Wat flauw zeg... als parodie is het niet leuk genoeg, als "f.ck Eurovisie"-nummer is het niet raar genoeg, en puur als popliedje is er ook geen reet aan.quote:
Als EC fan heb ik te hoge verwachtingen als ik het aanklik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens, Electric Callboy vibes, als ze dit live goed kunnen brengen
Maar wel duidelijke EC vibes toch alsnog? Het hoeft geen carbon copy te zijn voor vibes.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Als EC fan heb ik te hoge verwachtingen als ik het aanklik.Te rustig en niet bepaald metal.
Refrein wel beetje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel duidelijke EC vibes toch alsnog? Het hoeft geen carbon copy te zijn voor vibes.
We moeten de live uitvoering nog zien natuurlijk maar ik zie het eerder een Windows95man score halen dan een van die drie heren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Espresso Macchiato wel geinig, maar het heeft niet de "kick" die een Kaarija, Baby Lasagna en Joost wel hadden, dit kabbelt door en je hebt het na 30 seconden eigenlijk al helemaal gehoord.
De videoclip is ontzettend droog, geen idee hoe hij dat op het podium gaat doen maar als kunstuiting kan ik het wel waarderen. Maar ik vind het wel zonde dat hij (waarschijnlijk) gaat winnen puur op basis van z'n bekendheid, want er zijn betere nummers in deze voorronde. Zoals deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
We moeten de live uitvoering nog zien natuurlijk maar ik zie het eerder een Windows95man score halen dan een van die drie heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |