Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?quote:
Origineel is het nietquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?
En een stroopwafel voor maar liefst 13 euroquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?
Idd.quote:
Ja Pfffquote:
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nouquote:
Idd, toeristen uitknijpen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En een stroopwafel voor maar liefst 13 euro
Ik kijk er ook met stomme verbazing naarquote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nou
Dat is nog onder het mom "typisch hollands" dat moet je gegeten hebben maar wat doen die eendjes dan?quote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, toeristen uitknijpen.
4 zelfs. Eén badeendenwinkel vond ik grappig maar dit is debiel.quote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nou
Misschien door die badeend kunstenaar?quote:Op maandag 16 september 2024 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog onder het mom "typisch hollands" dat moet je gegeten hebben maar wat doen die eendjes dan?
Ze hoeven het niet te kopenquote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, toeristen uitknijpen.
Oh ook geen idee wie of wat dat is.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien door die badeend kunstenaar?
Dat is ook wel zo maar dit is gewoonweg debiel.quote:
Florentijn Hoffman, bekend met zijn reuze badeenden.quote:Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ook geen idee wie of wat dat is.
Het wordt verkocht als iets speciaals in het cetrum en ja daar trappen ze in, op de markt hier koop je verse stroopwafels voor een paar euro, maar zo ver komen de meeste toeristen niet.quote:
Wel zo handig als je de deur niet uit wil.quote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
Badeendjes kun je ook gewoon op internet halen
Dat is hier ook, ik haal wel eens een harinkje hier om de hoek. Haal je er één in Scheveningen of bij het binnenhof dan betaal je bijna 2x zoveel.quote:Op maandag 16 september 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het wordt verkocht als iets speciaals in het cetrum en ja daar trappen ze in, op de markt hier koop je verse stroopwafels voor een paar euro, maar zo ver komen de meeste toeristen niet.
Neem inderdaad aan dar die eendjes daar in de winkel naast het paleis ook minimaal 2 x zo duur zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |