https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-25-jaar-reality-tvquote:De enorme impact van 25 jaar reality-tv
25 jaar geleden begon Big Brother en sindsdien is reality-tv niet meer weg te denken van de Nederlandse televisie. Maar hoe ver kunnen makers gaan bij reality-tv? En hoe kijken deelnemers terug op hun avontuur?
The Osbournes heb ik warme herinneringen aan. Mijn man en ik gebruiken nog altijd quotes daarvan in ons dagelijkse taalgebruik.quote:Op zondag 15 september 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
De eerste BB was wel uniek en vermakelijk inderdaad.
Enige wat ik daarna een beetje leuk vond waren The Osbournes.
https://www.independent.c(...)-kelly-b2028417.htmlquote:It ended not because of declining ratings, but because the family simply couldn’t stand it any longer. “The level of success that TV show got us was too much,” Ozzy told NME in 2020. “I’m not upset that I did it, but I wouldn’t do it again. People were going: ‘Aren’t you worried about losing your fans?’ I said: ‘I’m not worried about losing my fans – I’m worried about losing my f***ing mind.’”
Wij hadden wel een pc. (Was toen een tiener, woonde bij mijn ouders.) Als ik me goed herinner, waren de streams toen gratis en heel klein van oppervlak. Maar ik keek vooral de uitzendingen op Veronica.quote:Op maandag 16 september 2024 05:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat leuk @:Viv Toen streemde ik nog niet, had ik nog niet eens een pc
In de reportage zegt iemand (die al jaren kandidaten cast voor dit soort programma's) dat er tegenwoordig veel minder in scène wordt gezet dan een tijd geleden.quote:Op maandag 16 september 2024 08:19 schreef Nober het volgende:
Realiteit tv van tegenwoordig is eerder verzonnen tv.
Ik heb echt geen idee keek het alleen via de tv.quote:Op maandag 16 september 2024 08:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hadden wel een pc. (Was toen een tiener, woonde bij mijn ouders.) Als ik me goed herinner, waren de streams toen gratis en heel klein van oppervlak. Maar ik keek vooral de uitzendingen op Veronica.
En die vele SL het niet mogen zien van de spelletjes etc op de streamsquote:Op maandag 16 september 2024 08:22 schreef Viv het volgende:
[..]
In de reportage zegt iemand (die al jaren kandidaten cast voor dit soort programma's) dat er tegenwoordig veel minder in scène wordt gezet dan een tijd geleden.
Maar dat scripten heeft het genre voor mij wel verpest, omdat je dan nooit meer zeker weet of iets echt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |