Lassie toverrijstquote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
In welke gerechten behoor je dit te gebruiken?
Dat is vrij smakeloos dus moet je het halve potje erin flikkeren.quote:
Bijvoorbeeld op rijst, of in soepen, eigenlijk van allesquote:Op zondag 15 september 2024 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
In welke gerechten behoor je dit te gebruiken?
Liever gewoon huismerk pandanrijst/jasmijnrijst. Die is gewoon prima. Nog beter die grote zakken van de toko maar dat is voor een alleenstaande vaak een beetje veel qua kwantiteit.quote:
Inderdaad, het betreft chili oil of chili crisp. Je kan dit ook zelf maken maar is dus wel een beetje tricky. Even oefenen of een thermometer gebruiken raad ik aan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef Farenji het volgende:
Laoganma is het merk, ze hebben allerlei sauzen, oa met zwarte bonen, tofu, pinda en groenten.
Crispy chilli oil. Staat gewoon op het etiket.quote:Op zondag 15 september 2024 21:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inderdaad, het betreft chili oil of chili crisp. Je kan dit ook zelf maken maar is dus wel een beetje tricky. Even oefenen of een thermometer gebruiken raad ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Pindasaus is er ook bijzonder goed mee te upgraden.quote:Op maandag 16 september 2024 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het meesterlijk als toevoeging aan broodbeleg, vooral hummus en pindakaas.
Huismerk is meestal geen pandanrijst.quote:Op zondag 15 september 2024 21:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Liever gewoon huismerk pandanrijst/jasmijnrijst. Die is gewoon prima. Nog beter die grote zakken van de toko maar dat is voor een alleenstaande vaak een beetje veel qua kwantiteit.
Nou dan beter naar de toko gaan als je dat heel belangrijk vindt.quote:Op maandag 16 september 2024 13:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huismerk is meestal geen pandanrijst.
https://kro-ncrv.nl/progr(...)iet-te-zitten-wat-ze
Ehhh pandanrijst is duurder dan gewone witte rijst. Ze laten je dus betalen voor meer betalen voor voornamelijk witte rijst. Lijkt mij fijne informatie. Een bedankje was wel zo aardig geweest.quote:Op maandag 16 september 2024 19:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou dan beter naar de toko gaan als je dat heel belangrijk vindt.
Het interesseert me niet zo heel veel. Ik vind ook de huismerk jasmijn/pandanrijst prima. Die van de toko is beter maar komt vaak in hele grote zakken of is veel duurder (tilda).quote:Op maandag 16 september 2024 19:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhh pandanrijst is duurder dan gewone witte rijst. Ze laten je dus betalen voor meer betalen voor voornamelijk witte rijst. Lijkt mij fijne informatie. Een bedankje was wel zo aardig geweest.
Prima als jij teveel wil betalen voor rijst dat geen pandanrijst is.quote:Op maandag 16 september 2024 21:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het interesseert me niet zo heel veel. Ik vind ook de huismerk jasmijn/pandanrijst prima. Die van de toko is beter maar komt vaak in hele grote zakken of is veel duurder (tilda).
Vind ik helemaal toppie. Pandanrijst bestaat sowieso al niet, jasmijnrijst wel. Als ik echt goede zou willen zou ik wel zo een 5 kilozak halen bij de toko maar dat vind ik een beetje veel.quote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima als jij teveel wil betalen voor rijst dat geen pandanrijst is.
Laatst op een broodje kaas gedaan, ook prima te doenquote:Op zondag 15 september 2024 21:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op rijst, of in soepen, eigenlijk van alles
Dit is een andere chinese chili saus , niet op basis van szechuan peper.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nooit gehad.
[ afbeelding ]
Wel deze, maar geen idee of het vergelijkbaar is. Waarschijnlijk niet want knoflook.
Klinkt niet lekker maar ik vreet toch alles, ben een vuilnisbakquote:Op maandag 23 september 2024 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Het is ook best lekker over een bolletje vanille-ijs. Ja, dat kan, net zoals softijs met hele goede olijfolie ook heel lekker is.
Het wordt niet overal onder dezelfde naam verkocht.quote:Op zondag 15 september 2024 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Crispy chilli oil. Staat gewoon op het etiket.
Het heet dus geen LaoGanMa. Dat was het punt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het wordt niet overal onder dezelfde naam verkocht.
[ afbeelding ]
Zag ‘m laatst in de supermarkt staan en moest toen aan dit topic denken dus heb ‘m meegenomen en door mijn soep gedaan. Wel lekker inderdaad!
Oh nee, inderdaad. Maar ik had toch wel een punt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
Dat was niet het punt dat jij maakte. Maar soit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |