In de nummers van Joost, Baby Lasagna en Käärijä zaten ook nog een serieuze boodschap in verstopt. Maar Espresso Macchiato is gewoon geinig en niet meer dan dat. Ik beschouw het meer als een joke entry. En dat genre is ook vaak genoeg beter gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Espresso Macchiato wel geinig, maar het heeft niet de "kick" die een Kaarija, Baby Lasagna en Joost wel hadden, dit kabbelt door en je hebt het na 30 seconden eigenlijk al helemaal gehoord.
Om hulp vragen is niet aan de orde denk ik zelf. Tommy kan dingen echt prima zelf, maar hij zei al vanaf het eerste begin dat hij #revenge wilde voor Joost en 'af wil maken wat Käärijä en joost begonnen'. Het zijn vrienden. Hoogstwaarschijnlijk vindt Joost dit zelf allemachtig prachtig dat Tommy steeds naar Joost hint in Eurovisieverband. Lijkt me wel dat hij het waardeert, anders liepen ze niet onlangs samen in één trui op de Fashion Week denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Joost om hulp vragen voelt wel erg als een joker inzetten.
Ja, ANT, Minimal Wind en An-Marlen hebben best prima nummers. Jammer dat de NF eigenlijk voor spek en bonen is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Beetje jammer dat z'n nummer vrij slecht is.
Een beetje de Malta teleurstelling: meerdere goede nummers, en dan (waarschijnlijk) kiezen voor een matige hype.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ANT, Minimal Wind en An-Marlen hebben best prima nummers. Jammer dat de NF eigenlijk voor spek en bonen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |