Dan heb ik verkeerd gekeken. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je zag dat een touw om een enkel werd geknoopt. Volgens mij bij de eerste die ging.
Helemaal , als ze voor die tijd zeggen , of je bang bent voor ratten , ja ik ben bang voor ratten ja , had verwacht dat ze er een rat ingestopt hadden , jammer dat ze dat niet gedaan hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word letterlijk (en nee niet figuurlijk) angstig van die tunnel. Jemig wat eng
Die ja!quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Sam Burgess in SAS Australia. 25 meter lange tunnel. Met uiteindelijk ook een laagje water. En troep. Zonder touwtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je SAS bekijkt dan is Kamp van Koningsbrugge wel een stukje liever.
Zeker met de sinds 3 seizoenen vernieuwde Dai (sorry Dai, ik vind je echt een leukerd, maar je bent tegenwoordig wel heel erg van de psycholoog uithangen met vragen als "hoe voel je je er bij?" en "wat doet dit met je?"). Doe mij dan maar gewoon Stephen of Ray. Beide recht voor hun raap, lekker sarcastisch af en toe en gewoon doorbikkelen zonder gezeik eromheen.
Vind het daarom ook niet zo'n geweldig seizoen. Dit soort personen moeten niet teveel aan het woord komen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
Het stemgeluid (en gelul) van die Wout verpest voor mij al het kijkplezier, hopelijk is die er snel uit.
Ik denk dat de meeste dachten dat ze zouden starten met een belasting of een mars. Zwembad was echt bruut.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:31 schreef Dutch_view het volgende:
Heb net de aflevering van maandag bekeken. Wel hilarisch, Nick die loopt te blazen dat hij de finale wel gaat halen en een paar minuten later zie je hem opgevenOok lekker voor je aanzien als recruiter
![]()
Verder denk ik dat er aan het einde niet veel mensen overblijven. En dit zijn dan nog de besten van alle mensen die zich hadden aangemeld
Hij komt uit de schaduw!quote:Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef Szura het volgende:
Kan iemand die Wout ergens in een bos achterlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |