komen eters of?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:32 schreef chufi het volgende:
Het recept dat ze voor de paellas hebben is gebaseerd op 3 personen... Bestellingen komen telefonisch binnen . Dan hebben ze een uur de tijd om de paella te bereiden en af te leveren in de Confess-room (op fietsjes).
Per team zijn er 4 koks, 2 bordenwassers en 1 bezorger
Er zijn wat punten waar strafseconden mee gehaald worden , zoals bv. te laat leveren of niet de juiste ingrediënten of verkeerd aantal porties... en nog wat dingetjes
Gezamenlijk mogen ze niet meer dan 15 strafminuten krijgen anders is de proef gefaald.
Het team dat de beste paellas levert is de winnaar en 1 persoon wordt de Big Bro van de week ... Zondag is dus de uitslag als ze niet eerder al falen.
Nee niet in het huis iig .. het wordt bezorgd in de confess-room en daarna wordt het beoordeelt en wie het dan op eten weet ik nietquote:
Weet ik niet Mario.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
okay hebben de in normalbereijk nur 1 wckabine? betje weinig
je kijkt nu 2 weken?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet Mario.
Ze zijn zich aan het voor bereiden ...
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze gewoon al ff bezigquote:Op woensdag 18 september 2024 18:16 schreef mario390 het volgende:
het heeft nog niet begonnen,weet je en urtijd wanneer het beginnt?
Ja hij weet dat ie er goed uitziet en profiteert er van .. Maar buiten het huis hoeft ie ze nietquote:Op woensdag 18 september 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
deze ed flirtet al met 3 - 4 meiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |