ik vind dat de heren wel behoorlijk gevoelig zijn voor ingezette ✨kwetsbaarheid✨.
Paar seizoenen geleden had je ook zo’n narcistische lullo die er uiteindelijk uitging omdat hij alleen voor zichzelf koos, en op de valreep begon hij te huilen omdat zijn vader hem nooit een knuffel had gegeven, en toen was het ineens allemaal kumbaya en begon iedereen hem te knuffelen. Terwijl het echt duidelijk een manier was z’n verantwoordelijkheid te ontlopen (wat dus lukte). Heel irritant.
En nu ook met Paula die in de voorbereiding heerlijk over de wolkjes van haar opgeblazen ego kon lopen, en nu het uit้้n spat de hele dag complimentjes loopt te vissen door zichzelf zwart te maken. Al snap ik dat je ook wel labiel wordt van weinig slaap en eten, maar ik zou dat gedrag gewoon echt straal negeren en je focussen op de mensen die het goed doen. Zoals bv. Anouk.
verder vond ik ze altijd erg scherp in de persoonlijke analyses, maar de laatste paar seizoenen beginnen ze wel erg de budgetpsycholoog uit te hangen. Bij Jeroen z’n rol vind ik dat wel passen, maar van Dai en Ray vind ik het wel jammer….