Ik ben tegen misbruik maken van labiele geestenquote:
Ja kanquote:Op maandag 16 september 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben tegen misbruik maken van labiele geesten
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zitten daar ook vermoed ik
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseerquote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
heb je gezien wat die over mij schrijft in de OP ik vind dat echt verwerpelijk eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2024 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseer
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.quote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
En een grote pensquote:Op maandag 16 september 2024 19:55 schreef aloa het volgende:
[..]
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.
Grote bek, maar klein hartje.
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲quote:
Nou Dotteke wat doet u nuquote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲
laten we het even beschaafd houden zeg!quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over gingquote:Op maandag 16 september 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
misschien moeten we hem maar gewoon weer een ban aansmeren net als de vorige keer
Wat las je dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon johnquote:Op maandag 16 september 2024 19:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over ging
Gadverdammequote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ookquote:Op maandag 16 september 2024 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon john
we maken allemaal wel eens een dickpicfoutjequote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ook
lateraloaquote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
Tijd om weer te gaan dan maar![]()
Veel plezier hier mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |