SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Geen Insta-post van Priske zonder kleine fout.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef GGMM het volgende:
Die hoofdletter E zou dan zonder streepje moeten
Ik vond het wel een leuke verwijzing naar het berichtje van Priske over die huddlequote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een matige TT.
Maar goed, we kunnen ook niet alles hebben.
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch ook het voornaamste waar ik mij op focus? Tot Groningen-uit heb ik nauwelijks die huddle benoemd, alleen gaat het er nu veel over en dat vind ik niet geheel onterecht want ik denk dat het een slechte invloed had op de teamgeest.
En niet alles hoeft een GIGANTISCH probleem te zijn om benoemd te hoeven worden.
Sorry Brian.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga jullie eens focussen op de inhoud in plaats van mij met zijn allen afzeiken op zoiets kleins!!!
Er kleeft nu zoveel negativisme aan die huddle dat het beter lijkt me die inderdaad af te schaffen, zodat er gefocust kan worden op de dingen die je benoemt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.
En dat gaat gewoon beïnvloed worden door het gebrek aan adequate vervangers voor Wieffer/Minteh, en de blessure van Stengs.
Akkoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.
En dat gaat gewoon beïnvloed worden door het gebrek aan adequate vervangers voor Wieffer/Minteh, en de blessure van Stengs.
Maar het is niet in plaats daarvan, dat maak jij ervan omdat het voetballend (nog) niet loopt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar is het dan niet precies een terechte klacht? Van die vastigheden en uitslagen komt vooralsnog weinig terecht, en in plaats daarvan probeert hij die teamgeest te forceren.
Ik ga ook niet helemaal mee dat het enkel komt door de ontbrekende spelers. Vorig seizoen hadden we ook potjes waarin we veel spelers misten (Minteh, Wieffer en Stengs hebben ook de nodige potjes gemist) en dan zag je die vastigheden op zich ook nog wel terug.
En Zerrouki tegen Sparta.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had Timon nu maar gewoon niet zo dom gedaan tegen Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |