abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215053715
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik las dat in comments op YouTube, maar geen enkele fanwebsite gezien die daar over had. Volgens mij komen dat soort verhalen gewoon de wereld in omdat iemand ergens zegt `Weet je wat gaaf zou zijn voor Eurovisie? Anastasia! '
Boulevard heeft het waarschijnlijk opgepakt omdat Anastacia nog een oude bekende is onder de boulevardkijkers. In onze generatie is ze gewoon vergaande glorie :P
pi_215053744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Mompel- en fluister-meisjes.

Dijken van stemmen zijn uit de mode.
Een vriend van me noemt ze zuchtmeisjes :D

Moet wel zeggen dat ik de muziek van Froukje en S10 ondertussen echt wel kan waarderen. Maan's nieuwe koers is inderdaad geen gelukkige commercieel gezien, al vond ik Paranoia nog wel aardig.

Nu Numidia, Ilse en Karsu expliciet hebben aangegeven niet in de running te zijn sluit ik niet uit dat we naar de onvermijdelijke Nick Painter moeten gaan luisteren, of misschien kunnen ze Stefania strikken, die staat volgens mij sowieso nog onder contract bij AVROTROS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215053774
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 20:14 schreef Em31 het volgende:
Wel heel begrijpelijk dat sommige artiesten helemaal niet willen nu, lijkt me sowieso niet een leuk jaar om deel te nemen voor Nederland. Niet alleen door het Songfestival zelf, maar ook de mensen hier zullen denk ik niet zo enthousiast reageren deze keer. Mede daarom zou een jaar overslaan ook beter zijn. Een wat onervaren artiest zou je nu toch echt niet moeten sturen.

Anouk zou denk ik nog de enige zijn die schijt heeft aan dit alles en voor de AVROTROS ‘makkelijk’ is als in reacties die ze daar zou kunnen krijgen over de situatie vorig jaar, maar dat moet je toch ook echt niet willen. :')
Anouk heeft nou niet bepaald lekkere opmerkingen gemaakt over de transgemeenschap en het gebruik van het N-woord dat ik dat een hele "rustige" keuze zou vinden :D
pi_215053777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 21:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Prins S. en de Geit met een enorm dansbare plaat zou ik helemaal geweldig vinden. Maar hun bassist gaat daar helaas nooit aan beginnen gezien zijn medische achtergrond.
Ja O+
pi_215053791
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:36 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Oh ja, dat was heel raar :D.
Ik zat bij mijn ouders op de bank en die riepen ook meteen naar mij "Doet die mee volgend jaar?" Ik voelde me een hele slechte fan dat ik dat nog nergens had gehoord of gelezen _O-
pi_215053892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Anouk heeft nou niet bepaald lekkere opmerkingen gemaakt over de transgemeenschap en het gebruik van het N-woord dat ik dat een hele "rustige" keuze zou vinden :D
Ja dat bedoelde ik met dat je dat niet moet willen. _O- Zij zal schijt hebben aan de hele EBU/Joost situatie, maar dan gaat het juist weer alleen over dat.
pi_215054465
We kunnen ook Glennis Grace sturen.
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze nergens op slaat.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_215054543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met mensen uit een ander land, mag je bijvoorbeeld een Nederlandse zanger voor elk land naar keuze uit laten komen?
Ja. Elk land mag sturen wie ze willen. Marcus & Martinus, de inzending van Zweden vorig jaar, zijn twee Noren. Celine Dion is Canadees. Flo Rida komt niet uit San Marino :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Boulevard heeft het waarschijnlijk opgepakt omdat Anastacia nog een oude bekende is onder de boulevardkijkers. In onze generatie is ze gewoon vergaande glorie :P
Ik denk dat ze voor elke generatie vergane glorie is :) Volgens mij doet ze nu het schnabbelcircuit, met Night of the Proms enzo.
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 16:26:48 #59
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215054554
quote:
Hoe zit dat eigenlijk met mensen uit een ander land, mag je bijvoorbeeld een Nederlandse zanger voor elk land naar keuze uit laten komen?
Er zijn geen regels, je zou iedereen mogen laten zingen voor een land in theorie. Maar de meeste omroepen stellen wel vaak dat je een burger moet zijn van het land of er moet wonen of duidelijke connectie om een nummer op te mogen sturen. Enkel San Marino nationale finale is een verzameling van nationaliteiten. Anders zie je het niet echt, soms als het een duet is of band is, dan kunnen er ook buitenlanders wel eens bij zitten. Ook wel stukje trots vaak. Vasil uit Noord-Macedonie (2021) werd toen keihard gebashed omdat hij ook half Bulgaars was en zei dat hij zich ook Bulgaars voelde.
pi_215054918
quote:
Het mag wel maar je ziet het zelden. Toevallig dit jaar kwam het 2x voor. Begin dit jaar deed een Nederlands meisje mee in de Duitse voorronde, Bodine Monet. En April Darby had zich ingeschreven bij de nationale finale van San Marino.
  zaterdag 21 september 2024 @ 17:38:24 #61
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_215055272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 21:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hoe betrouwbaar is Boulevard? Voorafgaand starten ze een filmpje met o.a. een gerucht dat Anastasia voor Duitsland zou gaan. Die roddel heb ik nog nergens voor bij zien komen.
Blijkbaar hebben ze dat van Virgin Radio UK. Maar het fragment zelf kan ik niet vinden.

Anastacia would 'consider' entering the Eurovision Song Contest

quote:
Many pop stars have entered the Eurovision Song Contest over the years, and Anastacia could be considering having a crack at it.

She would join the likes of ABBA, Cliff Richard, and Celine Dion who had careers as popstars outside of the competition.

It comes after the recent huge shake-up to voting that has been announced.
Known for her hits such as 'Left Outside Alone', Anastacia has released a new album called 'Our Songs'.
It is a record made up of German hit songs recorded in English.
Maar ook weer uit de context gehaald:

quote:
As for Eurovision, she said: “I would consider it. I never discount putting out a great song – and I know I can sing.”
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_215055538
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Een vriend van me noemt ze zuchtmeisjes :D

Moet wel zeggen dat ik de muziek van Froukje en S10 ondertussen echt wel kan waarderen. Maan's nieuwe koers is inderdaad geen gelukkige commercieel gezien, al vond ik Paranoia nog wel aardig.

Nu Numidia, Ilse en Karsu expliciet hebben aangegeven niet in de running te zijn sluit ik niet uit dat we naar de onvermijdelijke Nick Painter moeten gaan luisteren, of misschien kunnen ze Stefania strikken, die staat volgens mij sowieso nog onder contract bij AVROTROS
Puur voor het vermaak hoe Cornald eerst moet verdedigen dat we gewoon weer meedoen en daarna mag uitleggen dat het een goed idee is een Volendammer te sturen, zou ik het nog wel een idee vinden om Nick te sturen. Zolang het voor hem niet te vroeg komt uiteraard. Maar in de praktijk denk ik dat ze bij Avrotros het zichzelf wel iets makkelijker gaan maken, en gewoon Anouk sturen.

Al is er inderdaad nog wel een risico met Stefania. Die komt nog opdraven bij de opening van een envelop, en is er altijd meer dan klaar voor.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215055556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 17:38 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Blijkbaar hebben ze dat van Virgin Radio UK. Maar het fragment zelf kan ik niet vinden.

Anastacia would 'consider' entering the Eurovision Song Contest
[..]
Maar ook weer uit de context gehaald:
[..]

Anastacia is 56. Niets ten nadele van iets oudere mensen, maar ze was relevant 20 jaar terug en 10 jaar terug al min of meer vergeten.
pi_215055619
Misschien een domme vraag maar doen ze dit jaar niet hetzelfde als voorgaande jaren? Dat mensen een nummer mogen inzenden en ze daar een selecite uit maken etc?
pi_215055780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Misschien een domme vraag maar doen ze dit jaar niet hetzelfde als voorgaande jaren? Dat mensen een nummer mogen inzenden en ze daar een selecite uit maken etc?
Nog niet omdat ze officieel nog niet meedoen en moeten nadenken tot november. ( :') )

Dus zal 1 november wel aangekondigd worden dat er liedjes ingezonden kunnen worden of ze zijn gewoon al bezig achter de schermen. :+
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:05:47 #66
104963 ETA
European Travel Author
pi_215055974
Niemand sturen heeft geen effect, grootste deel van het publiek krijgt er helemaal niks van mee.

Stuur gewoon iemand die 3 minuten doodstil op het podium blijft staan, dan heeft iedereen het er over. En je hebt zelfs kans dat het gaan winnen vanwege de controverse :)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 19:16:04 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215056050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:05 schreef ETA het volgende:
Niemand sturen heeft geen effect, grootste deel van het publiek krijgt er helemaal niks van mee.

Stuur gewoon iemand die 3 minuten doodstil op het podium blijft staan, dan heeft iedereen het er over. En je hebt zelfs kans dat het gaan winnen vanwege de controverse :)
Zou jij stemmen op de kandidaat van Letland die 3 minuten stil is omdat vorig jaar hun artiest gediskwalificeerd zou zijn?
pi_215056105
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Al is er inderdaad nog wel een risico met Stefania. Die komt nog opdraven bij de opening van een envelop, en is er altijd meer dan klaar voor.
Stefania presenteert nu junior songfestival. Eens kijken of we wat kunnen oppikken.
pi_215057334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou jij stemmen op de kandidaat van Letland die 3 minuten stil is omdat vorig jaar hun artiest gediskwalificeerd zou zijn?
Los daarvan, dit mag ook niet, lijkt me.
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 september 2024 @ 19:05:37 #70
163650 Greys
pi_215066644
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215066667
quote:
Cornald Maas over deelname songfestival: 'Allerlei gesprekken gaande'

De deelname van Nederland aan het Eurovisiesongfestival lijkt nog niet van de baan te zijn. Presentator Cornald Maas (62) laat aan ons weten dat er 'allerlei gesprekken gaande' zijn over mogelijke artiesten die mee willen doen.

In het interview laat Cornald weten dat er een aantal artiesten zijn die absoluut niet mee willen doen, maar ook meerdere die nog steeds belangstelling hebben. "Ik ga geen enkele uitspraak doen over een artiest of wat dan ook", laat hij duidelijk weten.

Cornald vindt het goed dat de AVROTROS 'zijn poot stijf houdt' over een eventuele deelname van Nederland aan de muziekcompetitie. Het zou volgens de presentator ook in het belang zijn van andere landen en artiesten. "Zodat er in ieder geval een aantal dingen voor het komende jaar, qua organisatie, verandert."

Voordat er definitieve uitspraken gedaan kunnen worden, moet de AVROTROS, volgens Cornald, eerst besluiten of zij dit jaar mee willen doen aan het songfestival. "Dan wordt dat proces weer opgestart." Maar dat er al wel uitvoerend gesprekken worden gehouden, schuift Cornald niet onder stoelen of banken.

Vorige week kreeg de AVROTROS uitstel van de European Broadcasting Union (EBU) voor de inschrijving van het Eurovisiesongfestival van komend jaar. Normaal gesproken is de deadline op 15 september, maar nu krijgt de AVROTROS tot 1 november om de inschrijving voor Nederland te voltooien.
Bron: RTL

Alsof gewoon deelnemen op zich niet gênant genoeg is, krijgen we, in plaats van een open inschrijving, met een beetje pech dus echt iets wat Cornald zelf leuk vindt.
pi_215066677
Deze domme act dat ze twijfelen en pas in november bekendmaken dat ze meegaan doen. :') Begint wel erg triest te worden zo.
pi_215066757
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:09 schreef Em31 het volgende:
Deze domme act dat ze twijfelen en pas in november bekendmaken dat ze meegaan doen. :') Begint wel erg triest te worden zo.
Inderdaad, dit is echt de kleuter met kruimels over zijn hele gezicht die beweert toch echt geen koekje te hebben gepikt uit de koekjestrommel :')
  zondag 22 september 2024 @ 19:28:29 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215066833
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Alsof gewoon deelnemen op zich niet gênant genoeg is, krijgen we, in plaats van een open inschrijving, met een beetje pech dus echt iets wat Cornald zelf leuk vindt.
Betekenisvol & troostrijk.
pi_215066869
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

We schrijven Nick Painter met potlood op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')