn gewicht nog steeds op fatsoenlijke argumenten die zijn status als vijand van het land bevestigen.quote:
Ik moet zijn 1e daadwerkelijke positieve toevoeging nog zien te vinden. Kunnen we samen wachten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht na al die jaren behalve zijn gewicht nog steeds op fatsoenlijke argumenten die zijn status als vijand van het land bevestigen.
Net als al die figuren die claimde dat wanneer hij geen mp zou worden hij de politiek meteen weer zou verlaten. Hoor je nu ook niet meer
Ja zo werkt het niet. Kun je die bij andere oppositie leiders wel benoemen dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik moet zijn 1e daadwerkelijke positieve toevoeging nog zien te vinden. Kunnen we samen wachten.
Hoezo werkt het zo niet? Jij vind Wilders een populistische schreeuwer, ik vind dat Fransje dat ook isquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet. Kun je die bij andere oppositie leiders wel benoemen dan?
Dat mag. Maar in tegenstelling tot Timmermans heeft Wilders al vele jaren de kansen gekregen om anders te bewijzen en Timmermans niet. Die was al veroordeeld voor hij goed en wel beëdigd wasquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoezo werkt het zo niet? Jij vind Wilders een populistische schreeuwer, ik vind dat Fransje dat ook is
Leek goed op weg als Kamervoorzitterquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Bosma het beste te pruimen.
Alsof jij die nog nodig hebt met die berg geld van je!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:25 schreef Fok-it het volgende:
De echte klacht is overigens dat mijn hoertoeslag nog niet gestort is
Nog steeds niks verkocht makker. Geld is pas van jou als het op je rekening staat.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof jij die nog nodig hebt met die berg geld van je!!
Is tijdens de meet gemaakt van @Solotovskiquote:
Oh nou dat was vast gezellig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is tijdens de meet gemaakt van @:Solotovski
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 20 september 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Lekker rustig hier, ff een bakkie doen
Chimp crazy?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
@:ama dat einde van ep 2Dit is echt zo goed gemaakt
Ja na die rechtszaak. Dat ze zegt: Now we just have to keep him hidden en dat haar man dan zo in de camera kijktquote:
Haha jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja na die rechtszaak. Dat ze zegt: Now we just have to keep him hidden en dat haar man dan zo in de camera kijktdat mens is echt gek
Gewoon liegen voor de rechter en ondertussen de waarheid laten filmenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha jaze heeft niks geleerd van Tiger King.
Tonia is wel een beetje koekoek ja. Ook dat hele fake janken voor de cam.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon liegen voor de rechter en ondertussen de waarheid laten filmenEn dat hele personage van haar. Bijna niet te geloven dat dit echt is
Maar wel jong las ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
Slachtoffer van de moslimterrorist in Rotterdam was een rolschaatser. Het komt nu wel erg dichtbij
Kende je dat verhaal nog niet?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
https://nymag.com/news/features/70830/
het hele Travis verhaal gelezen
Ben je daar jaloers op? Op die mensen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een leven
Ik ben op niemand jaloersquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je daar jaloers op? Op die mensen?
Gewoon een plagerijtje makkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef vrijgevochten het volgende:
Fokkie zit ook weer in de weerstand hoor
Waarom heb je nog geen afscheid genomen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een plagerijtje makker
Net weer een erg fijn gesprek met de zielenknijper gehadNu wel 4 maanden geen gesprek. Dus we gaan kijken hoe dat zijn uitwerking heeft op mijn aanwezigheid hier!
Raarquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een leven
Ik ken ook moslims.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
Slachtoffer van de moslimterrorist in Rotterdam was een rolschaatser. Het komt nu wel erg dichtbij
Gewoon realiteit rawdoggen toch.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net weer een erg fijn gesprek met de zielenknijper gehadNu wel 4 maanden geen gesprek. Dus we gaan kijken hoe dat zijn uitwerking heeft op mijn aanwezigheid hier!
Hij gaf me een knuffel aan het eind van ons gesprekquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen afscheid genomen?
Beetje gay.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf me een knuffel aan het eind van ons gesprekDat staat meestal wel gelijk aan afscheid nemen toch?
Dat is aanrandingquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf me een knuffel aan het eind van ons gesprekDat staat meestal wel gelijk aan afscheid nemen toch?
Niet als je nog een afspraak hebt staanquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mooi afscheid na zulke intieme gedachten ervaringen gedeeld te hebben. Hoop dat de mede users in deze sc zich ooit ook zo kwetsbaar kunnen opstellenquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
easy moneyquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een mooi afscheid na zulke intieme gedachten ervaringen gedeeld te hebben. Hoop dat de mede users in deze sc zich ooit ook zo kwetsbaar kunnen opstellen
Tantra is geweldig maatjequote:Op vrijdag 20 september 2024 16:45 schreef Fok-it het volgende:
vrijgevochten probeert nu de stoere bink uit te hangen maar oh wee als er weer een tantra evenement gepland staat.
Iberisch schiereilandquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:53 schreef vrijgevochten het volgende:
En je reageerde niet op mijn vraag waar je heen gaat maar dat kan ook door de tt komen
Of je zit al ondergronds en zet betjes bij de vleet
Ik zou mens dan wel tussen aanhalingsteken plaatsen, verder wel eens.quote:
Geen idee maar hij heeft belooft de meet te sponsorenquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Dima daar afgelopen jaar?
Ben je aan de drankquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee maar hij heeft belooft de meet te sponsoren
Seks met die kale wordt opeens heel accuraatquote:
Over een week weer klbscquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit echt een vraag die je moet stellen gast
Waarom?quote:
Klbban over en claim ik die shit weerquote:
Maar waarom zouden wij naar klbsc gaan?!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Klbban over en claim ik die shit weer
Abid staat op de block dus geen problemen meer, capu is zo weer geneutraliseerd
Omdat jullie hier enkel zitten omdat ik een ban hebquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar waarom zouden wij naar klbsc gaan?!
implementeer maar een regime change dan kijken we verderquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Omdat jullie hier enkel zitten omdat ik een ban heb
Wij zijn de klbsc maatje, we laten toch niet een stel kwijlende debielen de klbsc runnen
Denk je dat echt? (Lol) 🤣🤣quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Omdat jullie hier enkel zitten omdat ik een ban heb
Wij zijn de klbsc maatje, we laten toch niet een stel kwijlende debielen de klbsc runnen
Mijn ban was gewoon terecht hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
implementeer maar een regime change dan kijken we verder
volgens mij spreek jij namens te veel mensen ouwe slakquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn ban was gewoon terecht hoor
En het is voor iedereen duidelijk dat capu er weinig van kan maar dat we hem gedogen
Ik zie echt heel erg weinig mensen die daadwerkelijk met een verhaal komen, enkel wat huilsmilies en maffe lieden met wat eigenwijzighedenquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens mij spreek jij namens te veel mensen ouwe slak
klopt helemaalquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Morti gaat dit weekend niet neuken krijg ik het idee
Hee vriendin, hoe staat het levenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:08 schreef Yasmin__x het volgende:
Hallo, ik heb me laten vertellen dat ik hier welkom ben.
Nog steeds vrijgezel maar afgezien van dat gaat het prima. En met jou?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee vriendin, hoe staat het leven
Over een week pas!quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:08 schreef Yasmin__x het volgende:
Hallo, ik heb me laten vertellen dat ik hier welkom ben.
Is toch veel beter om vrijgezel te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Nog steeds vrijgezel maar afgezien van dat gaat het prima. En met jou?
Ja, dat is ook zo. Maar ik heb de laatste tijd veel babykriebels en daar heb ik (helaas) wel een man voor nodig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch veel beter om vrijgezel te zijn
Het is Yasmin.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wel erg curieus dat deze tt Yasmine hierheen heeft gelokt
Wil je wel een potje zaad overhandigenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:17 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ik heb de laatste tijd veel babykriebels en daar heb ik (helaas) wel een man voor nodig.
Nee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je wel een potje zaad overhandigen
Ben je wat minder toxic aan het worden om een baby een goede basis te gevenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:17 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ik heb de laatste tijd veel babykriebels en daar heb ik (helaas) wel een man voor nodig.
2% te weinig modderbloedjequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben voor 98% blank dat is bewezen!
Ik ben alleen toxic tegen de mensen die het verdienen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben je wat minder toxic aan het worden om een baby een goede basis te geven
Misselijkmakend!quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:32 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik ben alleen toxic tegen de mensen die het verdienen.
Herken je jezelf in hem?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik ga zo Dit Ben Ik: Gordon kijken.
Dacht maar 75%!quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben voor 98% blank dat is bewezen!
Beter kijk je first datesquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik ga zo Dit Ben Ik: Gordon kijken.
je mist niet zo veel hoor ik schreef gewoon -nee dus-quote:
Heb het ze niet gevraagd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja jullie hebben allebei kleine penisvoorouders toch
rookie mistakequote:
ben je een metaalfan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 oktober Powerwolf met Hammerfall en support van Wind Rose in Amsterdam
Was vergeten.
Wat vind jij van Eihwar?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 oktober Powerwolf met Hammerfall en support van Wind Rose in Amsterdam
Was vergeten.
ik zal je even mentionen in een topic waar je misschien van dienst kan zijnquote:
Youtube raadt het met regelmaat aan, en ik luister dan wel. Best lekker maar niet iets dat blijft hangen.quote:
Behalve de beelden natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Youtube raadt het met regelmaat aan, en ik luister dan wel. Best lekker maar niet iets dat blijft hangen.
Ja heb het zelf niet helemaal afgerondquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Laatste hoofdstuk AC Odyssee is aangebrokenHeerlijke game maar wat mokertjeslang
Zou je Kassandra doen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja heb het zelf niet helemaal afgerond
Stop maar weer snel met gamen. Dit kan echt niet als dertigerquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Laatste hoofdstuk AC Odyssee is aangebrokenHeerlijke game maar wat mokertjeslang
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stop maar weer snel met gamen. Dit kan echt niet als dertiger
EENSquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen als 30erquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van pensioen genieten zoals wijquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen als 30er
Ontslag en gaan gamen is niet hetquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent de enige die wacht op AC.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Nog 2 maandjes wachten voor ass creed shadow en fm25
Ik wacht wel vaker alleenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de enige die wacht op AC.
Ontslag was wel een bijzondere stap inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontslag en gaan gamen is niet het
tiktokkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fok-it is een bijzondere jongenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Ontslag was wel een bijzondere stap inderdaad
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:52 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig heeft vriend @:fok-it toch wel een bovengemiddeld lange resume als het om werkervaring gaat vergeleken met de rest van dit topic
Neemt een grote gok in een turbulent jaar, een zak geld die wacht en een berg verslavingsgevoeligheidquote:
Hoewel je natuurlijk niet bij de eliteclub zonder uitkering zit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik maak me niet druk dat dat wel goed komt inderdaad
Gewoon r/vagabondquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wil ook ontslag nemen maar het niet de stacks ervoor
pardonquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:52 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig heeft vriend @:fok-it toch wel een bovengemiddeld lange resume als het om werkervaring gaat vergeleken met de rest van dit topic
Ik zeg altijd maar zo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Neemt een grote gok in een turbulent jaar, een zak geld die wacht en een berg verslavingsgevoeligheid
Ja sorry.quote:
landloper wordenquote:
volgens mij is het meer dat die groep er meer vocaal over isquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar de meeste hebben of een permanente uitkering, huilen tijdens het werk, hebben kansloos lang gestudeerd.
vriend kaneel werd genoemdquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
solo morti kaneeli aber werken allemaal gewoon ook toch
Succes wordt hier helaas niet gevierd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Bezsen heeft weer een schouderklopje nodig
Ook alquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
vriend kaneel werd genoemd
vriend mortaxx heeft jarenlang kansloze studie gedaan om daarna op 64 man dorm te slapen!
Ik weet niet of kaneel zichzelf succesvol achtquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Succes wordt hier helaas niet gevierd.
Sliep jij niet enkele maanden gele in een hippietentquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook al
Waarom slapen mensen daarin![]()
Fokkie morti en scrup
Bijzonder eng genootschap ook
Ja gedeeld met 1 collega vond dat al gek zatquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sliep jij niet enkele maanden gele in een hippietent
Kun je niet tegen een bekkenstootje?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het vuur mij aan de schenen wordt gelegd zo op de vrijdagavond!
Weekendje weg in het voorjaar met een onbekende was het ook een helquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gedeeld met 1 collega vond dat al gek zat
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Weekendje weg in het voorjaar met een onbekende was het ook een hel
Nu gewoon modaal salaris door te doen alsof ik werk in de kantoortuinquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
vriend kaneel werd genoemd
vriend mortaxx heeft jarenlang kansloze studie gedaan om daarna op 64 man dorm te slapen!
Gelukkig maar tegen een investering van 60k.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu gewoon modaal salaris door te doen alsof ik werk in de kantoortuin
Vergeet de opportunity costs niet!quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig maar tegen een investering van 60k.
Studeren is de grootste scam van de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeet de opportunity costs niet!
Ja las later pas die je ingedeeld kon worden.quote:
Maar ga je lekker tot je pensioen onderpresteren?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Maar studieschuldje gaat er dit jaar wel aan
Onderpresteren?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar ga je lekker tot je pensioen onderpresteren?
Ach is alleen maar omdat we je mogen makkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het vuur mij aan de schenen wordt gelegd zo op de vrijdagavond!
Iedere keer als ik dat doe komt er ook stress bijquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:28 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je daagt jezelf niet uit toch?
Echt hequote:Op vrijdag 20 september 2024 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach is alleen maar omdat we je mogen makker
Laat dan maarquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat doe komt er ook stress bij
Wordt toch saai als je zeshonderdveertig jaar hetzelfde doetquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:52 schreef Questular het volgende:
Uitdaging zoeken in je werk waarom zou je dat doen? Werken is een noodzakelijk kwaad en als je niet met tegenzin gaat werken is het al mooi zat.
Monsters inc. welquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:14 schreef Aberkullie het volgende:
Hebben jullie Monsters al gekeken
Trots.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ja topfilmquote:
Ik heb ooit, tot mijn spijt, 1 maand een uitkering gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoewel je natuurlijk niet bij de eliteclub zonder uitkering zit.
Ik noem een vriend @:kaneelstokje
Voor jou betaal ik graag vriendquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit, tot mijn spijt, 1 maand een uitkering gehad.
Het beest is de beest aan het uithangen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Welke waggie zou jij vet vinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
MIjn bolide, van een FOK!ker gekregen
Probeerde hij in je broekje te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
IK heb er niets van gevoeld in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeerde hij in je broekje te komen?
Leuk feitje: een materieel object heeft überhaupt geen ziel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:34 schreef Questular het volgende:
Range rover is Britse rommel Kia is een auto zonder ziel. Prima keuzes.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
MIjn bolide, van een FOK!ker gekregen
Dit gaat helemaal misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vallen wifeys als een blok voor vriend.quote:
De verkeerdequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vallen wifeys als een blok voor vriend.
Ja zou je kunnen afvragen: hoe verkeerd is een verkeerd type vrouw?quote:
Voor jou niet en voor fokkie welquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zou je kunnen afvragen: hoe verkeerd is een verkeerd type vrouw?
Leuk filosofisch vraagstuk al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |