abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214980016
Nou??

POLL
pindazakje
pi_214980122
40-45x per week
Zonder wrijving geen glans
pi_214980151
niet
lol
pi_214980230
Meerdere keren per jaar was geen optie?
Dat doe ik. En gaat het niet onbetaald, kan gebeuren, dan maar betaald. :7
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214980263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:17 schreef Harvest89 het volgende:
Meerdere keren per jaar was geen optie?
Dat doe ik. En gaat het niet onbetaald, kan gebeuren, dan maar betaald. :7
Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.
pindazakje
pi_214980392
Alleen als ik er zin in heb.
pi_214980427
Meerdere keren per maand.

Ik had graag vaker gewild, maar dan is er geen tijd meer om stoned Dark Souls te spelen. Een mens moet nou eenmaal keuzes maken.
-nee-
pi_214980450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.
Ik had op meerdere keren per maand moeten klikken.
Maar aan de ene kant, dat is ook niet consequent zo. Het is wisselvallig.

Ik ben nog steeds erg teleurgesteld dat meerdere keren per jaar geen optie is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 september 2024 @ 18:58:51 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214980504
Te weinig.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214980792
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
pi_214980800
Vrijwel iedere dag. Soms meermaals.

Daar staat tegenover dat mijn vrouw en ik wel geregeld langere periodes ruim 1.000 km van elkaar verwijderd zijn.
pi_214980814
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.

Seks kun je variėren. Echt waar.
pi_214980903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.

Seks kun je variėren. Echt waar.
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.

Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.

Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.

Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
pi_214980922
Te weinig. Heb er ook geen zin af en toe
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214980949
Seks is iets wat vandaag de dag een vorm van presteren is.
Hoe vaak kom je klaar? Is dat wel voldoende?

Het is prima als er openlijk over seks wordt gepraat, alleen jammer dat er weer een prestatielabel aan wordt gehangen.
Hoe vaak per week of maand?
Ja, lekker boeiend. Al doet iemand het een keer per jaar.
Het is persoonlijk.
pi_214981091
Soms 4x per week soms 1x per week soms een week niet… gemiddelde is dan elke week.
pi_214981093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Te weinig. Heb er ook geen zin af en toe
Dat bedoel ik. Seks is zo overrated. Terwijl seks alleen maar bedoeld is voor de voortplanting.
Seks kan leuk en lekker zijn, maar niet wanneer je je conformeert aan alle libelle en viva dwingelanden.
"Zo vaak moet je het doen", Altijd klaarkomen en altijd zin hebben. Ja doei.

Schiet toch gauw op. Wie heeft er altijd zin in een vijfsterrenmaaltijd? Ik niet. Ik neem heel vaak genoegen met een appel, of een broodje kaas.

Vrouwen die klaarkomen tijdens een saai en doordeweeksnummertje, prima. Is niks mis mee.
Maar geen enkele vrouw of man beleeft seks alsof het het vuurwerk tijdens nieuwjaar is.

Voor mij staat seks (puur voor het plezier dan) gelijk aan pissen en poepen en iets eten om het hongergevoel te stillen.
Seks om een kind te verwekken is ook niet zo leuk. Lees de verhalen maar.
pi_214981304
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks om een kind te verwekken is ook niet zo leuk. Lees de verhalen maar.
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?
Dit wist ik niet eens, behalve dan dat het zonder condoom moet zodat al het zaad diep in de kut kan spuiten.
pindazakje
pi_214981474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?
Dit wist ik niet eens, behalve dan dat het zonder condoom moet zodat al het zaad diep in de kut kan spuiten.
Overal.
Lees alle chichlits er maar op na.
Mensen seksen om twee redenen: plezier of voortplanting.

Mensen eten ook om twee redenen: plezier of om in leven te blijven.

Grootste verschil tussen deze twee: Mannen rennen weg na de seks, vrouwen blijven achter met een goedgevulde baarmoeder en moeten dan ook alle vernederingen doorstaan.

Iedereen propt zich vol met allerlei gebraad en gebak en zuipt er ook nog heel wat karaffen wijn, wiskey, cognac bij achterover.
Degenen die het nog kunnen of willen maken nog een dansje dat dan begeleidt wordt door een nar of musici.
Dat was toen. Nu doen we het met pillen.
Om zo lang mogelijk te blijven dansen of drinken of seksen.
pi_214981597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Lees alle chichlits er maar op na.

cichlids bedoel je denk ik? Nooit van gehoord maar wel heel mooie vissen zeg.
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
pindazakje
pi_214981790
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
chicklits zijn goedkope romannetjes waarin hulpeloze vrouwtjes worden gered door stoere, aantrekkelijke en vooral vrouwvriendelijke mannen.

quote:

[..]
Kind verwekken is nooit leuk voor een vrouw. Want negen maanden lang ellende, de bloederige en zeer pijnlijke bevalling en daarna het zogen en zorgen voor het kind.
En de man maar janken dat hij niet meer de aandacht krijgt waar hij aan gewend was.
Ja hallo, had dan je lul achter je rits gehouwen.
pi_214981872
quote:

[..]
Hoe zou jij het vinden als je na een nummertje seksen zwanger zou zijn, uitgekosts door je familie, dus wordt weggestuurd naar een ver familielid. Negen maanden lang ziek en misselijk, negen maanden lang met een scheef oog bekeken want je bent een vieze hoer.
En dan met veel pijn je kind baren en dit kind gedwongen moeten afstaan omdat jij een vieze vuile hoer bent.
pi_214982003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.

Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.

Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.

Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.

Inclusief dat seks om kinderen te verwekken anders is. Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).

Dus voor jou is seks overrated (by who?), voor mij is het gewoon onderdeel van mijn leven.
pi_214983364
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.

Inclusief dat seks om kinderen te verwekken anders is. Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).

Dus voor jou is seks overrated (by who?), voor mij is het gewoon onderdeel van mijn leven.
Onderdeel? Van je leven? En je rekent dan de abortussen en miskramen mee?
Ik blij dat ik jou niet ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')