Goed dat je mij waarschuwtquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk inderdaad met Nederlands salaris.
Maar als ballie daar straks woont en voor een Thais salaris aan de slag moet zal elke dag uit eten wel tegenvallen denk ik
Ik heb begin van het jaar uitleg gehad van een programma dat ik moet gebruiken voor werk maar ze hadden m'n account nog niet geregeld dus dan kan je niks mee doen en alleen naar het scherm kijken. Wat een verspilling van de middag was datquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorige week ook al een herhalingscursus ervan gedaan, dus ik hoop wel dat het nu meer verdiepend is dan die cursus, anders is het zonde van de tijd.
[..]
Ede is wel een eind voor jou jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ben allang blij dat ik niet naar Ede hoef voor de cursus, maar dat ik 'm online kan volgen.
Daarom zijn al die bejaarden ook zo dik.quote:
Alsof jij dat niet allang weetquote:
Oh ja, dat helpt ook meestal niet mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb begin van het jaar uitleg gehad van een programma dat ik moet gebruiken voor werk maar ze hadden m'n account nog niet geregeld dus dan kan je niks mee doen en alleen naar het scherm kijken. Wat een verspilling van de middag was dat
Ja ben hier ook niet heen gegaan om voor een Thais salaris te werkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ede is wel een eind voor jou ja
[..]
Daarom zijn al die bejaarden ook zo dik.
Wel ongeklopte slagroom gebruiken.
[..]
Alsof jij dat niet allang weet
Moet opoe wetenquote:
Proliferate kan wel leuk zijn. Maar vooral als je iets hebt wat het consequent triggered. Zoals de eerste atraxa.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat helpt ook meestal niet mee.
Ik ben aan het kijken of ik wat proliferate-kaarten in mijn Call for Backup-deck kan toevoegen.
Oh jij bent weer zo'n buitenlander die zich beter voelt dan de lokale bevolking en vindt dat ze recht heeft op meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben hier ook niet heen gegaan om voor een Thais salaris te werken
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben hier ook niet heen gegaan om voor een Thais salaris te werken
Rare conclusie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proliferate kan wel leuk zijn. Maar vooral als je iets hebt wat het consequent triggered. Zoals de eerste atraxa.
[..]
Oh jij bent weer zo'n buitenlander die zich beter voelt dan de lokale bevolking en vindt dat ze recht heeft op meer.
Dit concept snappen de arme luisjes niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Of k heb genoeg geld om voorlopig niet te hoeven werken
Nou ja. Hier in Thailand zijn vrij weinig sociale voorzieningen en al helemaal niet voor buitenlandse mensen. Dus zou niet weten hoe ik de Thai leeg zou moeten trekkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit concept snappen de arme luisjes niet.
Jij wel he, erudiete succesvolle carrièretycoon van mequote:Op dinsdag 17 september 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit concept snappen de arme luisjes niet.
Typischquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze is er heen gegaan om de thai uit te melken tot er niks meer over is
Maar ooir wel toch? Je ging toch een restaurantje beginnen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Of k heb genoeg geld om voorlopig niet te hoeven werken
Ja daar is het werken of kapot gaan, op zich doodnormaal voor een diersoort.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja. Hier in Thailand zijn vrij weinig sociale voorzieningen en al helemaal niet voor buitenlandse mensen. Dus zou niet weten hoe ik de Thai leeg zou moeten trekken
Ja das ook het planquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ooir wel toch? Je ging toch een restaurantje beginnen?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je steam deck zijn toch ook al games waarmee je dat kunt oefenen toch?
Mensen die van dubbeltje naar dubbeltje leven kijken vaak niet verder dan morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel he, erudiete succesvolle carrièretycoon van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |