We wachten in spanning af maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem er donderdag een definitieve beslissing over
Ik sluit me bij je beslissing aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Prima, we zullen zienquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn dat je hulpverlening hebt gevondenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, we zullen zien
Wel crazy dat er nu op donderdag ook walgelijk champions league voetbal is he?
Maar goed ik moet de telefoon uitzetten, moet kletsen met mijn begeleiders in de auto 😂
Echt hequote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom pas je de ignore niet aan voor Doug dan?
Fok-it kan niet begeleiden die zit lekker in Albanië/Marokko/Engeland/het zwartwoudquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Begeleider @:fok-it to the rescue 👍
Ik heb hem al weken genegeerdquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Mensen die Abid quoten gaan sowieso op de block
Erg onder de indrukquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al weken genegeerdWees trots op me
Doe je heel goed. Super maat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goating!quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja kom net aan het topje met mijn tongquote:Op dinsdag 17 september 2024 05:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd om jezelf te pijpen?
Nice bro, zou tijd worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een lange tong of ben je erg lenig?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja kom net aan het topje met mijn tong
optie nummer 3: ik heb een lekkere dikke en lange pik!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je een lange tong of ben je erg lenig?
@Ama graag je meningquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom hier voor de lange en dikke pik van Charles
Hard geworden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:59 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
optie nummer 3: ik heb een lekkere dikke en lange pik!
Geen idee wie jij bent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jullie toch open relatie hebben
lekker beasten in de gym terwijl je naar je favoriete tracks kan luisteren met de xiaomi red buds pro 5quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:17 schreef Questular het volgende:
xiaomi red buds pro 5 zijn binnen, leuk geluid voor die prijs
Altijd fijn als je wat nieuwe kwaliteit binnen krijgtquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:17 schreef Questular het volgende:
xiaomi red buds pro 5 zijn binnen, leuk geluid voor die prijs
ik schiet even een meeting inquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:yvonne kan ik jou om iets belangrijks spreken!?
Dankuwel vriendquote:
Goede tsquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Altijd fijn als je wat nieuwe kwaliteit binnen krijgt
ben je IT support bij Hezbollah?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Er was een incident(niet onze schuld) en honderdenduizenden mensen konden het systeem niet gebruiken
Heel heftig allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |