Als je ziet hoe Feyenoord loopt te kutten en gisteren ook dat het niveau van de #1 ook niet zo heel geweldig is als ze zelf wel denken dan gaat het niet heel lang meer duren voor Ajax gewoon weer meedoet. Al denk ik dat het dit seizoen nog net te vroeg is, maar dat is vooral omdat de selectie nog wat vreemd in onbalans is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond netjes derde gestaan.
Valentijn weer voorgelogenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:50 schreef Heeinz het volgende:
Brobbey geblesseerd
Speelt Akpom alsnog
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Dit inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey en blessures, die drie spitsen ga je gewoon keihard nodig hebben
Brobbeyquote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
Hij had opeens door dat dit niet meer het NL elftal is .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ik stoot ook wel eens mijn voet aan een tafelpoot thuis. Kan hem ook gebeurenquote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax heeft het niet door en dit is geen toeval meer .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |