Misslukt was 17/9 op npo3 te zien. Je kan deze nog terugkijken of kijken bij npostart.quote:Ze had een succesvolle modellencarrière, een prachtig lichaam en de titel Miss Universe Nederland. Toch voelde Stephanie Tency zich allesbehalve mooi. Ze onderging talloze ingrepen. In Misslukt laat ze ongecensureerd zien hoe deze cosmetische ingrepen haar niet mooier maakten, maar juist tekenden voor het leven
Over deze documentaire
Stephanie toont niet alleen de naakte waarheid over zichzelf, maar legt ook een groter maatschappelijk probleem bloot: de obsessie met het uiterlijk. Ze staat niet alleen in deze strijd. In tien jaar tijd is het aantal cosmetische ingrepen bij jongeren verdubbeld. Eenderde van hen overweegt plastische chirurgie. In Misslukt laat Stephanie de interne worsteling zien die veel van deze jongeren doormaken.
Regie: Roy Dames
Omroep: KRO-NCRV
Coproducent: SimpelZodiak
Ik wilde het einde nog niet verklappen.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Gezien en best aardig in elkaar is gezet...
Dat is het niet, je kan er uit zien als een trol en er zijn wel mannen die er opgewonden van raken. Het is vooral onzekerheid, een ideaalbeeld etc.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:51 schreef hoechst het volgende:
begrijp niet dat er meisjes zijn die het zo belangrijk vinden om door gasten geil gevonden te worden.
In de OP lees je al waar het in dit topic over gaat, als je nog niet gekeken hebt en geen spoilers wil kan je beter niet verder lezenquote:
Na de eerste post dacht ik dat er in dit soort topics wellicht een soort algemene discussie over het onderwerp zou plaatsvinden, wat ik interessant had gevonden. Maar goed, niet meer in SHO komen dus, duidelijkquote:Op woensdag 18 september 2024 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de OP lees je al waar het in dit topic over gaat, als je nog niet gekeken hebt en geen spoilers wil kan je beter niet verder lezen
Was/is ook de bedoeling. Het is mij ook duidelijk dat velen het hier nog niet hebben gezien. Vandaar dat ik zelf nog niet mijn mening heb gegeven. Helaas heeft niet iedereen dat fingerspitzengefühl.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na de eerste post dacht ik dat er in dit soort topics wellicht een soort algemene discussie over het onderwerp zou plaatsvinden, wat ik interessant had gevonden. Maar goed, niet meer in SHO komen dus, duidelijk
Je zet zelf dit in je OPquote:Op woensdag 18 september 2024 16:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was/is ook de bedoeling. Het is mij ook duidelijk dat velen het hier nog niet hebben gezien. Vandaar dat ik zelf nog niet mijn mening heb gegeven. Helaas heeft niet iedereen dat fingerspitzengefühl.
Wat moet er dan besproken worden als er niet over de inhoud gesproken mag worden?quote:Een topic om deze doc3 docu te bespreken.
Ik vond het ook al een lachwekkende tegenstelling. En dan ook nog dass "Fingerspitzengeloel" erbij halen. Je moet maar durvenquote:Op woensdag 18 september 2024 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zet zelf dit in je OP
[..]
Wat moet er dan besproken worden als er niet over de inhoud gesproken mag worden?
Jij hebt de puntige knieen gemist op Fok geloof ik?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het niet, je kan er uit zien als een trol en er zijn wel mannen die er opgewonden van raken. Het is vooral onzekerheid, een ideaalbeeld etc.
Heb je ooit een man gezien die een dame gaat afwijzen met het excuus "haar lippen zijn te dun"? Het is eerder andersom, dat een man een vrouw afwijst wanneer ze overdreven fillers heeft laten zetten.
Ik wel. Linkje?quote:Op donderdag 19 september 2024 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij hebt de puntige knieen gemist op Fok geloof ik?
Het is een soort running gag geworden, ooit geuit als opmerking (S.Seagal in KLB / Niet gevulde Bikini's al denk ik niet dat dit de eerste keer was ) en als iemand met onredelijke kritiek op iemands uiterlijk komt, komt-ie weer voorbij.quote:
Is meer een meme volgens mij dan echt een reden om iemand af te wijzen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij hebt de puntige knieen gemist op Fok geloof ik?
Echt een classic meme ook jaquote:Op donderdag 19 september 2024 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is meer een meme volgens mij dan echt een reden om iemand af te wijzen.
Dit! En ja er zullen oppervlakkige mannen zijn die daar wel opletten. Ik denk wel dat het een behoorlijke minderheid is.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is meer een meme volgens mij dan echt een reden om iemand af te wijzen.
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken maar dit is zo spot on van al die onzekere mensen die denken al die ingrepen nodig te hebben.quote:Op zondag 22 september 2024 11:46 schreef Marsenal het volgende:
Interessant om te zien dat ze zelf aangeeft op het type man te vallen dat eisen aan haar zou stellen. Want elke normal vent zegt tegen d'r dat ze geweldig knap is, die zegt in elk geval niet dat de oneffenheden na de liposuctie opvallen ofzo. Sneu.
Ze doet me denken aan anorexiapatienten, of zelfs die lui die een arm willen amputeren. Ze zien gewoon totaal de werkelijkheid niet, ze kan niet meer rationeel naar zichzelf kijken.
Ze werd op de miljonairsfair aangesproken door een kerel, die wilde even gauw een walk en talk doen. En dan denk ik, is dat nou zo'n man? Zo eentje die volledig gefocused is op haar uiterlijk en vergeet dat daar gewoon een jonge vrouw in zit die als ze opstaat al moe wordt van d'r eigen make-up-ritueel.
Verder vond ik de docu weinig om het lijf hebben, het was meer een vlog, het was vooral een slice of life van een vrouw die in de knoop zit, en een keer met Fajah Lourens praat (wiens innerlijke acceptatie ze duidelijk nog lang niet heetlft bereikt). Jammer dat ze aan het eind niet kan zeggen dat ze vooruitgang heeft gemaakt.
Ontzettend medelijden mee, zo iemand wordt helemaal gek gemaakt, en de media werkt er gewoon keihard aan mee, die hele wereld wordt in stand gehouden, terwijl niemand verkering wil met een Nikkie Plessen of Marijke Helwegen
Echt schokkend dat ze terwijl ze de documentaire opneemt plannen maakt voor het weghalen van d'r sikiconenborsten, dan kiest voor het vervangen ervan, en tijdens de documentaire dus kan zeggen dat er geen kloot van klopt dat ze het onderwerp van de documentaire compleet bagatelliseert door alsnog een ijdele keuze te maken, maar wel gewoon doorzet. En dan in de auto half-ironisch zeggen 'Nieuwe borsten, nieuw begin.'quote:Op zondag 22 september 2024 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken maar dit is zo spot on van al die onzekere mensen die denken al die ingrepen nodig te hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-zich-tot-de-islamquote:Model en presentatrice Stephanie Tency heeft zich tot de islam bekeerd. Tency bekeerde zich al in 2023, maar besloot dit tot dusver niet te delen om de haat op sociale media.
Houvast
„Op momenten dat ik mij slecht voel, dan is bidden mijn houvast”, aldus Tency. Zij vond haar weg naar de islam via haar zus die in Dubai woont en ook bekeerd is.
Heb hem nu ook gekeken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef maily het volgende:
Ik heb een paar weken geleden de 1e helft gekeken. Van de docu. Niet de podcast van funx.
Wat een treurnis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |