De man had ook eendenbekken gekocht, en insemineerde de meisjes. Wel weer next level zieke geest ditquote:Op maandag 12 januari 2026 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-doses-slaapmiddelen
Gewoon de oven in met deze gek@:zipportal
De oven is nog te humaanquote:Op maandag 12 januari 2026 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De man had ook eendenbekken gekocht, en insemineerde de meisjes. Wel weer next level zieke geest dit
Nee daar gebruiken ze anderen pedo voor.quote:Op maandag 16 september 2024 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar als agent of ander persoon naar die beelden moeten kijken. Moet er niet aan denken.:{
Hoe kom je hier nou bij?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee daar gebruiken ze anderen pedo voor.
Met wat glijmiddel en wat wc rollen.
Normaal persoon zal dit nog geen 5 minuten kunnen volhouden .
Omdat al de zooi te zien.
Dat snapte ik niet helemaal. Hij nam maatregelen om te voorkomen dat ze zwanger werden maar insemineerde ze wel met spuitjes met sperma?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De man had ook eendenbekken gekocht, en insemineerde de meisjes. Wel weer next level zieke geest dit
Mijn ex had zogenaamd ook" autisme" maar manipuleerde Jeugdzorg. Een echte autist begrijpt dit soort zaken niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:09 schreef Lichtloper het volgende:
Goed om te lezen dat hier de echte diagnoses gesteld worden door de experts. Misschien even een mailtje sturen naar de rechter, voor ze afgaan op het oordeel van die amateurs van het Pieter Baan centrum.
Oh, maar ik heb de behandelaren gemanipuleerd voor een ADHD diagnose, dus dan kan van autisme bij mij toch geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex had zogenaamd ook" autisme" maar manipuleerde Jeugdzorg. Een echte autist begrijpt dit soort zaken niet.
Klopt. Autisten begrijpen niet hoe macht en invloed werkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb de behandelaren gemanipuleerd voor een ADHD diagnose, dus dan kan van autisme bij mij toch geen sprake zijn.
Verwarrend allemaal zeg.
Ok. Je hebt dus duidelijk geen idee wat er onder ASS valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex had zogenaamd ook" autisme" maar manipuleerde Jeugdzorg. Een echte autist begrijpt dit soort zaken niet.
Kijk eens dom? Ok stop maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt. Autisten begrijpen niet hoe macht en invloed werkt.
Die neem ik mee, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt. Autisten begrijpen niet hoe macht en invloed werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |