quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met een Xbox snap ik deze uitspraak
Ik zou de ps5 prima weer een keer aan willen zetten als er iets te spelen wasquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met een Xbox snap ik deze uitspraak
Astro Bot al gespeeld? Binnenkort maar eens afschaffen, ziet er echt leuk uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou de ps5 prima weer een keer aan willen zetten als er iets te spelen was
Naar de gameplay zelf kijk ik ook naar en of die figuren vaker liegen etc.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betaalde reviewer positief zijn, zegt totaal niks natuurlijk.
Zijn zat games waar de mensen lovend over waren, maar die totale schijt bleken te zijn.
IGN over Concordquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betaalde reviewer positief zijn, zegt totaal niks natuurlijk.
Zijn zat games waar de mensen lovend over waren, maar die totale schijt bleken te zijn.
het antwoord op deze vraag weer jij maar al te goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Astro Bot al gespeeld? Binnenkort maar eens afschaffen, ziet er echt leuk uit.
I knowquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het antwoord op deze vraag weer jij maar al te goedNog 13 weken dan komt astrobot en heb ik alle tijd om deze onderuitgezakt te gaan spelen (op de nieuwe bank if i may add
![]()
)
Wat ik al tegen je zei, het gaat hier over games. Die hele discussie over wel/geen trans tetten pikken e.d. mag je ergens anders gaan voeren.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:54 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie dat vrijheid van een mening weer eens selectief is
Ik had het over waarom ik de game niet ging spelen he. Dat is volgens mij een prima opmerking om hier te plaatsen en dus gewoon weer onzin moderatiequote:Op zaterdag 21 september 2024 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat ik al tegen je zei, het gaat hier over games. Die hele discussie over wel/geen trans tetten pikken e.d. mag je ergens anders gaan voeren.
Ik heb alles van gister laten staan, ik heb alleen alles van vandaag weg gehaald.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Toevallig dat de rants van de ene kant wel blijven staan steeds
gewoon de mods de schuld gevenquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het over waarom ik de game niet ging spelen he. Dat is volgens mij een prima opmerking om hier te plaatsen en dus gewoon weer onzin moderatie
Ja tjah ik mag niet zeggen waarom ik een game niet wil omdat gekwetste zieltjes dan huilie huilie doenquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb alles van gister laten staan, ik heb alleen alles van vandaag weg gehaald.
Het was klaar.
[..]
gewoon de mods de schuld geven
Nu weer lekker over games verderIemand de bloodborne remaster al gespot?
Days Gone sowiesoquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:08 schreef DKUp het volgende:
Horizon Remaster en Days Gone Remaster GENOT in de aankomende State of Play.
@:Friday12 DAYS GONE MOET GESTEUND WORDEN.
Gewoon voor zorgen dat Days Gone veel beter wordt ontvangen dan Until Dawn en Horizonquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Days Gone sowieso
Days Gone 2 moet komen
Met alle woke flops komt het mischien nog goedquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon voor zorgen dat Days Gone veel beter wordt ontvangen dan Until Dawn en Horizon
Zo irritant dat Supermassive nooit dat niveau meer heeft bereikt![]()
FC25, COD BLOPS6, AC Shadows gaan het nog wel goed doen. Voor de rest verwacht ik een hoop tegenvallende sales. Astro Bot doet het wel prima maar ja dat zal rond de feestdagen wel beter gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met alle woke flops komt het mischien nog goed
Ik had er eigenlijk ook wel zin in…..quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef Radjan het volgende:
Net begonnen met TDU Solar Crown op de PS5, ik dacht even dat ik weer op een PS3 aan het spelen was
De hype rond AC Shadows is er en de pre orders lopen goed. De gameplay van Nanoe ziet er goed uit en de wereld met de weerseffecten, donker/licht en seizoenen zijn interessant.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel zin in AC Shadows ondanks Ubisoft, maar toch denk ik dat het niet mega goed zal verkopen
Outlaws had ook maar iets van een miljoen verkocht
Vooral de gameplay van Outlaws ziet eruit alsof het op een PS3 had kunnen uitkomen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:39 schreef Friday12 het volgende:
AC heeft fans van de serie terwijl outlaws iets nieuws is.. naja zo nieuw als iets van Ubi kan zijn dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |